20 דרכים של הגנה

08/08/2014 688 צפיות 3 תגובות

הסיפור הוא סיפור על בחורה צינית שאינה מאמינה באהבה ובאורך פלא בדיוק כמו בסיפורים מרגשים ומעניינים, הבחור המקסים מלא הקסם מתאהב בה ונכנס אל תוך ליבה הרך שבתוך כל הציניות הזאת. ציניות שמטרתה לשמור עליה מפני אהבה, או במילים אחרות מפני להיפגע.
במקביל, אחרי חברתה הטובה לינור מחזר יונתן, הבחור החתיך של העיר, כולן מכירות אותו כולן רוצות אותו והוא רוצה את לינור.
ללינור שכל כך אין כח לאהבה מחליטה להיענות לחיזוריו במטרה אחת- שירד לו ממנה מהר וככה היא לא תיפגע. ולהפתעתה, והפתעתו, זה לא בדיוק קורה והיא מתאהבת בו.

פרק 1 :

הוא לא רואה אותך, משהו היה צריך לפתוח לך את העיניים וכדאי שזאת תהיה אני, כי איזו הפתעה נעימה כמו זאת את יכולה לקבל אם לא ממני ? נניח שהחברה החדשה שלו זה רק בשביל לגרום לך לקנא, שזה שהוא לא מפסיק לסנן אותך זה רק בגלל שהפלאפון שלו זכרונו לברכה וזה שהוא מחובר זה בכלל טעות במערכת, את באמת רוצה לחיות עם משהו שבוגד בך על ימין ועל שמאל ולא ממש זוכר את השם שלך? צריך להפסיק להאמין בקלישאות ולהודות בזה שהכול נראה יותר טוב על מסך הטלוויזיה, בזמן שאת מחובקת עם החבר הנוכחי שבעתיד הלא רחוק הולך לבגוד בך עם החברה הלא כל כך טובה שלך.

"זה מה שאמרת לה?" "בערך" "ואיך היא קיבלה את זה?" "קשה, אפשר להגיד שהסימן על הלחי שלי זה לא בדיוק סימן מהאודם של סולי, אופס. " "דאבל אופס." לינור צחקה. "שטויות, הציניות הזאת עוד תיקח אותך רחוק." הוסיפה. "אז אני עסוקה בלהגיד לאנשים את האמת המרה ואת בלשכב עם חתיכים כי אין לך שום דבר אחר לעשות?" יוליה שאלה. "בערך, אפשר להגיד שהסימן על הצוואר.. טוב, לא באמת הלכתי מכות עם פצועה במסיבה." לינור הביטה ביוליה ועיקמה את פרצופה, "אופסי." חייכה בביישנות. "דאבל אופסי."


תגובות (3)

בואו נתחיל מהעובדה שבמחי יד, הרסת לעצמך את הסיפור.
אז מה אם הוא מעט קיטשי וצפוי, למה לגלות ממילא?

בנוסף:
כתבי מספרים במילים ולא בספרות ("עשרים" ולא "20")
רווח אחרי הפיסוק בלבד.
לא שמים שתי מרכאות אחת ליד השנייה. או שמתארים איך הדבר נאמר ("אמרה לינור", "סינן מה-שמו") או שיורדים שורה.

08/08/2014 21:23

    יורדים שורה בכל מקרה.
    היית צריכה לשים מרכאות בהתחלת הקטע הראשון ובסיומו, כי ככה זה נראה כאילו את, הכותבת, אומרת את זה לנו, לקוראים.
    גם אני חושבת שהחלק בו תיארת לנו בקצרה מה הולך לקרות לא היה הכרחי. למה לגלות?
    נשמע נחמד בסך הכל. קיטשי, רומנטי וקלאסי. מה צריך יותר מזה?

    08/08/2014 22:24

נשמע ממש מעניין וחמוד כזה, תמשיכי :)
אשמח עם גם תקראי סיפורים שלי (;

08/08/2014 23:19
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך