בקי
מודעה ענקית התפרסמה באינטרנט כי שגריר מצרים בישראל לשעבר אומר בבטחון מלא גלעד שליט בתוך שעות יהיה חופשי תמורה 1000 אסירים שלהם
אלוהים אנא עשה שזה אכן יקרה אנא

גלעד שליט יחזור היום הביתה ??????????

בקי 02/06/2011 861 צפיות 24 תגובות
מודעה ענקית התפרסמה באינטרנט כי שגריר מצרים בישראל לשעבר אומר בבטחון מלא גלעד שליט בתוך שעות יהיה חופשי תמורה 1000 אסירים שלהם
אלוהים אנא עשה שזה אכן יקרה אנא

גלעד שליט

עכשיו גלשתי באינטרנט ומודעה הכי מרגשת שיכולתי לקראה
כי בתוך שעות ישיבו את גלעד שליט לחיק המשפחה לחיק המדינה
אני כותבת לכם זאת חברי היקרים באתר "סיפורים"
כי אני נרגשת אני שמחה אני מאושרת וחייבת להתחלק עם חברים

תארו לעצמכם שהיום בשעות אחה"צ המאוחרת נדליק נרות
ולפתע פתאום תשמע בחדשות וגם באינטרנט יש בשורות
גלעד שליט בדרך הביתה בתום 5 שנות שבי ובדידות
גלעד שליט יחזור וכולנו נמתין לבואו "מתים" לראותו
כל כך מתרגשת אני והאינטואצייה שלי מקווה שלא תאכזני
כי היום חברים יקרים נשתה לחיים נשמח ונריעה גלעדי
הילד שכל המדינה אהבה לאהוב חזר ואמו תתן לו חיבוקי
אביו יטפח לו על השכם וינסה להסתיר את הדמעות
וסבא שליט יאמר בבקשה האם אני חולם או זו המציאות

האחים חנן והדס לא יכולים לעצור את דמעותיהם
תודה לאל הסיוט חלף וגלעד הוא שוב ביניהם
מצפה הילה תלבש בגדים חגיגיים
תם סיבלה של המשפחה ואנו לכם מריעים

אולי זה יקרה היום ? אולי !!! הלוואי


תגובות (24)

הלוואי הלוואי הלוואי שיגיע היום הזה כבר ! אני לא מפסיקה לנסות לדמיין כמה שמח זה יהיה ואיזה הקלה תבוא עם זה. וכתבת את זה בצורה ממש מרגשת ויפה /:
אבל כמו תמיד מיד אחרי כל קצה תקווה מגיע הדבר שהורס- מיד אחרי הכתבה הזו שבה שגריר מצרים אומר שהעסקה בדרך למימושה ממש בקרוב הגיעה הכחשה לדברים מאת לשכת ראש הממשלה וגורם בכיר בכל הנושא הזה הצהיר שזה לא נכון ושום דבר עדיין לא סגור. יופי. שוב אכזבה. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, כל פעם צצה ידיעה חדשה שהנה גלעד חוזר ממש בקרוב והעסקה נסגרת, אבל לא- הכל רק דיבורים, זה חוזר על עצמו שוב ושוב, הלוואי שהפעם זה אמיתי, ה-ל-ו-א-י שגלעד יחזור כמה שיותר מהר ומה שכתבת יתממש, זה יהיה הדבר הכי טוב שיכול לקרות, אחרי כ״כ הרבה זמן.
כל מה שנשאר זה רק להתפלל. גלעד עדיין חי

03/06/2011 02:27

בקי… זה לא כ"כ פשוט לשחרר 1000 אסירים עם דם על הידיים לחופשי..
.תחשבי על זה.
אם נשחרר אותם הם יוכלו פשוט להתפוצץ בכל הארץ!
תחשבי על זה טוב טוב!
כי גם ככה פעם כבר עשינו טעות דומה.
שיחררנו איזה 100 אסירים בתמורה לכמה מהחיילים שחזרו בארונות קבורה.
אז יכול להיות שנשחרר אותו בתמורה ל-1000 אסירים חיים ונקבל אותו (חס וחליליה חס ושלום) לא בין החיים.

03/06/2011 11:11

אודליה גלעד הוא ההוכחה שחייל יהודי אחד שווה יותר מ1000 מחבלים ובשביל גלעד אם צריך להקריב ולשחרר 1000 מחבלים צמדינת ישראל צריכה לעשות את זה מה חטא הילד הזה בסך הכול רצה להתגייס לצה"ל ולשרת את המדינה ובמקום לחזור הביתה אחרי 3 שנות שירות בצה"ל ולהמשיך את חייו כמו כל נער הוא יושב שם בכלא עניום גלעד צריך לחזור ואנו צריכים לעשות הכול כדי שזה יקרא גם אם זה אומר לשחרר 1000 חיילים ביבי תתעורר על עצמך ותיתן להם מה שהם רוצים ותחזיר את גלעד !!

03/06/2011 17:02

זה לא כזה פשוט!
את נותנת לרגשות שלך להחליט במקום לתת להיגיון להשתלט!
אם את תשחררי 1000 מחבלים שכבר הרגו אנשים אחרים.
תחשבי על זה!
הרצח באיתמר נגיד..
תחשבי עכשיו שזה רק ערבי אחד.
עכשיו תכפילי את אותו ערבי צמא דם ב-1000 פעם!
זה פשוט לא הגיוני!
אני חושבת שביבי עושה בשכל שהוא מחכה שהם ירגיעו קצת את הציפיות שלהם!
וסתם שתדעי נראה לי שזה רק באשמתנו שהוא נשאר שם כ"כ הרבה זמן.
כאילו אם את תחשבי על זה ממש ממש טוב.
אם אנחנו לא היינו עושים הפגנות ומראים לערבים הלא כ"כ טיפשים האלא שהוא ממש ממש ממש ממש ממש חשוב לנו אולי עכשיו הוא היה בבית ורק 10 ערבים היו משתחררים!
אז אני אומרת… קל להאשים אחרים.. קשה לקחת אחריות.

04/06/2011 23:23

אודליה תפעילי קצת תהגיון שלך ככל שנעשה יותר רעש ובלגן הם יבינו כמה הוא חשוב לנו ואז ידרשו 2000 מחבלים ולא 1000 ואת ממש טועה אם את חושבת שלא עושים הפגנות ודברים כאלה אולי בסביבה שלך אין את זה אבל אצלנו מהעיר שלי אנחנו עושים כל שביכולתנו אפילו שינינו את חולצת התילבושת שלנו לחולצה של גלעד שליט כאות למחאה אבל קל לך לדבר אם זה חלילה היה קרוב שלך או בן משפחה את לא היית חושבת כך אני לא רוצה לדמיין מה עובר על ההורים המסכנים האלה אני חושבת שאם השבוי היה הבן של ביבי ולא גלעד שליט אז הוא היה מוכן לשחרר גם עשרת אלפים חיילים גלעד בסך הכול רצה להתגייס לצהל ולתרום למדינה ובמקום זה הוא סובל כבר יותר מ5 שנים והמדינה שלנו במקום לעשות הכול אבל הכול כדי לשחרר אותו משחקת משחקי כבוד מי יודע מה הילד הזה סובל אני לא רוצה לתאר לעצמי מה הוא עובר שם בקיצור גלעד עדיין חיי והוא שווה גם מאה אלף ערבים כי כל יהודי שווה עולם ומלואו כמו "שנאמר כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם שלם…"

05/06/2011 18:39

חחחח את חוזרת בדיוק על מה שאני אמרתי…
אני אמרתי שבגלל שאנחנו עושים כ"כ הרבה רעש מזה אז הערבים רוצים הרבה מחבלים!
אני אמרתי שזה אשמתינו!
ואני יודעת שיש הרבה הפגנות! וגם אני לפעמים חלק מהן.
אבל אם לא היינו מתחילים אותם מלכתחילה אולי היום הוא היה יושב בבית ואוכל נורמלי.
ואם כבר אמרת "שנאמר כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם שלם…"
אם אנחנו מצילים אותו.
אנחנו משחררים רוצחים שחלק מהם הודיעו שהם יחזרו לעסקי המחבלים.
ואז הם יהרגו הרבה מאוד אנשים.
אז אפילו שזה נשמע לא אנושי עדיף שלבינתיים הוא ישאר שם.
ואני חושבת שביבי היה עושה את אותו הדבר גם אם זה היה הבן שלו.
אז תקראי טוב מה שאני כותבת במקום לתקוף אותי בזה שאני טועה.
כי אני אמרתי את דעתי!
הדעה שלי צודקת.
את לא יכולה להגיד שהיא טועה.

05/06/2011 20:11

אודליה- בקשר להפגנות את ממש טועה, רק לידיעתך לא התחילו עם ההפגנות מרגע שגלעד נחטף, אני בטוחה שהיו לא מעט תקופות של ״שקט״ מצד המשפחה שסמכו על ביבי שיעשה מה שצריך ולא רצו ״להפריע״ והציבור שבטוח שקורים דברים , אבל ברגע שהזמן עובר והילד עדיין לא בבית ועל פני השטח נראה אפילו שביבי שכח אותו- אז מפגינים, צועקים את הצעקה של גלעד- את המשפחה אין בכלל על מה לשפוט ואחרי כ״כ הרבה זמן שהם חיכו זכותם להתחיל קצת לדרוש, וכמה שיותר שהצטרפו – או שזה יעזור ויעורר או שלא, מה שבטוח זה לא יזיק – את באמת חושבת שאם לא היו עושים רעש גלעד היה משוחרר תמורת 10 מחבלים? תרשי לי לגחך, ממש ממש ממש לא. את בעצמך אמרת שהם לא כ״כ טיפשים- ככה שהם לא יוותרו בקלות על כ״כ הרבה מחבלים רק בגלל. שהם קלטו ש-״אוי, הוא לא ממש ממש ממש ממש חשוב להם, הם לא עושים רעש, בואו נעשה להם הפוך על הפוך ונשחרר אותו תמורת  10 מחבלים, גם ככה הוא לא שווה בשבילם אפילו מחבל אחד״.
שטויות במיץ. סתם תירוץ לא הכי חכם, הכי קל להגיד ״אם היינו נוהגים אחרת אולי הוא היה עכשיו בבית״ אז זהו, טעינו, עשינו רעש, המשפחה הראתה כמה גלעד חשוב להם, אוי ואבוי עכשיו -״בגלל זה״- הם רוצים שנשחרר להם המון המון מחבלים שיהרגו המון המון אנשים. תעשי לי טובה בכל מקרה זה מה שהם רוצים.
לפי מה שאת אומרת מה שנשאר זה לשבת עם ביבי רגל על רגל ולחכות שהם ירגיעו את הציפיות שלהם. (באמת עדיף כמה שפחות- אבל מה הסיכוי שזה יקרה אחרי 4 שנים שזה לא קורה- ועכשיו מגיע התירוץ שלך ש״זה אשמתנו״ נו ברור, רק אשמתינו, אין על ביבי שום אחריות, הממשלה לא אשמה. מצטערת אבל זה לא לקיחת אחריות זה פשוט תירוץ ובריחה מהמציאות). 

06/06/2011 16:05

אני לא אומרת שביבי לא אשם בכלל!!
אני רק אומרת את דעתי שאם באמת היינו שותקים יכול להיות שהוא היה כאן! ואני חוזרת -יכול להיות- שהוא היה כאן!
אחרי הכל אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים.
ומה שנותר לנו זה רק לקוות שהוא יחזור הכי מהר שאפשר.
ונ.ב
ההפגנות התחילו מאחרי חודש שגלעד לא חזר.

06/06/2011 16:35

אז נגיד שבאמת יכול להיות שאם היינו שותקים אז הוא היה כאן מזמן (למרות שלפי דעתי בכלל לא)-
אז לא שתקו, וגם את את צודקת אי אפשר להפיל את האשמה על זה ש״לא שתקו ועשו רעש״- בכלל לא. כל העניין של ההפגנות זה פרט שולי כאן, לפני הכל יש על ביבי אחריות להחזיר את גלעד הביתה ואם שחרור בכל מחיר זה הפתרון היחיד אז שיעשו את זה וזה לא יגמר בזה שהם ״יהרגו הרבה אנשים״ זה כבר עוד עניין שאם משחררים אז יש גם את האחריות של הממשלה בעזרת הצבא או אנערף להשתמש בכלים שיש להם כדי למנוע כמה שיותר פיגועים ולמזער את הנזק, בין אם זה להרחיק את המחבלים מחוץ לגבולות הארץ או כל דבר אחר שאני לא ממש מבינה בו. ואם נלך יותר רחוק, אני מוכנה לסכן את הביטחון שלי בשביל שגלעד יחזור הביתה, למשפחה שלו ויפסיק לסבול, ואני בטוחה שיש עוד כמוני.
באמת מה שנותר זה לקוות שהוא יחזור הכי מהר שאפשר…
(וחודש זה בהחלט הרבה! וגם אם לא, שוב- הדעה שלי היא שהציבור יכל לעשות רעש גם מהרגע שהוא נחטף וזה לא היה משפיע לרעה) 

06/06/2011 16:59

את אמרת ברגע זה הכל…
"או כל דבר אחר שאני לא ממש מבינה בו. "
את לא מבינה בדברים האלא.
אם נניח אנחנו כן משחררים 1000 מחבלים.
יכול להיות שכשגלעד יחזור הביתה.
הוא(חס וחלילה חס ושלום) לא ימצא את המשפחה שלו כי הם נרצחו ע"י ערבים.
יש דברים שאני ואת לא מבינות כמו שיש דברים שהצבא החזק שלו לא יכול לעשות…
צריך להכניס הכל למשוואה ולא רק את מה שהלב שלנו אומר לנו לעשות…

06/06/2011 21:39

מיכל אני ממש מסכימה איתך אני חושבת שצריך לעשות הכול אבל הכול כדי שגלעד יהיה פה וחוץ מזה ההפגנות שעושים הם לא מול הערבים אלה מול ביבי גם אוהל המחאה נמצא מול הממשלה ואני חושבת שהמדינה שלנו צריכה לעשות הכול כדי שגלעד יהיה פה שוב וכמו שאמרתי כבר מקודם אודליה לך קל לדבר אם חלילה זה היה בן משפחה שלך את היית חושבת אחרת וגלעד הוא ילד שרק רצה לתרום למדינה וולהתגייס ובסוף מה שקרה זה שהוא כבר יותר מ4 שנים בכלא עינוים מי יודע מה הם עושים לו שם תאמינו לי שאם זה היה הבן של ביבי לא היה עובר יום והוא היה מוכן לשחרר את כל המחבלים לא רק 1000 חיים של משפחה שלמה נהרסו ילד שרק התחיל תחיים שלו נלקח בשבי הם הרסו לו את החיים לו ולכל משפחתו המשפחה של גלעד חייה עם כאב יום יומי ודיכאון תמידי אך בליבם יש אמונה שהם יזכו לראות את בנם שוב…

06/06/2011 23:12

כל הכבוד תפסת אותי על המילה, אז אני רק הבהרה קטנה (אם לא הבנת למה התכוונתי)- ״או כל דבר אחר שאני לא ממש מבינה בו״- הכוונה היא לאמצעים שיש לצבא להשתמש בהם נגד פיגועים ודברים שעלולים לקרות אם העסקה תצא לפועל ומחבלים ישוחררו, אני לא מבינה בדברים האלה בכלל- אבל אני אני מודעת מעל כל ספק לעובדה שקיימים אמצעים כאלה.
ונכון, אני משתמשת ברגש, עם כמה שזה נדוש- אני מנסה לשים את עצמי במקום אחד מבני המשפחה שלו, במקום אמא שלו שאלוהים יודע כמה היא סובלת, ואני יודעת שהייתי מסכימה להכל כדי שיחזירו אותו הביתה, אני לא מצליחה בכלל לדמיין מה הוא עובר עכשיו..
אבל לפני כל זה עומד גם היגיון, משוואה פשוטה של- יש בן אדם, ילד, הוא נשלח ע״י המדינה להגן עליה, הוא נחטף ע״י חיות אדם, המדינה שלחה- המדינה תחזיר. דרך? כמו שנראה שיש רק דרך אחת- שחרור בעד 1000 מחבלים.(אם יש דרך אחרת מה טוב). מה תיהיה התוצאה של שחרור המחבלים האלה? כנראה שלא טובה, בכל זאת- מחבלים, לכן על המדינה תיהיה מוטלת גם האחריות לדאוג לבטחון כמה שאפשר במצב כזה ולמזער נזקים (כמו שאמרתי כבר) ושה׳ ישמור עלינו, גם ככה המצב הבטחוני עכשיו לא משהו.
בכל מקרה- גלעד. צריך. לחזור.
וזה באמת מדאיג אותך? שגלעד יחזור ולא ימצא את המשפחה שלו כי הם נרצחו ע״י ערבים?? 

07/06/2011 01:08

ויובל- צודקת /:
וללא ספק אם זה היה הבן של ביבי הכל היה אחרת. עצוב שזה המצב.

07/06/2011 12:49

אמרתי ואני אומר שוב גלעד צריך להיות כאן גם אם המחיר הוא כבד ואני כתבתי סיפור בנושא של גלעד אני ישמח אם תקראו אותו כי בסיפור הזה אני כתבתי את כל ליבי ורגשותיי בנושא ואני ימשיך לחשוב שהמדינה שלנו צריכה לעשות הכול כדי שגלעד יהיה פה כי הינה עוד חג מתקרב ובא וגלעד לא איתנו גם בחג אז אלוקים לכבוד חג מתן תורה תחזיר את גלעד

07/06/2011 14:50

אני לא אמרתי שלחשוב מהרגש זה לא נכון אני אמרתי שלחשוב מהרגש זה קצת מטעה.
ואם כבר עשית משוואה.
נניח שגלעד אכן יחזור הביתה בעד 1000 חיילים.
נניח כן?
מי אמר לך שהפראי אדם שחטפו אותו השאירו אותו חי?
מי אמר לך שהם יחזירו אותו בריא ושלם כמו שהם החזירו את החיילים פעם? ולהזכירך הם חזרו בארונות קבורה.
אוקי ונניח שהוא כן חוזר חי.יש שתי דברים שיכולים לקרות;
1.אז אנחנו פשוט משחררים 1000 מחבלים החוצה לעולם החופשי.
מי אמר לך שאפילו שאנחנו נעשה אקסטרה הגנה עם הצבא שלנו הם לא יצליחו לחדור פנימה ולהרוג עוד אנשים?
ולפי דעתי אנחנו כבר עושים את כל מה שאנחנו יכולים בשביל שהמחבלים לא יכנסו לארץ שלנו.
אבל מה לעשות אי אפשר להציב שמונה חיילים על כל בית. וזה לא תלוי בנו.
ו-2.גלעד שליט יחזור הביתה.
אבל יהרגו בחוץ עוד אלפי אנשים.
ולפי דעתי את פשוט זורקת את כל האחריות על ראש הממשלה.
"המדינה שלחה- המדינה תחזיר" תקשיבי.
את וראש הממשלה זה אותו הדבר.
הוא בצד שלך ולא נגדך.
תנסי להבין את זה.
ולאן הגענו עכשיו? אה נכון… הדרך.
אני חושבת שיכול להיות עוד פתרון לזה.
ואני יגיד לך גם איך אני יודעת שלשחרר 1000 מחבלים זאת לא הדרך.
קודם כל בואי נסכים שיש בעיה.
יש חייל שלא חוזר הביתה מהצבא במשך 5 שנים שלמות שבהם הוא רק סובל.
וכמו שכולם יודעים לכל בעיה יש פתרון.
אלא אם כן זאת לא בעיה.
עכשיו אם הבעיה הזאת היא בעיה שה' רקם ותפר במו ידיו מה שאנחנו רק יכולים לקוות זה שהסוף הטוב יראה בפנינו כמה שיותר מהר.
כמו שראינו את השואה ולא האמנו שה' עושה לנו דבר כזה. אבל אחרי ש6000000 יהודים מתו על קידושו …
יש לנו מדינה.
אם הקב" היה רוצה שנחזיר אותו עכשיו היינו מצליחים להחזיר אותו עוד במבצע עופרת יצוקה.
ששמעו שגלעד שליט הוחזק באחד מבתי החולים שום במרתף ולא הצלחנו לקחת אותו משם כי לא חשבנו שהוא יהיה שם.
אז יכול להיות שה' באמת הוציא את המחשבה מהראש של המפקד על המבצע שיכול להיות וגלעד שם-רק בשביל שאנחנו נוכל לחשוב עוד על ההצאה עם ה-1000 מחבלים או שיכול להיות שהוא פשוט רצה שנחשוב עוד קצת על עצמנו? ז"א ראית איך העיניין של גלעד שליט איחד את כולנו? את כל עם ישראל? אפלו יהודים שהם גרים בחו"ל יודעים על גלעד.
ולא רק יודעים גם דואגים ואוהבים אותו.
אני רק רוצה להזכיר לך שאני כרגע יוצאת מהתמונה ומסתכלת בה מבחוץ כמה שאפשר.
אז אני אומרת שפשוט זה לא פשוט לשחרר 1000 מחבלים.
עכשיו עזבי את כל מה שאמרתי בצד.
מה שנישאר זה לקוות שהקב"ה רק שם אותנו במבחן ושנראה את התוצאה הטובה כמה שיותר מהר וכמה שיותר ברור.
אז חג שמח ורק אושר.

08/06/2011 23:58

אודליה לא נעים לי לומר את זה בצורה הזו אבל על מה את מדברת על איחוד זה לא מה שחשוב כרגע מה שחשוב זה שגלעד יהיה פה ולא נעים לי להגיד אבל הורים שיודעים שהבן שלהם מת יכולים עם כל הכאב והצער והקושי לנסות להמשיך בחיים אבל הורים שלא יודעים מה עלה בגורל של בנם אם הוא חיי או מת בריא או חולה זה הדבר הכי קשה שיש הספק הזה שהם חיים איתו אומנם יש להם תקווה אבל יש להם גם יסורי מצפון תמדיים הם חיים באי וודעות שמשגעת אותם וזה לדעתי הכי קשה שיש …
ואת שוב חוזרת לנקודה שאת מצדדת בראש הממחשלה אז תני לי לחחדש לך אנחנו ממש לא באותו צד מבחינתו זה נוח להשאיר את גלעד שם אם כל הכאב שלו ואני מאמינה שגם לו כואב על גלעד ….
וכן יש פתרון אחר שישקיעו וישלחו חיילים ויעפכו לערבים האלה את כל הכפר וימצאו אותו ועוד דבר את תמיד מדברת מתוך חשש שאולי הוא בכלל לא חיי אז אני רוצה לומר לך שקל וחומר אם הוא לא חיי כי יהודי צריך להיקבר בארץ ישראל כמובן שאני מקווה ומאמינה ומתפללת יום יום שגלעד יחזור בחיים לביתו…
ואת גם אומרת שאולי ה' לא רוצה שגלעד יחזור אז מה שאני חושבת זה ש-ה' מעמיד אותנו בנסיון כדי לראות כמה אנחנו מאמינים בו וכמה אנו מאמינים שגלעד חייו
ואגב אם תקראי קצת על השואה לפני שאת מדברת על 6 מליון יהודים שנהרגו על קידוש ה' כי זה לא המצב חלילה אני לא מזלזלת במותם ואני מאוד מרחמת וכואבת על הנספים בשואה אבל מה שברור זה שהם לא מתו על קידוש ה' זה לא שהייתה להם אפשרות להתנצר או להתאסלם ולהישאר בחיים והם בחרו למות יהודים …
גלעד חיי וצריך לעשות הכול כדי להביא לשיחרורו בין אם זה אומר לשחרר 1000 מחבלים ובין אם זה אומר לצאת נגד כל הערבים למלחמה

09/06/2011 00:29

יובל.
מי היום מודע לכל מה שקורה למשפחה שלו?
למרות שאצלם זה יותר מפחיד וקשה.
ולפעמים גם עדיף אפילו לא להגיד את האמת שהיא כ"כ מכוערת.
ויובל, חמודתי.
תני לי לחדש לך.
את וראש הממשלה- אותו צד.
הוא ראש הממשלה שלך.
לא רק שלי. אני לא מצדדת אותו בגלל שהוא רק שלי.
אני מנסה לראות את כל הצדדים ולנסות לצאת מהתמונה ולהתבונן בה מלמעלה.
את מדברת מתוך רגש.
ומה שאת אמרת עכשיו פשוט מראה שאני צודקת.
"וכן יש פתרון אחר שישקיעו וישלחו חיילים ויעפכו לערבים האלה את כל הכפר וימצאו אותו "
דבר ראשון- יש לערבים מיליוני כפרים.
למעשה על כל יהודי אחד יש 100 ערבים לפחות.
וסתם שתדעי- יש לנו כמה וכמה מדינות ערביות שיכולות להכיל את גלעד, אז אם אנחנו נצא למלחמה עם כולם- לא תוצאה טובה.
בכלל נראה לי שסוריה ולבנון משחקות איתנו "קוף באמצע" עם גלעד שליט.
ונגיד שאנחנו כן יודעים איפה גלעד.
צריך צבא ממש ממש גדול בשביל להכנס לשם.
ונגיד שמצאת אחד כזה- באופן היפותטי בהחלט.
לכי תשכנעי את כל המשפחות ואת החיילים עצמם שאפשר לצאת למלחמה.
ונגיד שכן שכנעת אותם.
מה יעלה בגורל החיילים שיוצאים למלחמה על משהו שהם לא יודעים איפה הוא?
ונגיד הם כן מצאו אותו והחזירו אותו הביתה.
אובמה (שהוא חצי ערבי ולא כזה מת עלינו) לא יהסס וירשה לכל המדינות השכנות לנו לקום ולצאת נגדינו למלחמה.
כי מדינה שיצאה למלחמה ללא סיבה רק על סמך השערה, היא מדינה חסרת טעם וחסרת ידע וכוח שלא לדבר על מדינה שפועלת רק על פי דחף רגשי.
ואמרת שאני מדברת מתוך חשש.
אני לא מדברת מתוך חשש.
אני מדברת מההיגיון.
אני לוקחת כל אפשרות כאופציה אפשרית.
ואם הוא לא חיי.
מה עדיף לך? לצאת למלחמה עם הערבים ותיקחי את כל ההשלכות שאמרתי או לא לקבור אדם אחד בישראל?(ואני חוזרת- עוד אנשים ימותו לאחר שנקבור אותו.)
ולגבי מה שאמרת על השואה:
"אבל מה שברור זה שהם לא מתו על קידוש ה' "
תסתכלי שנייה על האדמה שעליה את דורכת.
עזבי את, תסתכלי מהחלון.
את רואה אנשים הולכים ברחוב?
את רואה בתי כנסת? את רואה חנויות? את רואה בתי ספר?
כ——ל מה שיש על אדמת ישראל הקדושה זה הכל רק בזכות הנספים.
מכאן נובע.
לא משנה אם הם רצו או לא- הם מתו על קידוש ה'.
אז בקיצור.
אל תתני לרגש להשפיע על המחשבה שלך.
לצאת למלחמה עם הערבים זאת לא אפשרות בכלל.
כי אמרתי לך- יש המון המון ערבים.
ורובם לא סובלים אותנו.
למרות שיש כאלה שרוצים איתנו שלום ולא יהיה פייר מצידנו לבוא ולצאת איתם למלחמה רק כשחלק מהם הוא החוטא.
(תמיד תזכרי- תמיד יש צדיק בסדום.)
ויש לנו גם פה בארץ מספיק ערבים שלא רוצים אותנו כאן.
אז אם הם התקוממו נגדינו את חושבת שיהיה שווה להביא את גלעד לקבורה בארץ שהיא לא של יהודים יותר?(אחרי הכיבוש שהם יעשו בחסות אובמה.)
אז אני אומרת אמן שה' יחזיר אותו במהרה והלוואי שהתכנית של ה' זה שהוא יבוא בריא ושלם.
ושלא נצטרך להתווכח על דברים כאלה יותר בחיים.

10/06/2011 08:55

אודליה אני יגיד את זה בפעם האחרונה גלעד שווה 1000 חיילים ואפילו יותר ואם זה היה אח שלך שם במקומו את היית חושבת אחרת גלעד עדיין חי והוא מחכה לנווו

11/06/2011 14:31

ואני יגיד לך בפעם האחרונה.
גלעד שווה 1000 ערבים ולא חיילים אז תרגעי!
אבל זה לא כזה פשוט לשחרר רוצחים ככה!
את לא מקשיבה.
את רק מחכה יעיני שאני יגיד" וואלה צודקת" ורק אז תרגעי.
את לא מקשיבה.
את שומעת רק מה שאת רוצה לשמוע.
ואני אומרת לך בפעם האחרונה בהחלט:
"תתבונני בתמונה מבחוץ!"

14/06/2011 06:44

אודליה אני רוצה רק לרגע לבקש ממך תעמידי את עצמך במקום אמא שלא ראתה את הילד שלה 5 שנים שלא יודעת מה עלה בגורלו אם הוא חי או מת בריא או חולה גלעד צריך להיות פה וזו דעתי אני לא אומרת שאת טועה אני רק אומרת את דעתי והדעה שלי היא שגלעד צריך להיות פה וכשרשמתי שהוא שווה 1000 חיילים אני היתבלבלתי היתכוונתי למחבלים ואת יודעת שלזה היתכוונתי טוב אני רק השמעתי את דעתי ואת הבאת את זה למקום אחר לגמרי אני ממש לא מצפה שתגידי שאני צודקת ממש לא אני לא מצפה ממך לכלום ולכל אחת יש דעות שונות וזה בסדרא ככה העולם מורכב מדעות שונות אנשים שונים ןומחשבות שונות אבל את לא צריכה לתקוף אותי על כך שאני משמיעה את דעתי

18/06/2011 09:52

ועוד דבר את כתבת שתמיד יש צדיק בסדום ושזה לא הוגן להרוג רשעים עם כאלה שלא עשה שום דבר רע …אבל אודליה במלחמה כמו במלחמה תמיד יש חפים מפשע שנפגעים ונכון זה עצוב אבל ככה זה כדי שאנחנו נישאר פה בארץ שלנו אנחנו צריכים להילחם כל יום … יש כאן משהו שאת לא מבינה אנחנו חיים במלחמה יום יומית ובמלחמה הזו אנחנו חייבים לנצח ולפעמים כדי לנצח צריך להכינע ולהיתפשר ובשביל חייל יקר אנחנו צריכים להגיע לפשרה בשביל גלעד שיושב בחדר חשוך ומקבל מעות רצח אנחנו צריכים להציל אותו את מדברת מתוך פחד של מה יהיה מחר אבל את שוכחת דבר קטן שצריך לחיות את הרגע ולא לחשוב על מה יהיה אחר כך כי בעולם כמו שלנו יכול להיות שלא יהיה אחר כך לצערי אנחנו חיים בעולם שכל רגע יכול להיות הרגע האחרון ואני לא מדברת מתוך פחד להפך אני חושבת שאנחנו צריכים לקחת סיכונים ואנחנון צריכים לעשות הכול כדי להציל את גלעד כי כל רגע שגלעד לא פה יש עוד הרבה אנשים שאומנם הם חיים אבל הלב שלהם מת כמו ההורים של גלעד האחים שלו החברים הם חיים הם פה אבל הלב שלהם כואב ושבור אם נציל את גלעד אנחנו לא מצילים רק אותו אנחנו מצילים משפחה שלמה שהחיים שלה נערסו במשך 5 שנים

18/06/2011 12:45

היי

22/06/2011 17:29

ביי :)

10/07/2011 09:28

למה רק עכשיו נזכרתי?
אודליה – אני מסכים איתך בכל מובן.
אני יודע בדיוק איך את מרגישה – וגם אני יודע להפעיל את ההגיון שלי.

02/10/2011 10:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך