love_love_love
מקווה שתהנו מהסיפור, יעלה פרק כל יום🖤🖤🖤🖤🖤

🖤Y SIEMPRE FUISTE TU-הקדמה🖤

love_love_love 25/04/2019 605 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנו מהסיפור, יעלה פרק כל יום🖤🖤🖤🖤🖤

היי קוראות יקרות,
אחרי זמן רב שלא כתבתי אני חוזרת בסיפור חדש שיכיל 13 פרקים!
Y SIEMPRE FUISTE TU (תרגום: וזה תמיד היית אתה)
הסיפור מבוסס כמו תמיד על יחסי אהבה-שנאה בין דין ואנה, שני תלמידי תיכון שמכירים המון זמן ושונאים אחד את השנייה, אך מפגש משפחתי קטן דואג להצית רגשות חבויים שהיו צריכים להתפרץ.

הקדמה-
❤אנה❤:
תלמידת תיכון בת 17, חכמה, מבריקה, מצחיקה ביותר, נועזת ואמיצה. מדהימה ביופיה העממי (בעלת עיניים דבש, שפתיים מלאות ובשרניות, נמשים קטנים שמדגישים את צבע עורה המעט שזוף, שיער שטני מלא, חלק וארוך שבסופו גלים) היא בחורה מוכשרת ויצרתית מאוד, היא סולדירית וחמלתית.
אין אחד שלא מכיר אותה בבית ספר- בתור הבחורה היפה ביותר שהולכת נגד הזרם, שמתמרדת נגד כולם, שמביעה את דעותיה השונות ללא פחד.

יש לה חבר כבר שנתיים -דור- שאוהב אותה מאוד,  אבל יש להם מערכת יחסים מאוד משעממת, הכל תמיד כל כך טוב בינהם, הכל שקט ורגוע, קשה להבחין שמדובר בזוגיות ולא בחברות טובה. היא בתוכה יודעת שהיא לא באמת נמשכת אליו ולא באמת מאוהבת בו אבל היא לא מסוגלת לפגוע בו.

יש לה את נוי, שהיא החברה הטובה ביותר שלה- בחורה מאוד ישירה וכנה, שלא מסתירה את מה שהיא מרגישה.

ישנו תלמיד בבית ספר ששמו דין, האנטיתזה שלה, ההפך הגמור שלה, כמו שהיא מוכרת בבית ספר עם האישיות שלה ככה גם הוא.

לאנה יש משפחה סטנדטית, הורים מקסימים ביותר שדואגים לה ואוהבים אותה, יש לה אח בן 24 שגר בארצות הברית. למען הלימודים שלו והשנה הוא חוזר לארץ, יחד עם חברה שלו שאותה הוא הכיר שם.

🖤דין🖤:תלמיד תיכון בן 18, בחור מאוד אינטלגנט, מצחיק, מסתורי ההפך הגמור מאנה, הוא יהיר מאוד, תמיד מרכז העניינים, משיג כל מה שהוא רוצה בקלות, כולם חברים שלו, כולן לא עומדות בקסמיו, הוא מפתה וחתיך, הוא מניפולטיבי ומבריק, המורים אוהבים אותו למרות שהלימודים הם לא הצד החזק שלו.

היופי שלו הוא "מובן מאליו" "נדוש"- גבוה, שזוף, שיער קצר ושטני, חיוך מהמם שחושף שפתיים אדומות ועבות ושיניים לבנות, השרירים שלו והגב שלו כל כך "כריזמטיים" תמיד לבוש בסטייל.

אין לו חברה.. כלומר אין לו חברה אחת- יש לו כמה שהוא רק רוצה, לפעמים הוא מחזיק מעמד שבוע לפעמים שבועיים מקסימום חודש ובין מערכת יחסים אחת לשנייה הוא חוגג את הרווקות באצמעות בחורות לא קבועות.

השנאה הגדולה שלו- אנה, משקפת את הדברים שהוא שונא- בחורה חזקה, חכמה, שמכירה את האישיות שלו בקלות ולא קונה את המסתוריות שלו, היחידה שלא רואה אותו כגבר אלה כסתם בן אדם מעוות.

המשפחה שלו היא מקסימה ביותר, הם אמנם עשירים אך אנשים טובים, שלא נותנים חשיבות לכסף לעומת הערכים, אנשים מדהימים. אחותו בת 23, גרה בארצות הברית.

💜דנה💜: אחותו בת ב23 של דין, היא עברה אחרי הצבא לארצות הברית, היא מתגוררת שם כבר שנתיים  וסיימה את שנתה הראשונה בקולג', השנה היא חוזרת לארץ לביקור של חצי שנה יחד עם החבר שלה- כפיר. היא בחורה מקסימה, שקטה ומופנמת. היא האחות הבוגרת מבחינת גיל ומבחינת גישה.

💙כפיר💙: אחיה בן ה24 של אנה, הוא קרוב לסיום השנה השנייה שלו בלימודים ומגיע יחד עם חברתו לביקור של חצי שנה בארץ, בחור רציני ביותר, הכל אצלו מסודר ומתוכנן, הוא יודע מה הוא רוצה מהחיים ומעצמו.


תגובות (1)

תמשיכי! אני כול כך שמחה שחזרת עם סיפור חדש ומעניין❤️

25/04/2019 22:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך