love_love_love
🖤מה דעתכן עד עכשיו?🖤 😍🧡מקווה שאהבתן🧡😍

🖤Y SIEMPRE FUISTE TU-פרק 5🖤

love_love_love 30/04/2019 658 צפיות אין תגובות
🖤מה דעתכן עד עכשיו?🖤 😍🧡מקווה שאהבתן🧡😍

~אנה~
"אני הולך להביא לשתות" דור אמר לי באמצע הריקוד שלנו וצחקתי "אתה לא מחזיק מעמד יותר אה?" לעגתי לו ונשארתי לרקוד בעצמי ברחבה, כאילו שאף אחד אחר לא קיים. מעולם לא התביישתי להיות מי שאני בפני אנשים, גם אם אני אהיה הכי מביכה שיש או הכי בודדה שיש.. עד שיד אחזה אותי מהמותן והסתובבתי במהירות עם יד מוכנה לסטירה מתוך אינסטינקט "היי תזהרי" דין הופיע עם חיוך מרוח על פניו "מה אתה עושה אידיוט" כעסתי כשראיתי דווקא אותו עומד מולי.. אבל הוא היה כך כך חתיך, הוא היה לבוש בצורה שהבליטה כל שריר בגוף שלו, צריך להיות בחורה חזקה כדי לעמוד בזה, חזקה מאוד.
"השאלה היא מה את עושה פה? במסיבה שלי?"
"התשובה היא שהחבר שלי הזמין אותי אז באתי, תעשה אחד ועוד אחד תקבל שניים" השבתי לו עם חיוך מזויף ובציניות שאני יודעת שהוא שונא, אבל גם מצחיקה אותו ומעלה לו את החיוך היפה שלו.
במהלך הויכוח הקצר שיצרנו לנו חיפשתי את דור עם העיינים, לא ידעתי מה אני מעדיפה יותר-שהוא יופיע ויציל אותי מריב עם דין, או שלא יגיע לעולם ואני אמשיך להיות קרובה אליו
"כשאני עושה אחד ועוד אחד יוצא שניים, אבל אני לא רואה מולי שניים, אני רואה אחת,בודדה, מחפשת הנאה מסוימת שאולי היא מחפשת אצל מישהו אחר" הוא השיב לו בשנינות המבריקה והמעצבנת שלו כשהוא מתקרב אלי ויותר ומקשה עליי לדבר, להוציא הגה מהפה ורק לבלוע את הרוק כשהוא ניצב מול הפנים שלי- עם השפתיים שלו במרחק של 10 סנטימטרים בודדים וההתנהגות הלא צפויה והמסתורית שלו שפשוט מפתה. ומה שהכי מרגיז זה שהוא יודע מה הוא עושה, ומה זה יכול לעשות לבחורה שעומדת מולו "ומי אמור להיות המישהו הזה שיספק לי את אותה הנאה מדוברת? אתה?" השבתי לו בלי פחד כדי לא להשאר חייבת, אני יודעת כמה יהיה לו קשה לענות על דבר כזה, הוא לא יכול להגיד לי באופן ישיר שהוא פשוט רוצה אותי, זה תהיה כבר פגיעה מוחלטת באגו שלו "לא חס וחלילה" הוא אמר לי בגועל כדי לפגוע בי, ידעתי שמטרת המילים הן כדי לפגוע, אבל אי אפשר להגיד שהמטרה שלו לא הושגה בכל זאת; המילים האלו באמת נגעו בי איפה שהוא בצורה אכזרית ביותר "אבל היית מתה שזה יהיה אני" הוא המשיך לענות לי אבל הפעם לתוך האוזן שלי וגירה את כל כולי, הלב שלי השתולל, הדם שלי היה חם…שנאתי שהמילים שלו לא אפשרו לי להגיב בחדות שאני רגילה אלייה, שהוא גרם לגוף שלי להגיב אליו באמצעות לחישה קטנה.
"אתה בן זו.."
"קרה משהו?" דור שאל כשהגיע וקטע לי את העלבון הקשה שעמדתי להטיח בדין, שהיה נדמה שהסיטוציה הצחיקה אותו ולא הזיזה לו כלום כמו תמיד, דין הוא לא מסוג האנשים שיגידו 'סליחה אחי, לא ידעתי שהיא חברה שלך' ,הוא מסוג האנשים השפלים האלו, שמסוגלים להתחיל עם כל דבר שזז ולא משנה אם זה החברה של החבר הכי טוב שלך-מין גישה שחצנית כזו של "אני מלך ואני מקבל הכל".
"לא קרה כלום, פשוט חברה שלך בידיוק עמדה להגיד לי שאני בן של משהו אם אני לא טועה" דין צחק והמשיך להביט לי בעיניים, כאילו דור לא פונקציה בכלל "אם היא חברה שלך בכלל, כי זה לא ממש נראה ככה" דין המשיך לנסות להוריד לנו את הביטחון "היא החברה שלי" דור ענה באגרסביות כדי לסמן טריטוריה וחבק אותי אליו "סליחה לא התכוונתי להעליב אותך, פשוט זה לא נראה" כל כך ברור שהוא כן ניסה להעליב, שנאתי את ההתנהגות החוצפנית והיהירה הזו שלו, שהוא הרשה לעצמו להחליט על רגשות של אנשים כאילו זה רגשות שלו.
באותו רגע המטרה היחידה שהייתה לי היא למחוק את החיוך המגוחך והמעצבן מהפנים המטופשות שלו וקפצתי על דור בנשיקה הכי חייתית ופראית שיש, כזו שלא תשאיר טיפת ספק ותגרום לשחצן הזה לאכול את הכובע. "ועכשיו שרלוק? עכשיו איך זה נראה לך?" עניתי לדין כשסיימתי ולקחתי את דור מהאזור הזה, יכולתי לראות איך דור מאושר מהרגע הזה ואיך דין הובס.חתיכת הרגשה מספקת!

~דין~
אין מה להגיד על אנה, כשהיא רוצה להיות רעה היא עושה את זה בצורה מדהימה ושהיא רוצה להתגרות בי היא מצליחה. מסתבר שהיא הביאה איתה חברה והיא לא היססה לעלות על הבמה יחד איתה ולרקוד בצורה מאוד חושנית לשיר הקצבי שהתנגן ברקע.
אם היא הייתה החברה שלי וגבר אחר היה רואה אותה רוקדת בצורה כזו הייתי מתאבד, בזמן הזה לא הייתי רוצה להיות בנעליים של דור..בעצם בשום זמן לא הייתי רוצה, הוא חנון אפס.
ניצלתי את ההזדמנות שהוא לבד והלכתי להציק לחבר שלה "אתה רואה למה אמרתי שהיא לא נראית חברה שלך?" אמרתי לדור כשנעמדתי לידו "למה? כי היא רוקדת לבד והיא חופשייה? ככה זה אצלנו, חופש ונאמנות לא משהו שתבין" הוא ניסה לעקוץ אותי והיה נדמה שאלו מילים של אנה בכלל, בגלל זה גם צחקתי "לא הייתי סומך על התאוריה הזו כל כך, כל הבנים פה מזילים עליה ריר…אפילו אני" השבתי לו בעקיצה שתגרום לו לחוסר ביטחון שאני אגזול אותה ממנו והלכתי.

~אנה~
סיימתי לרקוד וכבר לא ראיתי את דור ברחבה יותר "איפה הוא?" רתנתי בפני נוי "אין לי מושג הוא נעלם פשוט" היא אמרה בפליאה והתחלנו לחפש אותו.
"איפה אתה?" סימסתי לדור
"הלכתי, אני לא יכול לסבול את הדין הזה"
"מה עכשיו הוא עשה?"
"עזבי, תמשיכי להנות. אוהב אותך."
רתחתי מכעס, כמה בן אדם אחד יכול להיות דוחה.כמובן שלא הייתה לי שום סיבה להשאר במסיבה הזו, רק רציתי לעשות משהו קטן לפני שאני הולכת.
התחלתי לחפש את דין בכל המסיבה וראיתי אותו בפינה, בצד, עם בחורה זולה, לא נח לרגע ולמרות שידעתי שהוא סתם מנצל אותה זה צבט לי "תסלחי לי אבל אני צריכה אותו לרגע" אמרתי ולקחתי אותו מהיד "הוא איתי מתוקה" היא ניסתה להחזיר אותו אליה כאילו היה רכוש שלה "הוא היה איתך" השבתי בלי להסס ולקחתי אותו משם לתא שירותים השקט.
"מה את מתכננת לנו?" הוא שאל בצחקוק דבילי והתנדנד, היה ניתן להבחין שהוא שיכור כל כך, הוא הסריח מאלכוהול ולא הצלחתי לייצב אותו "מה אמרת לדור?" כעסתי והוא לא התייחס ברצינות לשאלה "לא זוכר מה אמרתי, אבל אני יכול להגיד לך המון דברים שירגשו אותך" הוא מלמל תוך כדי שהוא גלש עם הידיים שלו מפלג הגוף העליון שלי לאט לאט לישבן "אתה ילד מטומטם ותלמד לשתות" הדפתי אותו ממני "תלמדי אותי" הוא משך אותי אליו וניסה לנשק אותי ללא הצלחה "דביל" זעמתי והשארתי אותו בתא לבד… אבל הרגשתי רע עם עצמי להשאיר אותו שם ככה, למרות שהגיע לו הרבה יותר מזה, אני פשוט לא טיפוס כזה.
"חבר שלך שיכור, תטפל בו" אמרתי למאור שהיה במסיבה קרוב מאוד לדלת הכניסה ויצאתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך