התחלה חדשה – פרק תשע עשרה

הדר 13/05/2011 858 צפיות 3 תגובות

לפתע נשמע הצלצול הרועם.מיהרתי לשבת במקום ליד סם.לפתע נזכרתי שאמרתי לכריס שמיקה שונאת אותי.הוא חושב שהיא לא סובלת אותו.בגללי נשבר לו הלב וגם הלב של מיקה יישבר.אני בכלל בנאדם??
"מיקה…"לחשתי אליה בזמן שהמורה נכנסה.מיקה לא שמעה אותי והוציאה את ציודה מהתיק.רציתי לקרוא לה שוב אבל המורה אמרה לי להסתובב.
"מה רצית ממנה?"שאל סם בלחש.
"סתם.רציתי לדבר איתה."לא אהבתי את זה שסם רצה לדעת כל דבר אצלי כשאני לא יודעת עליו כמעט שום דבר.
"על מה?"
"סתם,מה אכפת לך?"שאלתי בחוצפה.
"לא אכפת לי פשוט….אני חושב שאנחנו צריכים לדעת הכל אחד על השני."
"מה?לא.בכלל לא.אני לא רוצה שתדע הכל עליי.אני רוצה שיהיו לי סודות."
"באמת?כי אני חושב שסודות מזיקים למערכת יחסים."
"איזה מערכת יחסים??אותה מערכת שבה אתה יוצא עם מישהי אחרת ואומר לי שאתה אוהב אותי??אותה מערכת שאתה מחבק אותה ושולח לי נשיקה בסתר??אותה מערכת שבה אני חולקת אותך איתה??מבזק חדשות קצר:זו לא מערכת יחסים!"אמרתי בכעס,מקפידה שלא ישמעו את קולי.
"אני יודע אבל זו לא רק אשמתי.גם לך היו טעויות,לא?"
"על מה אתה מדבר?"
"את שיקרת לי."אמר בתקיפות.
"מתי?"
"את אמרת שיש לך חבר."אמר והסמיק.
"אז שיקרתי.אז מה?אתה עשית דבר יותר נורא.אתה זייפת לי דייט."
"אז?עשית את זה מאהבה."
"אהבה?באמת?כי היית צריך להגיד לי את זה קודם,לפני שהלכתי הביתה בוכה וכועסת."
"טוב,די.למה התרגזת פתאום?"
"אסור לי?הרי אתה החבר שלי,סליחה,החצי חבר שלי."אמרתי בארסיות.
"די כבר,איימי.תפסיקי.אני אוהב אותך ואני הולך להיפרד מסטייסי.קבעתי איתה מחר דייט.אני אגיד לה את זה בדייט וזהו.אנחנו ביחד."
"מחר???אמרת שאתה הולך להיפרד ממנה היום!"אמרתי בכעס.
"אני לא הולך להיפרד ממנה היום."לחש.
"למה?אתה לא אוהב אותי??"
"מה זה קשור??סטייסי עוברת תקופה קשה.אני לא רוצה להעמיס עליה,במיוחד לא פה,בבצפר."
"אוו,ממש ג'נטלמן.טוב,לפחות שהיא לא תיגע בך.אני לא רוצה שהיא תהיה קרובה אלייך."
"את מקנאה?"שאל בשובבות.
"לא,אני פשוט מעדיפה שהבחור שאני אוהבת לא יהיה עם בחורה אחרת שהיא לא אני."
"אז את מקנאה."
"תפסת אותי."אמרתי ולקחתי את ידו מתחת לשולחן,מלטפת מבלי שאף אחד לא יראה.יכול להיות שהוא באמת ייפרד ממנה מחר או שהוא סתם משקר לי?הוא באמת אוהב אותי או שהוא סתם עובד עלי?אולי כל זה זו סתם בדיחה מרושעת.אבל למי אכפת?כל עוד אני שומעת את קולו של סם אומר לי שהוא אוהב אותי אני מאמינה.


תגובות (3)

תמשיכי =)

14/05/2011 12:39

הדר?
ת-מ-ש-י-כ-י
הלוואי שהיינו יכולות לתקשר איכשהו בפרטיות,
כי הייתי ממש שמחה לתת לך כמה רעיונות חח
(:

14/05/2011 17:16

הדר יקירתי שלפתי סיפור זה שהוא מקסים מהסיפורים האקראים ולא התאפקתי קראתי אותו והנה אני שולחת לך תודה רבה ממני בקי ♥♥♥

22/09/2012 10:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך