התלתן
עבדתי על הפרק הזה יחסית הרבה אז מקווה שנהנתם, אשמח מאוד לדעת את דעת הקוראים..תודה:)

1. להיות עדין-to be gentle

התלתן 09/05/2016 607 צפיות תגובה אחת
עבדתי על הפרק הזה יחסית הרבה אז מקווה שנהנתם, אשמח מאוד לדעת את דעת הקוראים..תודה:)

בס"ד
נקודת מבט קליאו:
בוקר, קמתי ממיטתי הנוחה להפליא והתקדמתי לעבר חדר השירותים מקלחת הצמוד לחדרי , צחצחתי שיניים , עשיתי שירותים ופיזרתי את שיערי החום בתספורת קארה על עורפי ,הרכבתי את משקפיי על חותמי והבטתי במראת הגוף הגדולה הניצבת ליד הכיור.
אני שונאת את המראה שלי, אני אפילו לא מתקרבת בקצת למישל הילדה הכי יפה בכל הבית ספר.
לי יש שיער חום קצר וחלק בעוד למישל יש שיער בלונדיני ארוך וגלי.
לי יש עיניים אפורות ומשעממות שמכוסות במשקפיים גדולות בעוד למישל יש עיניים ירוקות וגדולות שקו עיפרון דק מייפה אותם.
אני חיוורת כל כך שאפילו השמש מסתנוורת ממני בעוד לשלי יש גוון עור שזוף ויפה להפליא .
ולא נדבר על הקימורים המושלמים שיש לה בעוד אני כמעט ושטוחה.
התחשק לי להקיא, אני לא נראית טוב כלל וכלל !
התחלתי ללכת מהר לכיוון השירותים וכשהגעתי לשם כרעתי ברך במהירות והקאתי לתוך האסלה.
זה קורה לי הרבה שאני סתם כך מקיאה את כל מה שאכלתי…
צחצחתי שיניים שוב כדי להעביר את הריח הרע של הקיא מפי.
הכנסתי את כל חומרי הלימוד לתיקי ויצאתי מהבית כשאני מדלגת על ארוחת הבוקר, לא התחשק לי לאכול, אני עוד שבעה מארוחת הערב שאכלתי אתמול.
רכבתי על אופניי לבית הספר במשך כ- 20 דקות וכשהגעתי והחניתי את אופניי , ראיתי אותם יורדים מהרכב, את "מלכי השכבה" כביכול.
ראשון ירד דון, הוא חתיך, יש לו שיער חום עם בלורית קטנה ופרועה ועיניים כחולות. אחריו ירדה חברתו אליזבת , אבל כולם קוראים לה ליז גם היא כמובן יפה עד כדי כך שכשרואים אותה עלולים לשכוח איך נושמים, יש לה שיער שחור ועיניים כחולות וכרגיל, גוף מושלם.
אחריהם ירדו התאומים אמט וג'ון , הם בלונדיניים עם עיניים כחולות, זוג מופרעים מדרגה ראשונה , על פניהם תמיד יש חיוך גדול ושובב, ואז ירדה מישל ומאחוריה יצא ראיין , הגבר הכי נחשק וסקסי שיש, בנות כמוני יכולות רק לחלום עליו, יש לו שיער שחור מבולגן, זיפים גבריים , לסת מרובעת, עיניים ירוקות עם ריסים שחורים ארוכים ויפים, הוא מאוד גבוה , שרירי וקעקועים מעטרים את כל גופו, כאילו הוא מבלה כל חייו בחדר כושר. הוא נראה ממש כאילו יצא מקטלוגי האופנה שמישל תמיד קוראת , ממש כאילו.. מחשבותיי נקטעו מכך שמישהו שבא מאחוריי התנגש בטעות בכתפי, מי שהתנגש בי המשיך ללכת כאילו לא התנגש כלל.
נכנסתי לבית הספר והתקדמתי לכיוון כיתת שירה, אני לומדת 2 אומנויות בו זמנית בבית הספר למרות שאמורים לעשות רק אחת, זה כמו הבנות החכמות שעושות 2 מגמות למרות שאמורים לעשות רק אחת. בהתחלה הייתי רק במוזיקה , ניגנתי רק בויולה אבל לפני כשבוע המנהל שמע אותי שרה בקול חלוש לעצמי ודחק בי לנסות גם לשיר אז כרגע אני בדרכי לשיעור ניסיון ראשון בשירה, אני מקווה שהמנהל צודק ואני לא אעשה לעצמי פדיחות בשיעור…
שנייה לפני שנכנסתי לכיתת שירה ראיתי בזווית עיני את ראיין מתמזמז בגסות עם הבחורה היומית שלו כשהוא ממש מוחץ את גבה אל הלוקרים . 'איכס' חשבתי לעצמי , זה כזה דוחה , הם ממש בולעים זה את זה ,והוא גם נראה כזה תוקפני , זה לא היה נראה לי חוויה שכדאי לחוות אבל מי אני שאדבר , בחיים לא חוויתי חוויה כזאת, בחיים שלי לא התנשקתי. הייתי פעם אחת בקשר עם מישהו, קראו לו מייקל והוא בכלל לא רצה אותי ולא הרגיש אליי אפילו לא חלקיק ממה שאני הרגשתי אליו. כשהייתי איתו הייתי באורות כל היום, הייתי מאוהבת בו עד מעל הראש. אבל הוא לא רצה לגעת בי או לנשק אותי , הוא רצה אותי כדי שאלמד אותו את החומר לבגרויות שלו , הוא ניצל אותי וגם השתמש בי ככרית לפריקת עצבים, והיו לו הרבה עצבים!
אחריי שהורי גילו את הסימנים הכחולים על גופי הם העיפו אותו מהבית והוציאו צו הרחקה נגדו. עד היום נותרו לי צלקות, עם הצלקות הפיזיות היה לי קל להתמודד אך עם הצלקות הנפשיות היה לי קשה..
אבל עזבו עכשיו דיכאון, מה שהיה בעבר נשאר בעבר, הכי טוב זה להדחיק את זה, מתי שהוא זה יישכח , לא?


תגובות (1)

אוקיי…. וואו זה…. לא ציפיתי לסגנון כתיבה כזה ממיס ילדה טובה ומסודרת ????

09/05/2016 13:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך