סיפורי ערסים/אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 2

Mai-love-stories134 24/12/2014 1080 צפיות תגובה אחת

" נסיכה שלי " זה היה אמירוש , כמה התגעגעתי אליו ! הוא הרים אותי לחיבוק וחיבק אותי חזק חזק
" רק מזכירה שאני בת אדם ולא בובת פרווה , אתה יודע בסוף אני אחנק " אמרתי והוא שיחרר את אחיזתו אבל עדיין זרועותיו עטפו אותי בחיבוק.
" טוב אני מעלה את המזוודות שלך לחדר " אמרה אמא ועלתה יחד עם המזוודות שלה ושלי .
" תודה " עניתי והתקדמתי לסלון וראיתי מישהו פשוט הורס , חתיך שאין דברים כאלה , בטח חבר של אמיר ואז נעמדה לידו איזו מחומצנת אחת , הבנתי שהוא כבר כמו אחי , סטציונר , שלא אכפת לו מכלום .
החבר הזה שלו בחן אותי מכף רגל עד ראש וחייך אליי חיוך שגרם לי לחייך חזרה כמו מפגרת .
" תיזהר " אמר אמיר לחבר שלו שהמשיך להביט בי .
" טוב אני עולה לחדר " אמרתי מובכת מהשיחה שהייתה עכשיו ,אמא שלי ירדה במדרגות.
" לאן זה ?" שאלה אמא כשעליתי כבר עד המדרגה השלישית
" לחדר , אסור ?" שאלתי בכעס והמשכתי לעלות במדרגות לכיוון החדר .
…………………………………………………
נכנסתי לחדר מעוצבנת , נימאס לי שכול הזמן שואלים אותי אם אני בסדר , אם אני צריכה משהו , לאן אני הולכת , הבנתי שאני חולה כבר זה לא אומר שאני צריכה מעקב 24/7.
אני כבר עברתי מלא טיפולים בחודש האחרון ועכשיו אני מרגישה מצויין , שמו לי צינור נשימה שעוזר לי לנשום יותר טוב ובלילה יש לי מכשיר מיוחד ששומר שאני אמשיך לקבל חמצן .
אני בינתיים לא נמצאת בסכנת חיים אז שירגיעו כבר !
" רינג רינג רינג " צלצול הטלפון קטע את מחשבותיי , על הצג הופיע : " הבסטית החיבס(החיה בסרט) שליי!
" חיימשליי " צרחה ליאן ומיד הרחקתי את הטלפון מהאוזן .
" לפחות היה כיף ?" שאלתי מנסה להחזיר לעצמי את השמיעה
" מה כיף?" שאלה
" להרוס לי את עור התוף" אמרתי והיא רק צחקה
" מה את צוחקת יא כלבה " אמרתי וצחקתי איתה
" סתם סתם עזבי … טוב נחשי מה ?" אמרה ליאן בהתלהבות
" טוב מה אני נחשון כול יכול ? ספרייי " אמרתי
" אני באה אלייך לאכול היום ארוחת ערב , אמא שלך הזמינה את ההורים שלי " אמרה בשמחה
" אוףף נו ואני חשבתי שבכלל את עומדת לעבור למקום אחר ולעולם לא לחזור … עכשיו ביאסת " אמרתי בציניות והיא צחקה לרגע
" את ממש שונאת אותי , הא ?" אמרה בטון עצוב
" איך ניחשת ? כפרה עלייך " אמרתי
" טוב טוב יא מעצבנת נראה אותך כבר בערב " אמרה וניתקה .
……………………………………………………………
~ נקודת מבט של אריאל דיין ~
פתאום אחותו של אריאל נכנסה והוא חיבק אותה חזק , הקמתי ממני מהר את רונה הזאת ובחנתי את אחותו מכף רגל עד ראש . אחד הכוסיות נשבע לא יכולתי להפסיק להסתכל עליה .
" תיזהר " אמר לי אמיר כשקלט שאני לא מפסיק להסתכל על אחותו .. מדיסון אני חושב שככה הוא קרא לה .
" טוב אני עולה לחדר " אמרה מדיסון והשתחררה מאחיזתו של אמיר ועלתה במדרגות , אני חייב איכשהו לדבר איתה מבלי שאמיר יהיה בהיכון להרוג אותי .
היא אמרה משהו לאמא שלה והמשיכה לעלות במדרגות .
" טוב תקשיבי היה כיף אבל את חייבת ללכת " אמרתי לרונה לאחר שנישקה אותי בפעם המיליון .
" למה ? אתה לא רוצה שאוליי נלך אלייך ונמשיך בשלנו אתה יודע …" היא אמרה וקרצה לי .
" יום אחר מבטיח " אמרתי וליוויתי אותה לדלת , רציתי שהיא כבר תלך שאני יוכל לדבר עם המדיסון הזאת .
" טוב אולי תמשיך גם ללוות אותי לבית ?" שאלה רונה שהיינו כבר מחוץ לבית , מול הדלת .
" מה אני הכלב שלך ? יאללה " אמרתי ונכנסתי חזרה לבית של אמיר וטרקתי את הדלת .
" יא בן זונה " אמר אמיר וצחק
" תודה אחי " אמרתי והתיישבתי לידו בספה .
הייתי חייב למצוא דרך לדבר עם מדיסון , אוליי אחטוף ממנה נשיקה או שתיים מי יודע…
" אחי אני עולה שנייה לדבר בטלפון , כבר חוזר " אמרתי ועליתי במדרגות לכיוון החדר של מדיסון .
פתחתי את הדלת ו…..

…………………………
~ נקודת מבטה של מדיסון ~
לקחתי את הכדור שהרופא אמר לי שאני צריכה לבלוע כול יום , הוא עוזר לי להירגע ולהיות שלווה יותר כדי לא לגרום לי ללחץ שיכול לגרום לבעיות בנשימה .
לפתע נפתחה הדלת וזה היה החבר של אמיר . הוא היה כול חתיךך , כול המחשבות שלי נעלמו במהרה . הוא גם הסתכל עליי וחייך כמו מקודם .
" רוצה פוסטר ?" שאלתי
" מה ?" הוא שאל כאילו לא שמע בכלל מה שאמרתי הרגע.
" בנוסף לזה שאתה מתפרץ לי לחדר אתה גם חירש ?" שאלתי והוא צחק צחוק שנשמע מזוייף כמוהו .
" עלית עליי " אמר והרים תידיים כאילו באתי אליו עם אקדח
" טוב מה אתה רוצה ?" שאלתי ונעמדתי מולו והוא ישר הצמיד אותי לקיר , והתקרב אלי , הבנתי שהוא רוצה לגנוב ממני נשיקה , לא אתן לא את הכבוד הזה . אז דחפתי אותו ממני .
" מה אתה חושב שאתה עושה ?" צעקתי עליו
" ואי מה את צועקת ? ראית עכביש ?" שאל בכעס , כנראה התעצבן שלא נתתי לו את התענוג לנשק אותי .
" לא , ראיתי אותך ! עכשיו צא לי מהחדר ואל תקרב אליי " אמרתי
" את עוד תתחנני לנשיקה מאריאל דיין " אמר , אז ככה קוראים לזבל הזה .
" אתחנן ? חי בסרטט ! יאללה אל תעוף בסוף תתרסק " צחקתי והוא רק הסתכל עליי במבט עצבני וקודר .
" אני לא מפסיק לצחוק " אמר בציניות
" שמחה לדעת , יום טוב " אמרתי ופתחתי בשבילו את דלת החדר שלי וסימנתי לו עם היד לצאת
" יאללה קישטה " אמרתי והוא בא לצאת ומיד משך אותי אליו, היינו צמודים מתמיד הוא בא לנשק אותי ואז שמענו מישהו משתעל .
" מה קורה פה ?" שאל אמיר והסתכל על אריאל ואריאל הסתכל עליי ואני חייכתי חיוך גדול ורחב , עכשיו אמיר על בטוח לא יתן לאריאל לצאת מפה בחיים .


תגובות (1)

מהמם תמשיכיי

25/12/2014 02:14
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך