~ 3 מילים אחרונות ~ סיפור ערסים/ אהבה

Mai-love-stories134 24/12/2014 1165 צפיות אין תגובות

הקדמה :
היי , קוראים לי מדיסון בר לב , אני בת 16 מנתניה .
עיניים כחולות , שיער חום , גובה? ממוצע ( לא נמוך ולא גבוה) הכי טוב :)
יש לי אח מושלם שגדול ממני בשנה , קוראים לו אמיר .
מאחלת לכול אחד ואחד שיהיה לו אח כמו שלי , למרות שהוא קרצייה אני בכול זאת חולה עליו .
אבא שלי נהרג בתאונת דרכים כשהייתי בת 6:( , אבל לפחות נשארה לי אמא מדהימה שדואגת לי מכול הכיוונים .
חברה הכי טובה ? ליאן , אחותי האהובה ! אין כמוה באמת , לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה ! היא תמיד פה בשבילי ותמיד גוררת אותי לשטויות שלה אבל בכול זאת אני חולה עליה !
הכול היה מושלם עד שנה שעברה …
לפני שנה הודיעו לי שאני חולה בסרטן הריאות .
מאז כול יום ויום אני הולכת לבדיקות בבית חולים אצל הרופא הקבוע שלנו ועוברת טיפולים .
בגלל הטיפולים נשר לי השיער אז החליטו לקנות לי פאה משיער אמיתי ואני שמה אותה רק ביום ובלילה מורידה את הפאה כדי שיהיה לי נוח .
הרבה אנשים לא שמים לב שהשיער שלי הוא בעצם פאה והאמת שזה מצויין בשבילי , אני לא רוצה שידעו על המחלה כי אם ידעו יגיעו הרחמים ורחמים זה לאנשים מסכנים ואני לא מסכנה !
בחודש החרון הייתי בלוס אנג'לס , טיפולים מה לעשות … היה לי המון בעיות עם הנשימה ושם טיפלו בי . וליאן הנסיכה הזאת החליטה ללוות אותי . בתכלס החיים בשבילי הם מדהימים עם או בלי המחלה .

שלום חמודים אני ליאן גולן , בת 16 מנתניה .
עיניים ירוקות , שיער בלונדיני ארוך עד הישבן , גמדה :)
הורים ? מדהימים אין כמוהם . אח ? יש וחרא , בן 13 קטין ומעצבן .
חברה הכי טובה ? מדיסון כפרה על הנסיכה הזאת אין דברים כאלה ! תאומת נפש ! תמיד עוזרת ומצחיקה וגם מתעצבנת בקלות כמוני :)
אהבה ? היה … שבר לי את הלב הבן זונה . מצידי זה לא קיים יותר !
כמובן שמדיסון סיפרה לי שיש לה סרטן , זה היה קשה מאוד לעכל את הבשורה הזאת ולכן החלטתי ללוות אותה לטיפולים וסוף סוף נחזור מחודש של טיפולים בלוס אנג'לס .

אמיר בר לב ? מוכר? אפילו זאת לא אמורה להיות שאלה ! שם מפורסם ששייך אך ורק לאחד ויחיד . בן 17 מנתניה.
עיניים כחולות , שיער חום מארינס גבוה לצד , קוביות , אין בת שנשארת אדישה אל אמיר בר לב ! ומי שכן ….? 100% חולת נפש או חייזר
סטציונר בדם , מחליף בחורות כול שעה . אהבה ? לא קיים ולא נברא כזה דבר .
שתי הבחורות הכי חשובות לי בחיים אלו אמא שלי ואחותי מדיסון , קיבינימט אם מישהו נוגע בה אני מפחלץ לו את הצורה .
חבר הכי טוב ? אחי היקר , אריאל דיין .

אריאל דיין ? האחד והיחיד שלכן ואני מדבר לכוסיות . מכוערות ? תעשו טובה תעמדו באמצע הכביש ותחכו למכונית .
בן 17, מנתניה , סטציונר , שותה , מחליף בחורות כול דקה שעוברת .
אין אחת שנשארה אדישה אל אריאל דיין , טוב מי יכולה לעמוד בפניי עיניים כחולות , שיער שחור , מארינס גבוה לצד , עור שזוף כמו שצריך , קוביות .
קיצר חיי את החיים הטובים ! הורים ? כפרה עליהם בזכותם יפיוף כמוני באה לעולם .
אהבה? תזכירו לי מה זה ………
אמיר לוי ההומו הזה , אין חבר טוב יותר ממנו !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך