התחלה חדשה – פרק שמיני

הדר 07/05/2011 941 צפיות 2 תגובות

במשך כל היום לא שלחתי אפילו מבט אחד לסם.החלטתי שהפעם אני באמת מתעלמת ממנו.גם למחרת לא הסתכלתי עליו.בבית כל היום ציפיתי לפגישה שלי עם ביל.מעניין אם הוא חתיך….מעניין אם הוא דומה לסם….לא!אסור לי לחשוב עליו!סם.לא.קיים.
הממ….מעניין אם הוא נחמד…הוא צריך להיות נחמד אחרת אני אלך משם.חחחח,כן,ברור,איימי.כאילו שאת תברחי מהדייט הראשון שלך!
אחרי שעות של חיפושים מה ללבוש החלטתי שאני לובשת חצאית שחורה קצרה וחמודה וחולצה פרחונית בצבעים שחור ואדום.משכתי על שפתיי שפתון ורוד נוצץ שנתן לשפתיי מראה מלא וסקסי.נעלתי את נעלי הבובה שאמא קנתה לי לפני שנה ולבשתי אותם רק במאורעות מיוחדים כמו זה.הן היו שחורות וחמודות וממש מתאימת לחצאית.התאפרתי קצת וחוץ מהשפתון גם שמתי עיפרון שחור שנתן לעיניי צד מסתורי.נראיתי מהמם ואני לא משתחצנת.
יצאתי מהבית למסעדה שבה אני וביל החלטנו להיפגש.היא הייתה קרובה אל ביתי והודיתי לביל על זה.היה קר בחוץ ואני לא חשבתי להביא סוודר או משהו.בקיצור,תודה,ביל.
הגעתי למסעדה וחיפשתי בעיניי את ביל.ידעתי שהוא לובש חולצה שחורה וג'ינס.לפתע מצאתי אותו.הוא היה גבוה,ממש גבוה.הוא נראה בכיתה י' ולא ח'.חציתי את המסעדה בצעדים קטנים,סוללת את דרכי בין השולחנות הרבים.
התיישבתי אל מול ביל וחייכתי.הוא חייך אליי בחזרה.היה לו חיוך נחמד שהבליט את עיניו הירוקות.הוא היה חתיך אבל לא הטיפוס שלי.'סם הוא הטיפוס שלך.'אמר לי קול קטן בראשי והשתקתי אותו מיד,
"היי."הוא אמר וחייך שוב.היה נראה עליו שהוא לחוץ מאוד.
"היי.מה שלומך?"הייתי נינוחה וניסיתי להשרות עליו רוגע.
"הכל בסדר.מתרגש."אמר וצחקק בלחץ.
"גם אני."אמרתי והרמתי את התפריט,מחפשת מה לאכול.
"הסלט טוב פה."אמר בעיניים גדולות.הרמתי את מבטי מעל לתפריט והסתכלתי עליו לעומק.לא רציתי לעשות את זה אבל הכרחתי את עצמי.היה לו שער קצוץ בלונדיני שלא סבלתי,הוא היה שרירי וראו עליו שהוא מתאמן.הוא לא היה איתי בכיתה והודיתי לאלוהים.הוא נראה לי טיפוס מעצבן ונדבק,קצת כמו סטייסי בזכר.תני לו הזדמנות,איימי.יכול להיות שהוא בחור ממש נחמד וחוץ מזה הוא חתיך.אבל הוא לא הטיפוס שלי,עניתי לעצמי.סם הוא הטיפוס שלי.אני צריכה לצאת עם סם,לא עם ביל.אני צריכה להיות עם סם עכשיו במקום עם שרק.אווווווף.
"הכל בסדר?"שאל ושוב חייך.תפסיק לחייך!צעקתי עליו בראשי.
"כן.הכל מושלם."
"החלטת מה את אוכלת?"שיואוו,הוא חופר.
"נראה לי שאני אוכל את הסטייק."אמרתי בחיוך.
"סטייק?זה…שונה."אמר והסמיק מיד.הוא נראה כמו דובון מגודל.
"מה זאת אומרת שונה?"שאלתי מבולבלת.
"רוב הבנות לוקחות סלט.הן לא רוצות להשמין,את יודעת."אמר והוריד את ראשו.האמת?ריחמתי עליו.הוא נחמד וביישן.או מי גאד!הוא…אני.
"אני לא רוב הבנות."אמרתי וחייכתי שוב.
"כן,סם אמר לי."
"דיברתי עם סם לפני הדייט?"איך הגענו לנושא שאני הכי רוצה לדבר עליו??
"כן.הוא…הכין אותי.את מאוד חשובה לו."אמר.אני חשובה לסם??ואוו.הרגשה חמימה התפשטה בגופי והסמקתי כמעט מיד.
"באמת?אני חשובה לו?"
"כן,הוא מאוד אוהב לדבר עלייך."
"ואוו."אמרתי וחייכתי באושר.סם אוהב לדבר עליי.במהירות הורדתי את החיוך כי,עדיין,אני בדייט הראשון שלי שמולי יושב החבר הכי טוב של סם.פדיחה.
"כן."לא נראה שזה היה אכפת לביל.
"אממ…מצטערת.אנחנו מדברים על סם כשבעצם הוא בכלל לא פה."
"כן…"אמר והוריד את ראשו.המלצר בא ונתנו לו את ההזמנות.לאחר 15 דקות המלצר הביא את המנות והתחלנו במלאכת האכילה.
"טעים לך?"שאל ביל לאחר שגמר במהירות את האוכל.
"כן,מאוד."אמרתי ובוקשי בלעתי חתיכה גדולה של סטייק.
"את רוצה קינוח?"שאל לאחר ששבעתי והשארתי חצי סטייק בצלחת.
"אממ….לא.תודה."אמרתי וניקיתי את פי במפית.
"אז…בואי.נלך."אמר והוציא כמה שטרות מכיסו.קמתי בעדינות ולקחתי את ידו המושטת.יצאנו החוצה וביל אמר:"את רוצה שאני אלווה אותך הביתה?"
"אממ…לא.אני גרה ממש קרוב לכאן."סירבתי בנימוס.
"אז….זהו."אמר ורכן אליי.הוא קירב את שפתיו אל שפתיי ואני התכוננתי אל הנשיקה הראשונה שלי.עם ביל.איכס.
באיטיות הוא נישק אותי.זה לא היה משהו רציני וזה בכלל לא היה כמו שדימיינתי.לא אהבתי את התחושה של שפתיו על שפתיי.האמת?רציתי שסם יהיה הראשון שינשק אותו.בטח השפתיים שלו נעימות….חשבתי בזמן שביל ניסה להעמיק את הנשיקה ולהפוך אותה למשהו יותר רציני.לפתע יד תפסה אותי ומשכה אותי מביל.הסתובבתי וראיתי מולי את סם,מושלם באור הפנס שמעליו.
"סם!מה אתה עושה פה?"שאלתי מופתעת.סם התעלם ממני ודחף אותי מאחוריו.סם צעק על ביל:"אידיוט!מה אתה מנשק אותה!אמרתי לך רק לצאת איתה!לעשות את זה בכאילו!לא לנשק אותה!אני אהרוג אותך!"


תגובות (2)

ואוו יפה!
אמממ אבל הייתי מציעה שהיית כותבת : סאם
ולא "סם" זה לא כל כך נראה טוב…
אבל סיפור ממש יפה

07/05/2011 23:46

מעלףמעלףמעלף!

07/06/2011 19:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך