הגולשת ☯
הינה מה שעמית לבשה לבית הספר- http://www.polyvore.com/school/template?id=824817 ניסיתי לרשום הכי טוב את הפרק הראשון כי לפי דעתי הוא הבסיס להכל,ואני כבר אומרת שהפרק הזה יצא לי לא ממש יפה,או לפי דעתי הוא לא יצא טוב,אבל אני בכל אופן מקווה שאהבתם ואני ישמח לתגובות..ואני דיי עצבנית ומאוכזבת כרגע בגלל ריב עם חברה שלי,אבל אני מקווה שמחר הכל יסתדר כי אני הולכת לגלוש מחר ♥ (וכן אני לא שומרת עומר למעוניינים...) שתהיה לכולנו שבת שלום ♥ אוהבת אותכם ♥✌㋡

♕אהבה מסובכת♕ -פרק 1-

הגולשת ☯ 16/05/2014 1340 צפיות 4 תגובות
הינה מה שעמית לבשה לבית הספר- http://www.polyvore.com/school/template?id=824817 ניסיתי לרשום הכי טוב את הפרק הראשון כי לפי דעתי הוא הבסיס להכל,ואני כבר אומרת שהפרק הזה יצא לי לא ממש יפה,או לפי דעתי הוא לא יצא טוב,אבל אני בכל אופן מקווה שאהבתם ואני ישמח לתגובות..ואני דיי עצבנית ומאוכזבת כרגע בגלל ריב עם חברה שלי,אבל אני מקווה שמחר הכל יסתדר כי אני הולכת לגלוש מחר ♥ (וכן אני לא שומרת עומר למעוניינים...) שתהיה לכולנו שבת שלום ♥ אוהבת אותכם ♥✌㋡

"טרטרטרטרררררררטטרטררררר" השעון המעורר שלי רטט על השולחן..
פתחתי את העיניים והרגשתי קרן של שמש פוגעת בי…
התעוררי,והלכתי לשירותים שבחדר..

אז ככה,יש לי משפחה צנועה ונחמדה,לא יותר מזה,מה שאני מבקשת,אני מקבלת!
ולא,אני לא מפונת ואני גם לא אהיה,ההורים שלי לא קיבלו את מה שהם רצו כשהם היו ילדים בגילי ובגילאי האחים שלי ולכן הם רוצים שיהיה לנו רק טוב…

אני "מתגוררת" בעליית הגג של הבית,כי כשאחי הקטן,גיא,נולד לפני שלוש שנים ההורים שלי הציעו לי לעבור והתנאים היו מאוד טובים בשבוע הראשון שהייתי בחדר,ואפשר להגיד שעכשיו הם הרבה יותר,הלכתי לשירותים שלי,ושטפתי את הפנים וצחצחתי שיניים,היו זה היום האחרון ללימודים ובעוד חודש ב ד י ו ק אני טסה יחד עם ההורים שלי לפורטוגל!

אחרי ששטפתי פנים וצחצחתי שיניים,שמתי קרם פנים יומיומי,ואיפור רגיל כמו שכל יום אני שמה,מייקאפ שמתאים לגוון העור שלי,צללית לעיניים בצבע העור שלי שייראה טבעי,מעט פודרה,מסקרה,ואודם ורוד מסטיק עדין במיוחד.
יצאתי מהשירותים והתחלתי להתארגן,לבית הספר שלי מותר להגיע ללא חולצת בית ספר ביום האחרון,לכן החלטתי ללכת על לבוש יפה ונאה אבל לא חגיגי במיוחד..
לבשתי את זה – (בתיבת המידע,לפי דעתי זה יהיה יותר קל לעשות העתק הדבק משם)
וירדתי במדרגות לקומה השנייה,ושוב פעם במדרגות לקומה הראשונה.

"בוקר טוב אמא" אמרתי וחייכתי.
"בוקר טוב נסיכה שלי,הכנתי לך סנדוויץ' עם חביתה כמו שאת אוהבת לבית הספר,וחתכתי לך ירקות בתוך הקופסה ואם את רוצה בקבוק שתייה או משהו מתוק יש במקרר מאחורי הקופסה הכתומה" אמא אמרה,נשקה לי בלחי ויצאה לעבודה עם כוס הקפה בידה שהספיקה להתקרר.

חייכתי חיוך קטנטן ולקחתי את התיק צד השחור שלי,והכנסתי לתוכו את המטען הנייד שלי,חבילת מסטיקים שיהיה,ואת מה שאמא הכינה.
פתחתי את המקרר ומאחורי הקופסה הכתומה שאמא דיברה עליה מצאתי מספר בקבוקי קולה,מספר בקבוקי מיץ תפוזים וענבים קטנים.
החלטתי לקחת לי מיץ תפוזים,וראיתי קינדר בוואנו (אהבה שלי דרך אגב) והכנסתי אותו גם לתיק,יצאתי מהבית ונעלתי אותו,והלכתי לתחנת האוטובוס.

כשהגעתי לתחנה ראיתי את רון יושב עם אוזניה אחת,והוא היה נראה ממש טוב והריח שנדף מימנו היה מצוין מידי.
הלב שלי דפק חזק אבל ניסיתי להכחיש את זה מבחוץ..עברתי תקופה לא נחמדה כל השנה,הייתי מאוהבת בו,והוא לא היה מאוהב בי,הייתי מוזמנת כמעט כל ימי חמישי בערב לבית של אחד מחהברים שלי ושהוא היה קולט אותי נכנסת הוא תמיד היה מנשק את חברה שלו שזה חירפן אותי לראות אותם ביחד.

"בוקר טוב" הוא אמר בקרירות..
התיישבתי רחוק מימנו,בקצה השני של התחנה.
"בוקר" אמרתי מהר ושמתי שירים באוזניות,הקשתי לTHE VAMPS-GOLDEN,איך שהוא שיר שכל בוקר אני חייבת לשמוע כדי לעורר אותי.

הזזתי את הרגל לפי הקצב של המוזיקה והוא בהה בי,לא ראיתי את זה,אבל הרגשתי.
ואז נעמה החברה הזאת שלו הגיעה,שמתי את האוזניות שלי,והקשבתי לשיר שהייתה לי הרגשה,שהוא הכי מתאים לרגע! ariana grande-problem.

האוטובוס הגיע,ושלושתנו עלינו לאוטובוס.


תגובות (4)

תמשיכייי

16/05/2014 19:57

הוא ממש נחמד יחסית לחדשה בכתיבה.

16/05/2014 20:01

חמוד, תמשיכי

16/05/2014 20:09

אוו זה ממש חמוד ואגב יש שם שני שירים שאני פשוט מכורה אליהם!

20/05/2014 20:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך