התחלה חדשה – פרק עשירי

הדר 08/05/2011 869 צפיות אין תגובות

כשהגעתי הביתה עליתי לחדרי ונפלתי על המיטה הרכה,ככה עם הבגדים של הדייט ועם הז'קט של סם עליי.רק לאחר שהורדתי את נעליי הלוחצות שמתי לב שהוא עדיין עלי.הורדתי אותו בזהירות והנחתי אותו מולי.היה לו ריח נעים,ריח של סם.הוא היה עדיין חם מגופו ודמיינתי איך אני מחבקת אותו יחד עם הריח המשכר הזה והחום הנעים.לתחושה החמימה בפנים נוספה לי תחושת כעס מעצבנת שהעיבה על פעימות הלב והפרפרים בבטן.
לא יכולתי לסבול את זה יותר והתקשרתי מהר אל מיקה.אחרי צלצולים ארוכות קולה המשועמם ענה לי:"הלו?"
"הוא מאוהב בי."אמרתי מבלי לחשוב בכלל,סוף סוף מוציאה את המילים מפי.הם הפכו לאמת כאשר אמרתי אותן.הרגשתו הפכה לאמיתית בעיניי.לפני זה זה נראה כמו חלום שהתלכלך בריב מטופש שלא יכולתי שלא לכעוס עליו.
"מי?מי זו?"שאלה מבולבלת.
"איימי."אמרתי חושבת על המילים היפות האלו:הוא מאוהב בי.מאוהב.בי.
"או,היי.מה קורה?"אמרה בקלילות שממש לא התאימה למצב רוחי.
"הוא אוהב אותי."
"מה?!"היא נשמעה…מופתעת.
"כן.הוא אמר לי את זה."
"חשבתי שאת בדייט עם ביל!"
"הוא סידר את הדייט הזה.הוא לא היה אמיתי."
"הדייט או ביל?"התבלבלה.
"הדייט.סם סידר אותו.הוא אמר לביל שיצא איתי וביל נישק אותי בסוף אז סם צעק עליו שהוא היה צריך לצאת איתו לא לנשק אותי."
"או מי גאד."אמרה בשוק.
"זה לא הסוף.אני הגנתי על ביל וסם התחיל לומר לי כמה הוא מצטער על זה שהוא בכלל ראה אותי ושבעיקר הוא מצטער על זה שהוא התאהב.אני חשבתי שהוא מדבר על סטייסי ואז הוא אמר לי שהוא מאוהב בי ואני חשבתי שהוא צוחק כי,הלו!הבחור הכי חתיך אומר לי שהוא מאוהב בי!"
מיקה צחקה ואז חזרה לעצמה.היא אמרה סקרנית:"מה קרה אז?"
"אז הוא שוב אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא מאוהב בי אז סוף סוף הצלחתי לקלוט והוא אמר לי שהוא רוצה לצאת איתי אבל אני אמרתי לו לא כי כעסתי עליו."הרגשתי דיי טיפשה כששחזרתי את מה שקרה באוזניה של מיקה.
"או מי גאד."
"כבר אמרת את זה."ציינתי בפניה.
"זה מצריך שני או מי גאדים.איימי,זה ענק!איזה יופי!יוהו!הוא אוהב אותך!"שמעתי רשרושים דרך הפלאפון ושאלתי בצחוק:"מיקה!מה את עושה?!"
"אני רוקדת!מה,את לא רוקדת?!זה דבר ענק!איימי,הווווא אווווהב אוווותך!!!"
"כן,אני יודעת,אני שמעתי."אמרתי ושוב צחקתי,מרגישה הקלה משמעותית רק מהעובדה שסיפרתי לה והוצאתי את זה החוצה.
"אז מה,את החברה של הבחור הכי חתיך בשכבה??"שאלה בשבבות.
"אממ….לא.אמרתי לו שאני לא רוצה להיות איתו בגלל מה שהוא עשה."
"מה?!את צוחקת עליי?!"
"לא…."אמרתי נבוכה.
"אוייש,את ממש סתומה,איימי.למה אמרת לו לא??הוא יכל להיות החבר שלך.סם בתור החבר שלך,תחשבי על זה."
"אני יודעת,אני יודעת.פשוט….לא הצלחתי להסכים לו.פשוט…לא."
"יואו,חבל.את והוא ממש חמודים ביחד."
"באמת?"שאלתי ודימיינתי אותנו ביחד.זה היה יותר מדי בשבילי.
"את אוהבת אותו?"שאלה אותי לפתע.
"כן.מאוד."אמרתי והסמקתי.תודה לאל שהיא לא רואה אותי!
"אני לא מבינה אותך.הוא אוהב אותך,את אוהבת אותו.מה הבעיה?"
"אני כועסת עליו,זו הבעיה!"נפלתי על המיטה כמו שק.
"בגלל הדבר החמוד שהוא עשה?"אמרה ויכולתי לשמוע את חיוכה מבעד לטלפון.
"חמוד??את חושבת שמה שהוא עשה זה חמוד??"כמעט צווחתי שם.
"האוזן שלי!"אמרה וצחקה.
"סליחה,סליחה.אבל…הוא סידר אותי.אני כועסת עליו.אני….אני פשוט רותחת עליו!"
"אני….אני לא מאמינה עלייך.מתערבת איתך שהוא עכשיו יתעלם ממך לגמרי וישבר לך הלב."
"אולי,אבל זו בעיה שלו.הוא זה שהתחיל!"
"מה שתגידי.אני חייבת ללכת,נתראה מחר.ביי,פשוש."
"ביי,פרעוש."ניתקתי ולבשתי את הפיג'מה.הרחתי את הז'קט של סם עוד פעם אחת ונרדמתי מיד,מקווה שמחר לא יבוא לעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך