נטלי16
המשך יבוא..............

הפצע…./2

נטלי16 24/07/2010 1126 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..............

" אוי אוי את לחוצה…" אמרה נטע לקים, "למה?, מי אמר?, אני מה פתאום אני לא לחוצה!" ניסתה קים.
אבל היא ידעה שזה לא יעזור שנטע כבר הבינה מה קורה , "טוב תקשיבי " אמרה נטע והמשיכה "קוראים לו מתן ,אני והוא היינו ידידים ממש טובים, עד סוף כיתה י' שזה סוף שנה שעברה כי אז הוא יצא אם מישהי והיא לא רצתה שיהיה לו קשר אם בנות וזה … ,ובצדק הוא אחד שלא חסר לו בכלל בנות ויופי" אמרה וחייכה לבסוף , קים היסתכלה עליה מופתעת ואמרה "אחותי היקרה אני לא יודעת למה סיפרת לי את זה אבל לא אני לא מעוניינת בו והוא לא בי אז…"
-"חומד עברו רק שעתיים משניפגשתם חכי לאט לאט חוץ מיזה אל תיסתכלי עכשיו אבל הוא מיסתכל
עליך בטירוף כבר שעתיים " אמרה נטע , קים ממש נילחצה מהקטע הזה, והיא החליטה לגמור את זה. היא היסתכלה עליו במבט מתריעה היא הרגישה כאילו היא מדברת למוח שלו ואומרת לו "תתרחק!!!!!"
אבל כנראה שהוא לא הבין והמשיך להיסתכל עליה במבט מתגרה , קים נילחצה ממנו כי בדרך כלל שהיו מנסים להתחיל איתה המבט היה ישר גורם להם ליסוג אז מה קרה פה?, למה הוא ממשיך ועוד מיתגרה בה. הצלצול להפסקה נישמע וכולם יצאו בהמוניהם להפסקה , " את באה איתי ??" שאלה נטע את קים , קים היסתכלה עליה במבט מבולבל ואמרה "לא אני ישאר בו לשמור לנו על המקום" וצחקה.
הן יצאו לגינה והיתיישבו מעורבב אם בנים ובנות קים היתיישבה אם ילד מהכיתה שלה "אני שרון נעים מאוד" לפי הדיבור שלו קים קלטה שהוא הומו והיא נאחנה בלב מרוב אושר שיהיה לה אולי ידיד פה ,
"אני קים " ענתה לו , השיחות איתו היו נעימות לה היא הרגישה כיף שאולי היא באמת תסתדר פה..
, אחרי מס' דקות מישהו שרק וקרא לנטע , קים אפילו לא שמע לב אם היא הלכה או לא היא היתה עסוקה בלתת לשרון לשייף לה את הציפורניים .

"מה?" שאלה נטע קצרות את מתן שקרא לה מרחוק , "למה ככה? מה קורה?" שאל בנימוס
"מתן תקצר מה אתה רוצה?" אמרה נטע , "מי זאת שישבה לידך?" שאל
-"בת דודה שלי "
– "היא חדשה בעיר? "
-"כן היא עברה לפה לפני חודש"
-"יש לה חבר.?"
-" לא אין לה חבר אבל היא לא רוצה קשר" ענתה אחרונה נטע "עוד משהו?" שאלה , הוא חייך אליה בחיוך כובש וגיא חבר שלו שישב לידו נדחף ואמר " בא לך לצאת איתי? " כולם היסתכלו עליו במפתיע , ומתו לצחוק עליו גם נטע רצתה לצחוק עליו אבל התאפקה ואמרה " תמשיך לנסות אולי יום אחד!" והלכה משם ,

מה יש לעזאזל בילדה הזאת , למה הוא רוצה כל כך להכיר ולדעת מה יש לה בעניים, למה היא ניסתה להרתיע אותו במבט הזה ולמה הוא בכלל המשיך להיתגרות בה במקום לעזוב אותה ולהבין שהיא לא בעניין שלו , "אין דבר כזה אין בת שלא היתה בעניין שלי " אמר לעצמו בבטיחון מלא , הוא החליט לברר מה בדיוק עומד מאחוריה שהיא כל כך נירתעת ממנו.

היום הראשון של בית ספר חל ביום חמישי , יום שישי קים נסעה בבוקר לחברתה לירז בעיר הקודמת שלה קרית ביאליק לישון אצלה סופ"ש . נטע יצאה יום שישי בערב ופגשה במקרה את מתן וחבריו "איפה בת דודה שלך?" שאל , "נסעה לחברות " אמרה נטע והיסתכלה על גיא , הוא סימן לה לבוא לצד והיא הלכה
בזמן שנטע וגיא דיברו מתן חשב וחשב אם לעשות את זה או לא ,וניכנס באמצע השיחה שלהם "איפה חברה שלה גרה ?" , "בקרית ביאליק" ענתה ואפילו לא חשבה מה אמרה , הוא היסתכל על החברים שלו וחייך חיוך מוזר.

קים חשבה שיהיה לה קצת שקט , הם יצאו ליום הולדת לאחת הבנות מהכיתה שלהן על החוף והיא פגשה שם את איציק אותו מניאק שניסה לגעת בה , אותו אחד שגרם לה מאותו לילה לסיוטים …
השעה היתה אחרי 12 בלילה וחברתה היתה אמורה לפגוש אותה בכניסה לחוף , קים הלכה לכיוון הכניסה וכנראה איבדה את הדרך, היא קלטה שאחריה הולך מישהו היה חושך והיא לא ראתה מי זה היה
אבל לפי הגובה הוא היה נמוך היא קלטה שזה היה איציק היא ניסתה לשנות כיוון הליכה אבל הוא הספיק לצמצם פערים והוא היה ממש קרוב אליה, משום מקום היא ראתה קבוצת ילדים עומדת ליד פנס, ואחד מהם בא לכיוונה, רגע היא מזהה את הילדים האלה זה הבנים מהכיתה שלה אבל לא זיהתה מי מיתקרב אליה כשהיתה כבר מספיק קרובה היא קלטה שזה מתן אבל מה הוא עושה פה? שאלה את עצמה אבל מאחוריה הוא כבר התחיל לקרוא לה , בשניה היא פשוט קפצה ליידים של מתן וחיבקה אותו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך