התחלה חדשה – פרק שני

הדר 05/05/2011 1241 צפיות תגובה אחת

הרמתי את מבטי מופתעת אליו.הנה הוא עמד שם,מושלם כמו אתמול…שנייה,מה הוא אמר??
״אפשר לשבת פה או שאת שומרת למישהו אחר?״שאל בחצי חיוכו ששוב גרם לי להסמיק בצורה מגוכחת ביותר.
״שב.״צייצתי בקול קטן.
סם הניח את תיקו על כיסאו והתיישב על השולחן כאילו זה הדבר הכיי טבעי בעולם וכאילו אנחנו מכירים כבר שנים.הלוואי.
״מה קורה?את חדשה פה,נכון?״שאל בחביבות אמיתית.
״כן.״הנמכתי את ראשי וקברתי את אפי במחברת הפתוחה שהיתה מונחת על השולחן.השלתי את עצמי שמי שיושב מולי זה ידיד קרוב ולא הנער הכי מדהים שאי פעם פגשתי.
״אז…כל השיחות שלנו ילכו ככה?״
״איך ככה?״לא הצלחתי לעבוד על מוחי והסמקתי קלות.
״ככה.כשאני מנסה לפתח שיחה שהיא יותר משש או שבע מילים ואת נותנת לי תשובות שהן ארבע הברות ומטה.״צחק טיפה.אם חשבתי שקולו זה הדבר הכי יפה שיש,טעיתי.הצחוק שלו היה הדבר הכי יפה ששמעתי.מין גיחוך חמוד אך עמוק.אין לי מושג איך הוא מסוגל להפיק צלילים כל כך מיוחדים מגרונו.
״כנראה.״אל תשאלו אותי איך דיברתי,פשוט נתנתי למוחי לעשות מה שבא לו ואת הטעויות אני אתקן אחר כך,אם בכלל.
״סבבה.״הוא אמר ובדיוק הגיעה ילדה שחולצת בית הספר שלה היה הדבר הכי ארוך שהיא לבשה.מכנסיים קצרצרים הסתירו איכשהו את חלקה התחתון ונעלי בובה נוצצות הולבשו על רגליה החלקות.מה אני אגיד לכם?שנאתי אותה עוד מהרגע הראשון.
״היי,בונבון!״אמרה והניחה את ידה על כתפו של סם.הוא נראה סובל מהעובדה שהיא הגיעה.לבי איים לצאת מחזי ולקפץ שם בשמחה על הרצפה.
״היי,סטייסי.״אמר בקול עייף שבצורה מיוחדת שאני מניחה שהיא שייכת לסם היה נשמע סקסי במיוחד.
״מה קורה,חיים שלי?התגעגעתי אלייך!שלושה חודשים לא התראינו!שלחתי לך איזה שלושת אלפים הזמנות ליום הולדת שלי ובכלל לא הגעת!״קולה היה גבוה ומעצבן במיוחד.רציתי להעיף לה כאפה,שם מול כולם,במיוחד מול סם.
״כנראה אבדו בדואר.״שיקר במצח נחושה.
״מערכת הדואר הדפוקה הזו!אל תדאג,אני אגיד לאבא שיתבע אותם.״ידעתי שהן מסוג הבנות האלו שיש להן אבא סופר עשיר וכל דבר קטן שהן רוצות,אבא נותן.שהיא תחיה עם אבא בכיר בצבא ותצטרך לעבור דירות שש פעמים בשנה!אז נראה כמה היא אוהבת את אבא.
״אני בטוח שאבא יהרוס אותם.״אמר בציניות שסטייסי בכלל לא הבינה.
״מה זה?״שאלה והצביעה עלי כאילו אני חתיכת זבל מלפני יומיים.תסתכלי על עצמך במראה,מתוקה,ואז תשאלי את זה.כמובן שלא אמרתי את זה,ביישנות ארורה!
״סתמי כבר,סטייסי.היא חדשה פה.״הגן עלי סם ויותר חשוב,אמר לסטייסי לסתום את הפה.מה,שכמובן,עשה לי את היום.
״טוב,מה שתגיד.השאלה האמיתית היא למה אתה יושב לידה ולא לידי?״בא לי לקרוע לה את הראש מהמקום.כנראה שאבא יתבע אותי אבל למי אכפת?יש לי סיבה מספקת.היא ניסתה להעביר את סם ממני.
״אנחנו ידידים.״אמר ומשך בכתפיו כאילו זה דבר רגיל חלוטין.אפשר לחיות בלי לב?כי כרגע הוא אצלי בגרון ולא נראה לי שהוא יחזור למקומו הקבוע.
״אהה.״אמרה וחייכה חיוך מזויף.
״טוב,השיעור עוד מעט מתחיל.״נתן לה רמז דקיק שהוא רוצה שתעוף מהעיניים שלו.יאיי!
״ביי,סמי.איך שלא קוראים לך.״היא הלכה לשם כשהיא מענתזת את עכוזה בתקווה שסם יסתכל.נראה לי שהוא הפך לעיוור כי אף אחד לא פספס את זה חוץ ממנו.
״למה שיקרת לה?״שאלתי.כנראה שהמוח שלי יצא מכלל שליטה סופית.למישהו יש אקדח??
״לגבי מה?״שאל והעביר את מבטו החד אליי,מה שכמובן גרם לי צמרמורת שכמוה מעולם לא הרגשתי.
״לגבי הקטע של הידידים.״אמרתי את זה בקול כל כך שקט עד שלרגע לא שמעתי את עצמי.
״לא שיקרתי.אנחנו ידידים,לא?״מי חשב שחמישה מילים כאלו פשוטות יכולות לחולל כזאת התרגשות בגופי?
״כנראה.״אמרתי ושוב הסמקתי בצורה פטתית לחלוטין.
״תגידי,למה בכל משפט שני שלי את מסמיקה כמו עגבניה?״המממ,מעניין למה?אולי בגלל שאני מטורפת עלייך למרות שרק אתמול פגשתי אותך??לא,זה לא זה.אולי בגלל שאתה כזה מושלם וגורם ללב שלי לפרפר בצורה מסוכנת?או בגלל שפשוט נפלתי על הראש וכל זה סתם חלום מטופש ומחר אני אתעורר ואגלה שהיום הראשון ללימודים אפילו עוד לא התחיל?
״אה…אני לא יודעת.״מלמלתי בשקט.
״אני מקווה שתפסיקי להיות כל כך ביישנית כי אני חושב שאת יפה ונחמדה.״וואו,וואו,וואו!סטופ כדור הארץ!האם סם אמר כרגע שאני יפה???
״אתה באמת חושב ככה?״שאלתי מופתעת.
״כן,מה הבעיה?את לא חושבת שאת יפה ומעניינת?״
״אממ…לא!״
״באמת??ילדה כמוך חושבת שהיא…״
״משעממת,מטומטמת,מכוערת,מעצבנת,ביישנית ללא הכרה,חסרת ייחודיות לחלוטין ועוד כמה דברים.״השלמתי את דבריו.
״את צוחקת עלי?״חייך בתימהון.
״לא.למה שאני אצחק עלייך?״הוא באמץ חושב ככה?וואו.זה…מדהים.
״כי את אחת הנערות הכי מיוחדות שראיתי בחיים שלי.״חיוך מאושר צף על פניי ללא סיבה.למען האמת?היה לי סיבה דיי טובה.
״תודה,אני חושבת.״אמרתי וסוף סוף הצלחתי לאזור אומץ ולהביט ישירות לעיניו.עיניים כאלו עוד לא ראיתי.
״ששש…המורה הגיעה.״אמר וקטע את השיחה שהתחילה להיות מעניינת.תמיד המורות הורסות הכל.תמיד. 


תגובות (1)

תותח :)

10/06/2011 18:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך