התחלה חדשה – פרק שלוש עשרה

הדר 08/05/2011 1051 צפיות 4 תגובות

שארית היום עברה במהרה.אני וסם עשינו נסיונות מגוחכים להפוך לידידים אך שנינו ידענו שבחברת הכיתה אף אחד מאיתנו לא יכול להיות מי שהוא באמת.כל הזמן הסתכלנו אחד על השני,מגניבים מבטים זהירים,מצפים לצעד הבא שנעשה.כל מבט שלו עצבן אותי וכל מבט שלי עצבן אותו.חייכנו בכל פעם שעינינו נפגשו,כאילו אנחנו חברים קרובים ולא מסכה מכוערת של חברים קרובים.מה אני אגיד?מעייף לשחק.
כשהצלצול האחרון שחרר אותנו מהשיעור אני וסם אספנו לאט את חפצינו,מנסים לדחות את הרגע שבו נשאר שנינו,לבד.
מיקה חיכתה לי עד שארזתי את החפץ האחרון.חיכינו לסם שחיפש את הז'קט שלו.לפתע נזכרתי.הוצאתי את הז'קט הנעים מהתיק ומסרתי לו.הוא הסתכל עלי בשאלה ואמרתי:"מאתמול.זוכר?"
הוא הנהן ולקח אותו.התחלנו ללכת אל התחנות,שלישיה מוזרה ביותר:סם בצד ימין שלי,מיקה בצד השמאלי שלי,ואני.נראינו לא קשורים אחד לשני,כאילו ניסו לחבר אותנו ביחד ללא הצלחה מרובה.
"אני מקווה שהאוטובוס לא איחר."מלמלתי בדאגה.מיקה העיפה לי מרפק וצחקקה.חייכתי אליה מעוצבנת,מסמנת לה שסם נמצא בדיוק כאן ויכול לראות אותה.היא המשיכה להעיף לי מרפקים לצלעות,מצחקקת כל פעם מחדש ללא סיבה.וואו,היא חזקה!
"הנה,הוא בדיוק הגיע."אמר סם.מיקה נעצרה בתחנה שלה וסם המשיך ללכת.הוא הסתובב מבולבל וסימנתי לו שימשיך ושאני צריכה לדבר עם מיקה.הוא הנהן והמשיך ללכת לאוטובוס.
"אוקיי,עכשיו זה הרגע שלך,איימי.את חייבת לנשק אותו!"אמרה בשקט.
"מיקה,אני לא הולכת לנשק אותו!הוא לא אוהב אותי!את ראית בעצמך איך הוא ופרחונת החליפו רוק בינהם!"
"אבל הוא אמר לך שהוא אוהב אותך!"
"אז למה הוא עדיין איתה??למה הוא מנשק אותה במקום לנשק אותי??למה הוא רק מדבר ולא עושה??למה??"שאלתי נואשות,מצפה לתשובות.
"אני לא יודעת,פשוש…הוא דביל ואידיוט אבל עכשיו זו ההזדמנות שלך לגרום לו להפוך לחכם.תנשקי אותו,תראי לו שאת אוהבת אותו.אולי הוא עושה את כל הדברים האלו בגלל שהוא חושב שאת לא אוהבת אותו.חשבת על זה?"
"אני לא יודעת,מיקה.טוב,האוטובוס שלי יוצא,אני אדבר איתך!"
"ביי,בהצלחה."היא הפריחה לי נשיקה באוויר ורצתי לאוטובוס.עליתי שנייה לפני שהדלתות נסגרו.התיישבתי באנחה ליד סם,רגלו מתחככת ברגלי.
"היי."הוא אמר,נלחץ.
"היי."אמרתי וחשבתי על מה שמיקה אמרה.יכול להיות שהוא לא יודע שאני אוהבת אותו??
"סם?"שאלתי,מפחדת לשאול את הדבר שהכי רציתי לדעת.
"כן,איימי?"השם שלי עדיין נשמע כל כך טוב כשהוא אמר את זה.
"אממ…אתה חושב שאני אוהבת אותך?"אם אי פעם תרצו לשאול אם מישהו יודע שאתם אוהבים אותו,זו לא הדרך!
"כמובן שלא.את שונאת אותי.את לא סבלת אותי עוד מההתחלה."אמר בחיוך,כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם.
"מה??לא נכון!"אמרתי נדהמת.
"מה לא?את כל הזמן הורדת את ראש והסמקת.לא יכולת לדבר איתי אפילו."
"כי…כי הייתי ביישנית!הייתי מטורפת עלייך!לא יכולתי לדבר מרוב התרגשות!"
"היית?בלשון עבר?"שאל מבולבל.
"לא.אני…אני צריכה לספר לך משהו."הגיע הזמן להתוודות,איימי פאוולס.שמרת את סודך יותר מדי זמן.
"מה?"
"אתמול,כשאמרתי לך שאני לא רוצה להיות איתך,זה לא היה בגלל שאני לא אוהבת אותך.,אמרתי באיטיות.
"בטח שכן."
"לא.סם,אני…מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי בך.חד וחלק.אני חושבת שאתה הדבר הכי….מושלם שאי פעם נברא.באמת.אתה נראה חמוד בכל מצב,אפילו כשאתה כועס או מסמיק.כשאני כועסת אני נראית כמו פיל מעוצבן!אני עדיין לא מבינה איך לא יכולת לשמוע את הלב שלי דופק בקצב מטורף בכל פעם שהסתכלת עליי או שחייכת את החצי חיוך ההוא.זה היה כל כך שקוף עד שהיו רגעים שחשבתי שאתה אוהב לראות איך אני מסמיקה כשהעיניים האלו מסתכלות עליי במבט חודר שגורם לי לרצות להתאבד כי הוא לא שלי.אני…אני מתתי מקנאה בכל פעם שנגעת או צחקת במישהי אחרת,רק בגלל שאני לא זו שאתה נוגע בה.זה אכל אותי מבפנים.והשיא היה כשראיתי אותך ואת סטייסי מתנשקים.זה באמת הרג אותי.זה…אני…אני לא יכולה לתאר לך את התחושה הזו…"
"אני מנחש שהיא מרגישה כמו התחושה שראיתי אותך ואת ביל מתנשקים."
"כנראה."
"אז…את אוהבת אותי?"
"כן.בכל לבי ונשמתי."
"אז למה אמרת לא?"
"כי כעסתי.כעסתי עלייך ואני עדיין כועסת.מה שעשית זה…זה רע.זה גרם לי לפקפק בכל הדברים שחשבתי עלייך וחשבתי הרבה דברים."
"אני לא מאמין שאת אוהבת אותי.כאילו,את,איימי,הבחורה שנפלתי עליה בכוונה כי לא הייתי לי דרך אחרת לפגוש אותה."
"שנייה,אתה נפלת עליי בכוונה??"שאלתי מופתעת.
"כן.אממ…ראיתי אותך מטיילת והייתי חייב לדעת מי את ו…זו הדרך היחידה שהצלחתי לחשוב עליה באותם רגעים."
"זה כל כך חמוד."אמרתי ובפעם הראשונה התמכרתי לרצונות לבי.בתנועה עדינה ואווישית שפתיי נגעו קלות בלחיו.אומנם זו הייתה נשיקה קטנה אך אני בטוחה שהיא גרמה לשנינו התרגשות רבה.אהבתי את התמימות היפה הזו שנוצרה בינינו.תמימות טהורה,אהבה ראשונה.העובדה שהוא ראה אותי והתאהב שמחה אותי כל כך עד שיכולתי לרקוד שם,באוטובוס,מול כולם.


תגובות (4)

ממש כיף שאת מעלה כמה פרקים ביחד! פרק יפה מאוד כמו הקודמים.. מחכה להמשךך

09/05/2011 02:20

מהמם!
זה באמת מעולה שאת מעלה כמה פרקים ביחד :)
מחכה להמשך =]

09/05/2011 11:29

מהמם פשוט מושלם אני ישמח אם גם את תיקראי את הסיפורים שלי ותתני לי כמה עצות זה מאוד יעזור לי…

09/05/2011 12:25

ממש אהבתי!!
מתה על הכתיבה שלך.
:)

09/05/2011 13:37
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך