🌸שנות השישים🌸פרק 3

Bloddy bomb 05/05/2019 466 צפיות אין תגובות

🌸מאיה🌸

לא יכולתי לסבול שדניאלה ועופר מנסים להרוס את היום הכי מאושר בחיים שלי, ונראה שהם הצליחו, ומאוד.
נמאס לי כבר מהדני פאקינג הוליווד הזה! נמאס לי כבר משניהם. מדניאלה ומעופר הזה, עוד הם ישמעו מה יש לי להגיד על זה. ששניהם לא באו למסיבת הרווקות וביום החתונה דניאלה החליטה לדפוק לי "ברז".
אבל הסתכלתי על טום טום שלי וכבר נרגעתי ישירות מבלי הצורך שירגיעו אותי.
אני שואלת את עצמי : מה עובר על דניאלה בזמן האחרון? למה היא מעולם לא הפסיקה להיות אובססיבית כלפי דני הוליווד הדפוק הזה?
למה היא לא יודעת להיות חברה טובה כמו שצריך?
למה שאני לא אגמור עם הדפוקה הזאת אחת ולתמיד?
אני מנסה להעיר את טום-טום תוך כדי שאני מגניבה מבט לעבר נועה, ששואלת אותי הלוך ושוב אם עליה להיות החברה של רודריגו גונזלס.
מצידי שתהיה החברה של מיקי מאוס, אם כן דיסני לא יאשר זאת.
לא אכפת לי, לא מנועה ולא מהפנטזיות המטומטמות שלה.
מה שכן, מצידי מה שדניאלה עשתה זה ממש בלתי נסלח.
רק אני לא יודעת אם אני אוכל פעם אחזור להיות החברה שלה.

🌸נועה🌸

אני עדיין מתחבטת אם עדיין לגשת לרודריגו גונזלס, הרגשתי שמישהו אחר מעסיק אותי. בעיקר חשבתי שהוא היה מקסים בעיניי.
זאת אומרת, מי שהיה החבר הכי טוב של דני הוליווד.
ששמו הוא כמובן רינגו. אני לא מכירה אותו כל כך באופן אישי.
אבל כן יודעת שהוא היה בן אדם טוב.

🌸דניאלה🌸

עדיין אני חייבת להודות שאני בהלם. הוא נתן לי בקבוק קולה ותוך כדי שהסתכלתי עליו, קצת יותר נרגעת מכך שפרצתי לו לדירה.
" אה, את אחת מהבחורות שבוקי השאיר פה." הוא אמר פתאום.
מאיפה הוא מביא את זה בכלל.

🌸עופר🌸
אני חושב שכמעט אני משתגע מרוב דאגה.
איפה דניאלה? עם מי היא חושבת שהיא התעסקה?
" דניאלה נעלמה." אני מטיח בפניהן ללא הודעה מוקדמת.
" מה אתם שניכם מנסים לעשות, אתה ודניאלה? למה אתם מתעקשים להרוס את היום הכי מאושר בחיי?" אני מרים את קולי מבלי להיות דרמטי מדי.

*******
המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך