זה יעבוד? חלק ה'

09/06/2011 798 צפיות אין תגובות

הגעתי בבוקר באיחור וראיתי את אלמוג שוכב ליד חדר האחות,"מה קרה לך?!,מה זה הפנס הזה? זה מאור?יואו מה קרה לך?זה בגללי למה היית צריך את זה נו אלמוג בטח אמא שלך מה זה בעצבים עלייך יואו ועוד בגללי!" יריתי עליו את המילים,"וואוו קודם תירגעי מאמי עכשיו זה משהו שהייתי צריך לעשות כבר מזמן ודיברתי כבר עם אמא שלי והיא אמרה לי כל הכבוד והיא רוצה לפגוש אותך" הוא אמר לי בשיא הרוגע.
הלכתי לכיתה כי הוא היה צריך ללכת לבירור,ואז מאור תפס אותי ביד ולא הסכים לשחרר "מאור אתה מכאיב לי בבקשה תשחרר אותי" אמרתי לו,"אה מה קרה עכשיו אין את אלמוג שיגן עלייך נכון?מה תעשי עכשיו?" הוא אמר בגישה מתנשאת,"מאור אני מתחננת בפנייך תשחרר אותי,תן לי ללכת לכיתה" אמרתי לו כשאני בוכה והפעם זה באמת הפחיד אותי כי ידעתי שאין מי שיגן עליי כולם בשיעור ואלמוג בבירור. ופתאום הוא נישק אותי ולא הצלחתי לברוח ממנו כמה שניסיתי לא הצלחתי ועד שהצלחתי גם קיבלתי מכה ביד והיו צריכים לשים לי תחבושת.
הסתכלתי עליו והייתי בהלם לא חשבתי שזה יגיע לדבר כזה, ופתאום עלה אלמוג כולו מחייך ואז הוא ראה אותי עם התחבושת וישר שם ריצה אליי.
"מה זה מה קרה לך?!?" שאל בלחץ,"כלום זה לא משנה חיים שלי אתה כבר הסתבכת מספיק להיום" אמרתי לו כדי להרגיע אותו, "זה מאור אני נשבע לך שאני יהרוג אותו,מה קרה?"
ואז התחלתי לבכות,"תקשיב אבל אתה מבטיח שאתה יושב ומקשיב לי עד הסוף ולא כועס,הוא…הוא תפס אותי ואמר לי שאין מי שיגן עליי כי אתה לא פה והוא התחיל לנשק אותי וניסיתי לברוח ואז כשהצלחתי חטפתי מכה ביד,אבל זה לא משנה עכשיו,קיבלת עונש?" "ובאותה שנייה ראיתי את אמא שלי שהייתה כולה לחוצה אמרתי ביי לאלמוג והלכתי עם אמא שלי למנהלת,סיפרנו לה את כל מה שקרה.
הלכתי הביתה לישון ולנוח קצת מהיום המגעיל הזה! התעוררתי מהטלפון אמא של אלמוג התקשרה אליי וכל מה שהיא הצליחה להוציא מהפה זה רק: "אה…. אלמוג,תאונה ,בית חולים"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך