סיפורי ערסים/ אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 3

Mai-love-stories134 25/12/2014 1193 צפיות 3 תגובות

" אכלת אותהה" לחשתי לאריאל ואריאל רק חייך , מה הוא מחייך ? כול החברים של אריאל שניסו להתחיל איתי גמרו מתחת לאדמה .
" מה קורה פה ?" שאל אמיר מתעלם מהערה שלי .
" כלום " עניתי . מה אני מגנה על הערס הזה בכלל ?
" כמו שהיא אמרה " אמר אריאל ואמיר הביט בו בכעס .
" אני מכיר אותך יותר מידי טוב אריאל , עכשיו ספר לי " דרש אמיר .
" סתם רק דיברנו .. בקטנה אחי , אני בחיים לא הייתי נוגע במכוערת הזאת " אמר אריאל . אני מכוערת ? הוא הסתכל פעם בראי ?
" אמא שלך מכוערת " אמרתי בכעס . אני מכוערת ? אני ? שיסתום ת 'פה שלו ומהר הדפוק החתיך והמושלם הזה .
" דברי יפה גמדה !" אמר אריאל בכעס ושנינו הבטנו זה בזה בכעס .
" טוב יאללה אריאל לך הביתה כבר אתה צריך לישון מחר הולכים לגן " אמר אמיר בציניות
" איזה כיף לי !סליחה סבתא , אני אלך " אמר אריאל , קרץ לי ויצא מהחדר .
" בטוחה שהוא לא עשה לך כלום ?" שאל אמיר , עדיין חושב שאני מסתירה ממנו, למרות שהוא צודק
" בטוחה" אמרתי והוא הרים גבה
" שקרנית " אמר
" טוב לא ממש אכפת לי … תאמין לא תאמין …החלטה שלך בייבי " אמרתי ובאתי לצאת מהחדר והוא עצר אותי .
" תשמעי , אני שואל את זה כי אני יודע למה הוא מסוגל , הוא רוצה רק דבר אחד .. ואני לא חושב שאני צריך להזכיר לך מה זה , הוא בן זונה והוא תמיד ישאר כך " אמר אמיר
" וואו רואים איזה חבר טוב אתה , פשוט מלאך " אמרתי בציניות והוא צחק , צחוק מזוייף
" צחוקיםםם איתךך "אמר וצחק בציניות .
" רק איתי " אמרתי
" תזכירי לי למה אני אח שלך ?" שאל אמיר
" לא ידוע …. עד היום אני מתאבלת על כך " אמרתי
" טוב , תקשיבי אמא אמרה לי להגיד לך שמחר את הולכת לבית ספר ובערך בשעה 11:15 לוקחת אותך לבדיקות לראות שהכול בסדר " אמר אמיר וגלגלתי עיניים ,
" אל תגלגלי לי עיניים את יודעת כמה שאני ואמא דואגים לך " אמר אמיר וחיבק אותי חזק .
" טוב סליחה" אמרתי .
" ילדה טובה " אמר אמיר
……………………………………………………………………..
~ שעה : 19:00~
…………………………
" מדי תתארגני עוד מעט יבואו ההורים של ליאן וליאן לארוחת ערב " צעקה אמא מהמטבח למטה , היה ריח מדהים של אוכל .
" טוב " צעקתי חזרה והלכתי מהר להתקלח , התארגנתי ולבשתי חולצת סטרפלס בצבע שמפניה מטאליק בגזרת פפלום וסקיני ג'ינס בצבע תכלת בהיר בהיר כמעט לבן ונעלי עקב לבנות , שמתי בושם , דורדוראנט , שמתי מסקרה שחורה , אייליינר בצבע שחור , טיפה סומק , אודם אדום חלש , ענדתי עגילי פנינה וגם את שרשרת השם שלי בצבע זהב , סידרתי את הפאה וירדתי למטה לעזור בלערוך את השולחן .
……………………………………………………………………………………………………………….
~ נקודת מבטו של אמיר ~
בזמן שאחותי ואמא שלי סידרו את השולחן אני התיישבתי בספא וצפיתי בכדורגל .
" אמיר " מדיסון קראה לי מהמטבח .
" לא בבית " אמרתי
" בוא לעזור יא עצלן " אמרה
" אוותר על ההצעה הזאת ,פעם אחרת אחות " אמרתי וחזרתי לצפות במשחק .
מדיסון באה לסלון וכיבתה לי את הטלוויזיה ,
" בחיים אבל בחיים את לא מכבה לי את הטלוויזיה באמצע משחק כדורגל " צעקתי עליה והדלקתי חזרה .
" אפשר לחשוב מה אתה רואה בכלל … סתם חבורה של כוסיות שרודפים אחרי כדור … יאללה תפסיק להיות מר פינוקי ובוא לעזור !" אמרה מדיסון וחזרה למטבח .
גם כן זאתי…" אמרתי ואז שמעתי דפיקה בדלת .
" רגע " אמרתי וקמתי לפתוח את הדלת .
… פתחתי וראיתי זוג הורים ואת הבת שלהם , אז זאתי חברה הכי טובה של מדיסון , ואי איזה שווה אחושרמוטה !
" נעים מאוד , אתה בטח הבן של ספיר ( אמא שלי ושל מדיסון)" אמרה האמא
" נעים מאוד " אמרתי ולחצתי להם ת'יד והם נכנסו פנימה כך שאני והחברה הזאת של מדיסון נשארנו עומדים זה מול זה , שותקים .
" טוב מה את עומדת , בואי כנסי " אמרתי וחייכתי אליה והיא חייכה חזרה , איי איזה חיוך .
" תודה " אמרה וניכנסה .
" מדייייי" צעקה והיא מדיסון רצו אחת אל השנייה והתחבקו .
" חיבוק קבוצתי " באתי לחבק את שתיהן
" אתה קישטה" אמרה מדיסון ודחפה אותי .
" בואי , מתחילים לאכול " אמרה מדיסון והיא וזאתי נו למה אני תמיד שוכח לשאול את השם , כול הכבוד אמיר ! הן הלכו והתישבו יחד עם כולם בשולחן .
" אה.. ואותי את לא מזמינה לשולחן " אמרתי בטון נעלב
" לא אתה סתם תפריע " אמרה החברה זאת שלה , חוצפנית זאת , התחילה לתפוס תחת .
" חמודה את " אמרתי לה והתיישבתי איתם בשולחן .
…………………………………………………………………………………………..
~ נקודת מבטה של ליאן ~
ואי איזה חתיך אח של מדיסון , לא הפסקתי להוריד ממנו את העיניים כול הארוחה וגם הוא .
העברנו את הארוחה בצחוקים ומלא סיפורים מעניינים וחלקם משעממים שאותם סיפרו המבוגרים שבינינו . כולם כבר קמו מהשולחן ודיברו במטבח כולל מדיסון , אז נוצר מצב שנשארתי לבד בשולחן עם אמיר .
" אז ילדה איך קוראים לך ?" שאל אמיר לפי מה שהבנתי .
" ילדה ? טוב תקשיב סבא אין לי כרגע שם " אמרתי בכוונה כדי שיתחנן כדי להשיג את השם שלי , אף אחד לא קורא לי ילדה !
" אה טוב קלטתי אין שם סבבה קטינה ככה אני אקרא לך " אמר אמיר ושלח לי מבט ציני כזה לא יודעת אפילו איך פענח אותו .
" פספסתי משהו ?" שאלה מדיסון וחזרה לשבת מסביב לשולחן והביטה בנו במבט חשוד .
" אה כן … ת'מוח שלך הוא נפל על הרצפה " אמר אמיר והתחלתי לצחוק בשקט.
" יאללה מה את צוחקת את ?" אמרה מדיסון ולקחה את הרוטב שנשאר על השולחן ושפכה עליי .
" יא בת זונה מה אתה עושה ?" שאלתי בכעס ולקחתי את הפרוסה של העוגה שנשארה לי ביד וזרקתי עליה .
" ואי ואי מלחמת אוכל " אמר אמיר ושתינו הלכנו מהר למטבח ולקחנו את כול שאריות האוכל והתחלנו לזרוק על אמיר והוא בחזרה עלינו וככה התחילה מלחמת אוכל .
" מה קורה פה ?.?" צעקה אמא שלי מדיסון וההורים שלי הביטו בי בכעס ושלושתינו מיד שתקנו
ואי ואי הייתי שמחה להיות עכשיו בקנדה , ומה שבטוח אכלנו אותה .


תגובות (3)

סיפור יפהה

25/12/2014 23:13

מושלםם
תמשיכיי

25/12/2014 23:24
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך