הגולשת ☯
אני משנה קצת את העלילה של הסיפור,עלה לי רעיון מדהים עכשיו לראש ואני לא יספר לכםםםם!! ((= {{חחחח}} דרך אגב,היום הייתי בים וגלשתי (טוב משום מה) והצלחתי לתפוס 4 גלים (הרבה יחסית לילדה בת 14) והרגל שלי נתקעה בגל האחרון וכואב לי >= אבלאבל לא נורא חחחח..אז היום בערב אני הולכת למסיבת כיתה וכשאני יחזור אני ינסה לכתוב פרק אחד..לא ניראלי שאני יצליח.. אבל מחר אני נמצא בבית,ואני ירשום לכן כמה פרקים..אוהבתתתת 3>

♕אהבה מסובכת♕ -פרק 3-

הגולשת ☯ 17/05/2014 853 צפיות 10 תגובות
אני משנה קצת את העלילה של הסיפור,עלה לי רעיון מדהים עכשיו לראש ואני לא יספר לכםםםם!! ((= {{חחחח}} דרך אגב,היום הייתי בים וגלשתי (טוב משום מה) והצלחתי לתפוס 4 גלים (הרבה יחסית לילדה בת 14) והרגל שלי נתקעה בגל האחרון וכואב לי >= אבלאבל לא נורא חחחח..אז היום בערב אני הולכת למסיבת כיתה וכשאני יחזור אני ינסה לכתוב פרק אחד..לא ניראלי שאני יצליח.. אבל מחר אני נמצא בבית,ואני ירשום לכן כמה פרקים..אוהבתתתת 3>

ראיתי אותם רבים,רון צעק על נעמה,והיא בכתה.

"מה יש להם?" שאלתי את אביב.
"אני לא יודע,אבל אני חושב שהוא נפרד ממנה." הוא אמר לי..
"מה יש להם להיפרד?הוא חולה עליה!" אמרתי לו..
הוא עשה פרצוף ואמר "לא ממש..טוב בקיצור,אני יכול ללוות אותך היום לשדה התעופה?" הוא שאל בחיוך וציחקק..
"ברור!!" עניתי וחיבקתי אותו..

אני ואביב חברים מגיל 0! אני זוכרת את הרגע שפגשתי אותו..
היינו עוד בגן,וראיתי אותו יושב בפינת הבובות משחק לבד בבובות הדינוזאורים,ובאתי אליו,וזה פשוט קרה! היה בינינו קשר מדהים והוא לעולם לא ייגמר!!

המשכנו ללכת והגעתי הביתה,ואביב חצה את הכביש והלך לבית שלו..
"אני בבית!!!!!!!!!" צעקתי חזק,ואמא יצאה מהמבטח עם סינר על עצמה..
"היי מתוקה,איך היה היום בבית הספר?ואיך התעודה??!!!?" היא שאלה..
"התעודה מדהימה" אמרתי לה וחייכתי..
אמא לקחה את התעודה,והסתכלה..
"וואו!!אני חושבת שיש סיבה למסיבה" היא אמרה.
"אמא,אנחנו טסים היום!!" אמרתי לה.
"נכון,לכי מהר לשים את החליפת גלישה שלך,וקחי את הגלשן,ונלך לים ואחרי זה לארוחת צהריים,וכשנחזור נתארגן מהר ונלך לשדה התעופה.." אמא אמרה וחייכתי..
"אמא,אפשר שאביב יבוא איתנו לים ואחרי זה לשדה תעופה?" שאלתי..
"זה קצת בעיה" אמא אמרה.
"מה..למההה?!?!" שאלתי בלחץ..
"כי הוא צריך לארוז מזוודה גם" אמרתי..
"אבל הוא לא הולך לשום מקום!!" אמרתי..
"את לא יודעת שהוא בא איתנו גם?" אמא אמרה ופתחתי את העיניים מרוב התרגשות!!
"באמת?" אמרתי כולי מתרגשת!!
"כן" אמא אמרה ורצתי לבית של אביב שהוא בדיוק שתי דקות מהבית שלי..
"אביביבייביביביביביבבבבבב אתה באאאא אייייתתתיייי??!!??!!??!!" שאלתי אותו כולי בהתרגשות!!
"כן" הוא אמר וחייך ושנינו צחקנו..

_כעבור שעה בים_
הייתי כבר בים,פרסנו שמיכה והספקנו כבר לאכול צהריים.
"אביב אתה רוצה לבוא איתי לים או שאני ייכנס לבד?" שאלתי אותו.
"דבר ראשון,אני לא יודע לגלוש,דבר שני,אני מחכה לרון שיבוא" הוא אמר והייתי מופתעת..למה הוא הזמין את רון?
"טוב..אני נכנסת..
נכנסתי למים,הם היו ממש טובים!! היו גלים מדהימים ולא היה סחף (סחף זה כשיש גלים שבאים לכיוון החוף,ושוטפים אותו,והמים האלו חוזרים חזרה ובעצם פוגעים בגלים שבאים ואז זה יוצא סחף)

—-נקודת מבט של אביב—-
הזמנתי את רון כי אני יודע שהוא אוהב אותה,אני רוצה שהוא יבוא בכל זאת,וגם לפורטוגל למרות שאני יודע שזה סתם יהרוס לה..
"דוווודדדד (אח באנגלית,לא דויד חחח) " רון אמר מאחורה והתיישב על השמיכה..
"הו היי מה קורה?" שאלתי אותו.
"הכל סבבה..מה איפה אה..זה..נו.." הוא אמר ולא רצה להגיד את השם שלה..
"שם" אמרתי והצבעתי על הים,והיא בדיוק תפסה גל..
"ווא,היא ממש טובה" רון אמר..
"כן.שנים של אימונים,8 שעות כל יום בים,בלי לצאת מהים בקושי..היא אוהבת את זה" אמרתי לו..
"אביב..אפשר לשאול אותך משהו?" רון אמר לי..
"כן בטח אחי מה שתרצה.." אמרתי לו למרות שהייתה הרגשה מוזרה באוויר שהוא הולך לשאול משהו מוזר..
"היא אוהבת אותי?" הוא שאל,ישר ידעתי שזה יהיה מוזר..!!
"…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………" (התשובה בהמשךךךךך טםטםטםטםטםטםטםטם מתחמתחמתחמתחמתתתתחחחח)


תגובות (10)

יש לי כמה הערות לשיפור הכתיבה, אבל אין לי כוח לכתוב אותן. אולי עוד מעט. אבל הסיפור נחמד.

17/05/2014 17:14

    תרשמי כי אני מחוברת ועוד עשר דקות אני יוצאת מהמחשב ועד מחר אני לא אהיה מחוברת :)

    17/05/2014 17:21

    דבר ראשון, פחות סימני קריאה. אחד או שניים מספיקים.
    וגם במקום "למההההה?!?!" תכתבי "למה?!" זאת אומרת, בלי להכפיל אותיות.
    דבר שני, רווח אחרי פסיק. את כותבת ככה: "… והצבעתי על הים,והיא בדיוק תפסה גל.."
    צריך לכתוב והצבעתי על הים, והיא בדיוק תפסה גל.
    גם את מסיימת משפט בשתי נקודות..
    במקום בנקודה.
    מקווה שעזרתי, ושתגיבי גם לשלי.

    17/05/2014 17:29

תודה רבה!!
אני ייקח את ההערות לצומת לבי ♥
ודרך אגב,אחרי משפט תמיד יוצא לי שתי נקודות ולא אחת…כמו עכשיו חחח (=
בקיצור,תודה על ההערות ואני יממש אותן בפרק הבא

לאב ♥

17/05/2014 17:46

    שמחה שעזרתי♥

    17/05/2014 17:48

תמשיכי(:

17/05/2014 18:39

    אני אמשיך יותר מאוחר כי אני יוצאת עכשיו ללג בעומר כיתתי (אויש איכס..)
    אז ממשיכה מחר כי אני לא הולכת לבית הספר !! ♥ ✍

    17/05/2014 20:00

מושלםםםםם
תמשיכי!!♥

17/05/2014 21:31

את כותבת יפה, יהיה נחמד עם תעשי פרקים יותר ארוכים

18/05/2014 02:09

אווווו מה הוא יגיד????? אני מודה, יש לך סיפור די טוב לסיפור ראשון, וזה מעניק לך נקודה אצלי (רוב הסיפורים הראשונים של אחרים הם פשוט זוועה, בלי להעליב) :) מעניין מה יקרה, מה היה, מה הוא יעשה! לא יכולה לחכות להמשך… :)

18/05/2014 02:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך