pinkprint
לא משהן אבל פשוט הייתי צריכה להעלות משהו. אם יש שגיאות כתיב ובעיות עם הזמנים סליחה פשוט אין לי מחשב, שעובד, אז אני כותבת מהפלא וזה מעצבן:'(

a thousand years 4

pinkprint 16/07/2015 872 צפיות תגובה אחת
לא משהן אבל פשוט הייתי צריכה להעלות משהו. אם יש שגיאות כתיב ובעיות עם הזמנים סליחה פשוט אין לי מחשב, שעובד, אז אני כותבת מהפלא וזה מעצבן:'(

«דיימון»
שכבתי על המיטה הגדולה בחדר שלי. חשבתי על הבחורה ההיא,מלפני שני לילות. חשב וי על למה היא ברחה.
אולי בגלל שהיא הייתה בהלם ממה שקרה? יותר נכון, לא קרה.
אבל זה לא ממש משנה אפילו בחושך אפשר להבחין בזה שהיא כוסית. לא ראיתי את פניה אבל את הפריטים הקטנים קלטתי, היא גבוהה, שיער מדהים שופע וארוך, ורזה..
צלצול הפלאפון קטע את מחשבותיי, ראיתי מי מתקשר-
מירנדה. אין לי כוח לענות לה . היא עדיין מודאגת מזה שיצאתי מהמועדון מוקדם מהרגיל.
הטלפון צלצל עוד כמה פעמים ובמשך הזמן שצלצל, הבטתי בתקרה הלבנה של חדרי על הריה הגדולה מעץ ועל שולחן העבודה מעץ מלא יוקרתי. הקירות היו צבועים בגוון בז' ממש בהיר שלא ממש שמים לב אליו. על האח ממול בפינה המרוחקת של החדר ועל החלון שממנו אפשר לראות את הנוף של גבול העיירה הזו. הפסיקו הצלצולים של מירנדה.סוף סוף.
התקדמתי לעבר הדלת כששמעתי את הצלצול מהטלפון עוד פעם. אבל הפעם עניתי למספר הזה בחרתי רינגטון שונה . כדי שאדע שזה הוא.
" הלו " אמרתי . " גילית משהו?" שאלתי במהירות למרות שלא ציפיתי למשהו מיוחד.
" לא עדיין לא בוס. " אמר הקול הדקיק שלו, יש לו קול של גיק מחשבים.
נאנחתי . זה לא מוביל לשום מקום. אמרתי לעצמי.
" אבל יש לנו מושג איך היא נראית. " עצרתי לנשום לרגע, הוא מעולם לא התקדם איכשהו.
ביום שנפגשנו אמרתי לו שיעשה את העבודה שלו אבל שלעולם לא יאמר לי שהוא מתקדם . שלא יטעה אותי.
" תמסור לי את הפרטים הערב." ניתקתי את השיחה . יצאתי מהחדר התקדמתי במסדרון ובמורד המדרגות . והלכתי למטבח . פתחתי את המקרר וראיתי שקלרה השאירה לי פנקייקים שהיא הכינה . הוצאתי אותם אני ולקחתי גם קצפת וצלחת והתחלתי לטחון. תוך כדי הבנתי שאני כל כך בודד.
עליתי בחזרה לחדר העבודה של אחי
ולרגע עצרתי מול תמונת הדיוקן שלו בסלון ליד התמונות של הוריי . זה רק עזר לי להבין שאני כל כך לבד, כל כך בודד.
עליתי בחזרה לחדרי .
עבדתי קצת ובדקתי על מני מסמכים . ואז הלכתי לעבר קומת המרתף של האחוזה ונכנסתי לחדר הכושר. התאמנתי שם שעתיים וחצי. וראיתי שהשעה כבר שבע בערב . לקחתי את הטלפון הנייח וחייגתי למסעדת פאר במרכז העיר ווידאתי שיש מקומות מיותרים. לא היו ואז אמרתי להם את שמי . באופן חשוד התפנו להם בגל זאת שני מושבים, טובים.
נכנסתי להתקלח. המים הרטיבו את שיערי וחפפתי וגם אז חשבתי אבל הפעם חשבתי עליה . על האישה ששיחקה בליבו של אחי וגרמה לו ליטול את חיו . בשביל זה אדם, איש הקשר המיוחד שלי והגיק מחשבים הכי טוב שמצאתי עוזר לי למצוא אותה, הוא גם הכיר את אחי. מצאתי את עצמי עומד במקלחת סתם . אז סיימתי במהירות יצאתי כשמגבת מכסה את פלג גופי התחתון. התלבשתי בחליפה קלאסית והתזתי עליי בקבוק שלם של בושם. והשעה הייתה כבר שמונה וחצי . חייכתי חיוך שטני והתקשרתי למירנדה בידיעה שחצי שעה לא תספיק לה אבל היא תעשה הכל כדי לרצות אותי .
חיכיתי מעט ואז היא ענתה וצרחה בקולי קולות כשהכרזתי לה שהולכים למסעדת פאר בתראה של חצי שעה . היא ניתקה במהירות. אני כבר יצאתי מהאחוזה לעבר החניה ובחרתי את האלפא רומיאו השחורה שלי. נסעתי לביתה של מירנדה. וחיכיתי חמש דקות והיא כבר הייתה מוכנה היא לבשה שמלה אדומה צמודה לא מתאימה אבל שכן מודיעה מה יקרה היום זאת אומרת הלילה.
היא נישקה אותי על השפתיים נשיקה קצרה . ואז הלכה לעבר מושב הנוסע והתיישבה. התנעתי את המכונית ונסענו למסעדה כשאני מהנהן כשצריך ומירנדה חופרת על כל העולם ואשתו.
הגענו למסעדה ויצאתי מהרכב ופתחתי למירנדה את הדלת והושטתי לה יד . נכנסנו יחד למסעדה.


תגובות (1)

תמשיכיי

16/07/2015 12:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך