lilach
היי , קוראים יקרים (כן ככה נקרא לכם ..) נעים להכיר ! אני לילך ואני בת 16 , אני אוהבת לשחק וכמובן לכתוב .. ו.. נו טוב אהבה זה אחד הדברים הכי מדהימים לכתוב עליהם !
אז בבקשה תקראו את הסיפור שלי , ואני מבטיחה שלא תתאכזבו .
באהבה :) לילכי

גיא שלי

lilach 24/05/2011 1076 צפיות 8 תגובות
היי , קוראים יקרים (כן ככה נקרא לכם ..) נעים להכיר ! אני לילך ואני בת 16 , אני אוהבת לשחק וכמובן לכתוב .. ו.. נו טוב אהבה זה אחד הדברים הכי מדהימים לכתוב עליהם !
אז בבקשה תקראו את הסיפור שלי , ואני מבטיחה שלא תתאכזבו .
באהבה :) לילכי

אף פעם לא הרגשתי אהבה לפני שפגשתי את גיא , זה בא אליי במין הפתעה כזאת , כמו בומרנג שמישהו אחר זרק , מופתעת ולא מוכנה , התאהבתי בגיא .
הוא היה ילד שעושה רעש כזה שהמורות שונאות והתלמידים אוהבים , כזה שכשהוא מחייך הגומות שלו בלחיים נראות כמו שני חורים ,ואולי רק לי הן נראו ככה , בגלל שאהבתי אותו . הוא עזב בכיתה ה' נסע לגור בצרפת לצמיתות , משהו עם השגרירות שאבא שלו עבד בה .
ואני ? אני הייתי מיואשת , גיא , גיא שלי נעלם לי סתם ככה פתאום מהחיים .

כעבור 4 שנים שאני כבר הייתי בכיתה ט' הוא חזר , יחד עם שני האחים וההורים שלו לארץ , הוא עבר ללמוד בבית ספר שלי .
הוא השתנה הרבה שם בחוץ לארץ , הוא גבה , ואפילו למרחוק הוא היה נראה מוצק מאוד , העיניים הבהירות כחולות שהיו לו השתנו לכחול עמוק והשער השטני , לחום , זיהיתי אותו רק בגלל הגומות , שהוא נכנס לכיתה ביום הראשון ללימודים , גבוהה וחסון כזה , המורה הציגה אותו והוא חייך במבוכה , וטלי חברתי הטובה ביותר לחשה לי באוזן "נוגה ? מי זה החתיך הזה ?"
ואני לא שמעתי אותה כי הסתכלתי רק על הגומות , הגומות של גיא .

הוא לא זיהה אותי כמובן , השתנתי הרבה מאז כיתה ה' גם אני גבהתי ויפיתי , שערי ארך וחזי התפתח , בנים רבים חיזרו אחרי באותה תקופה , כנראה שמשהו בעיינים הירוקות שלי והשער השחור משך אותם . אבל את גיא , גיא , אפילו לא עינינתי קצת , הוא אפילו לא העיף מבט לעברי , או לפחות ככה חשבתי ..

בשבועות הבאים הייתי בוהה בו , יום יום, (בסתר כמובן) כל שיעור משותף שלנו .
טלי לא הבינה מה קורה לי ,וגם לא אמא , ושהבאתי הביתה ציון 55 כי לא הקשבתי בשיעור צרפתית (אתם יכולים לנחש למה ..) היא החליטה לרשום אותי למורה פרטי 3 פעמים בשבוע "עד שהיחס שלי למקצוע ישתפר" ככה היא אמרה .

תוך ימים ספורים אמא מצאה מורה טוב לצרפתית , דובר עיברית רהוטה , שחזר לא מזמן מצרפת .
"הוא טוב בישבילך " סיכמה אמא , ואני הבנתי שהיא דיברה איתו.
ביום רביעי בצהריים שהיה הזמן לשיעור הראשון ,הגעתי לבית המיועד ב4 ועשר דקות ולא ב4 כפי שסוכם.
(כמובן שאיחרתי .. הרי זו אני ) ואת הדלת פתח לי איש בן ארבעים לערך שנראה חביב למראה ,הוא חייך אליי חיוך נעים , והוביל אל חדר הלמידה, ישבנו שם כשעה וחצי , רק משוחחים .. סיפרתי לו על עצמי ועל משפחתי , ועל הלימודים , והיה נהדר .
החלטנו לקבוע למחר כיוון שלא הספקנו לעשות דבר והתחלתי לצאת החוצה , אבל שפתחנו את דלת חדר העבודה קרא בקול נערי מישהו "אבא" מבחוץ , יצאנו לגינה , והתקרב אלינו בצעדים נמרצים,
נער תמיר וחסון , עם עייניים כחולות ושער חום ! כבר לפני כן חשבתי שזיהיתי את הקול !

גיא נעצר מולנו מתנשף ,ולאחר ששאל את אביו אם ירצה להצתרף אליו למשחק כדורסל מאוחר יותר הוא התפנה אלי , " נוגה !" קרא בהפתעה , אני,תאמינו לי הייתי מופתעת יותר ממנו שזכר את שמי , "אתם מכירים ?" שאל מר מידלסון ( אבא של גיא … מסתבר )
" בטח! זאת נוגה שיושבת מאחורי, כבר כל השנה אבא !.. " מר מידלסון נענע בראשו כלא מבין ,
"נו .. אבא נוגה … " לחש " זאת היפה " ליבי התחיל לפעם בחזי בכזאת חוזקה שחשבתי שעוד שנייה יפול על הרצפה , לא האמנתי למה ששמעתי אבל הייתי בטוחה ששמעתי אותו , נהייתי אדומה כמו עגבנייה
(נטייה מביכה להסמיק ) ומלמלתי משהו על זה שאני ממהרת לחזור הביתה , מר מידלסון צחק כאילו סיפרתי בדיחה טובה , " מה פתאום? " שאל בשובבות "עד שאני מכיר בנות חברות של גיא ?" וטפח על שכמו של גיא הנבוך " הילד הזה פה , לא מביא לפה אף אחת ! " צחק בעוד גיא תוקע בו מרפק "בואי שבי איתנו לאכול !אל תדאגי אני אסדר את זה עם אמא "
כמובן שאמא הסכימה , והתיישבנו לאכול , פינו לי מקום בשולחן העמוס והצפוף , והגישו לי לזנייה נהדרת שאמו אפתה . הארוחה הייתה מדהימה , משפחה כזאת מצחיקה לא ראיתי מאודי , ברור מאיפה ירש גיא את בדיחות הדעת שלו , לאחר שפינונו את הכלים , ועזרתי לנקות,גיא הציע ללוות אותי הביתה , נענתי בחיוב . פסענו ברחוב השקט המואר רק בפנסי הלילה , עד שגיא נעצר .
הסתובבתי אליו במבט שאלה על פני , הוא חייך במבוכה עם שתי הגומות המדהימות שלו ,
"מה..?" שאלתי בבישנות מוזרה שלא איפיינה אותי .
"אהממ.. "הוא כיחכך בגררונו "נוגה .. אני רוצה לומר לך משהו טוב ? " הנהנתי לאט מרגישה איך הפרפרים שכבר דעכו בזמן הארוחה עולים ומציפים אותי שוב ,
"אני זוכר אותך נוגה ." אמר באנחה מוזרה .
זוכר אותי ? למה הוא מתכוון ?עשיתי לו משהו בכיתה ה'? שפכתי עליו מים ? שברתי לו עיפרון או משהו ?? , המחשבות זמזמו בראשים כמו זבובים טורדניים ,
"זו… זוכר ? " יצא לי קול מגומגם
הוא חייך , " אני זוכר איך היית כרוכה אחרי כל היסודי" הוא ציחקק "איך כולם אמרו לי שאת אוהבת אותי , ששרו לי שאת חולמת עליי בלילות "
הרגשתי איך אדומומיות לוהטת ומשפילה מתפשטת בלחיי ,
"את מסמיקה " הוא לחש בחיוך .
בשביל מה הוא עושה את זה? הוא נהנה להשפיל אותי ?? קול הדהד בראשי .
"למה ? " תבע לדעת
"למה מה ? " שאלתי מפוחדת במקצת,
"למה את מסמיקה ?" שאל ברצינות הפעם החיוך נמוג בפניו .
איך אוכל להסביר לו ? איך אוכל לומר לו ? איך אוכל לספר לו שבעצם גם אני זוכרת .. וואו כמה שאני זוכרת , כל כך זוכרת עד שלא נישקתי אף אחד עד עכשיו , זוכרת כל כך , שגם היו שניסו דחיתי אותם , כי מסיבה לא ברורה חיכיתי שיחזור ?
"כי אתה מביך אותי " עניתי בתוקפנות ( מגננה מטעמי ) "זה היה מזמן "
" למה את כועסת?" שאל פגוע .
הצטערתי , אבל העדפתי שישנא אותי מאשר שירחם עליי .
" כי זה היה מזמן , ואתה סתם מביך אותי , ואני לא מבינה למה אתה עושה את זה . "נשפתי בכעס "ואני אלך עכשיו אם לא אכפת לך , הסתובבתי ללכת , אבל הוא תפס בידי ומשך אותי קרוב אליו .
"תתעזוב אוותי .. " מלמלתי
הוא הרפה מעט מאחיזתו אבל השאיר אותי קרובה
"נוגה , אני מצטער אבל את פשוט …אהממ.. לא חכמה במיוחד " חייך
וואו תודה רבה ! אתה ממש נסיך החלומות שציפיתי שתהיה !
"תודה ! זה מקסים מצדך לומר את זה !" רתחתי
ואז הוא הרפה ממני והתגלגל מצחוק , פשוט התגלגל מצחוק . ואני עומדת שם , תוהה מה לעשות , אם לברוח משם כי מתחיל לעשות רושם של בעיה שיכלית , או להישאר ולברר מה מצחיק אותו כל כך … אבל לפני שהספקתי לבחור הוא התרומם תפס אותי במותנייי והצמיד אותי אליו שוב , הרגשתי רגשות חזקים מאוד מפעמים בקרבי. רציתי להישאר שם לעולם .
"את פשוט לא מבינה כלום . אה ?"
ואז הוא נצמד אליי יותר והתקרב אליי , לאט לאט , נשימתו משתלבת בנשימתי , עייניו הכחולות כחולות קרובות אליי יותר מתמיד , ושפתיו נגעו בשפתיי , תחילה נשיקות עדינות, קטנות אבל לאט לאט נשיקות חזקות יותר עוצמתיתיות , אינטנסיביות , שכמעט גרמו לי להתנודד וליפול , הוא נישק אותי שוב ושוב , כאילו לא מודע לעובדה , עד כמה הוא מסחרר אותי , כשלבסוף הרפה ממני , לאחר זמן ארוך ,
(אם כי לא ארוך מספיק לפי דעתי האישית )
הוא חייך ואז לחש : "עכשיו את מבינה ?"
ואני הנהנתי , לאט לאט , עדיין שיכורה מהנשיקה המדהימה , והראשונה שלי עם הגבר (שעכשיו באמת גבר ) שאני אוהבת . שתמיד אהבתי .
הוא חייך חיוך גדול עם הגומות העמוקות שלו ואמר בלחש :
" אני אוהב אותך נוגה "
ואז פנה לנשק אותי שוב .


תגובות (8)

ואווו עד עכשיו הלב שלי פועם חחחחחח
את כותבת מדהים!!
יש לך כישרון,זה בטוח.
אני אשמח מאוד אם תקראי את אחד מהסיפורים שליי אני מקווה שתאהבי אותם כמו שאני אהבתי את שלך :)

25/05/2011 16:24
lilach LC

תודה !! אני שמחה שריגשתי אותך , אשמח לקרוא סיפורים שלך , ואגיב לך עליהם !!
:)

25/05/2011 17:49

ממש יפה!!!! תמשיכי….

25/05/2011 20:54
lilach LC

תודה ניקול ! אני שמחה שאהבת , אנסה להמשיך אבל כעיקרון זה כוון להיות סיפור קצר … :)

26/05/2011 21:20

תמשכיי !!

27/05/2011 20:00
lilach LC

אוקי :) אני אנסה להמשיך …

28/05/2011 14:00

ואווו ! זה כ"כ יפה !!!!! ממש רותקתי למסך !
סיפור מהמם , תמשיכי !!

02/07/2011 21:02
lilach LC

תודה רבהה ..:)

25/11/2011 13:37
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך