bilbi1510
טם טם טם מה אתם חושבים על פרק? מה אתם חושבים מה יולי תחליט? מקווה שנהנתם... שבוע טוב :] אההה תגיבוווווו

against you – פרק 3 ‘הצעה’

bilbi1510 02/03/2014 1103 צפיות תגובה אחת
טם טם טם מה אתם חושבים על פרק? מה אתם חושבים מה יולי תחליט? מקווה שנהנתם... שבוע טוב :] אההה תגיבוווווו

"אנחנו רוצים ליבדוק איך את יכולה להיתמודד עם העולם האמיתי, כפי שכבר אמרנו לך.. אבל בעולם האמיתי יש המון קשיים.. אז הצבנו לך קושי מדומה, את תילמדי עם דניאל באותו בית ספר". הרגשתי שלקחו אבן גדולה וכבדה וזרקו לי אותה חזק על הלב ושהוא פשוט נמחץ, "מה?" שאלתי למרות שאני שמעתי טוב מאוד מה שהיא אמרה.. "יש לך אפשרות אחרת להישאר פה עוד שנה וחצי, להיתאוששות מלאה ותלכי לאן שתרצי כשתסיימי" ירדה לי דימעה, אני לא רוצה שידעו שאני משוגעת.. ואם אני יהיה באותו בית ספר עם דניאל הפלאשבקים יגיעו בתדירות גבוה אפילו הפלאשבקים שאני לא רוצה ליראות. מה יקרה אם תיהיה לי את אותה תגובה ואני יצרח? כולם יבינו שמשהו לא בסדר… "קחי קצת זמן לחשוב, מחר תבואי אליי ותיתני לי תשובה".
ניכנסתי לחדר מיואשת, לא יודעת מה להחליט… פתחתי מגירה של השידה שלי מוציאה אלבום תמונות של דניאל ושלי, שמרתי אותו כדיי שכשאני יסיים במקום הזה אני ישרוף אותו וחשבתי שזה יתן לי הרגשה טובה יותר, אולי הגיע הזמן לישרוף אותו? או גם הגיע הזמן ללכת? פתחתי את העמוד הראשון והיו שם שתי תמונות היסתכלתי על הראשונה היא הייתה האהובה עליו, אני והוא יושבים על ספסל ואני עם שמיכה ואנחנו במצב של נשיקה אבל השפתיים של שנינו נושקות בקבוק אלכוהול.
~פלאשבק~
"יואו דינאל אתה לא מבין איך אני מרגישה עכשיו!" צחקתי מרימה ידיים לשמיים הכחולים ומסתובבת "די את תעשי לי כאב ראש" הוא עצר אותי מהמותניים וקירב אותי אליו "בואי נזמין חברים לפארק" הוא הציע ואני הייתי כבר שיכורה על יתר המידה כדי להתנגד "אללה אל תזמין את הזורמים שביניהם" וקרצתי. בלילה כולנו ישבנו ושיחקנו אמת או חובה אני התנשקתי עם כל החברים שלו והיו כמה מהם שנגעו בי והיו כמה שממש עשיתי איתם סקס, אבל לדניאל לא היה איכפת, הוא היה מסטול ושיכור והוא נהנה מהרגע ואני? אני הסנפתי בגללו 3 שורות של נייס גאי (סמיי פיצוציה) ושליש בקבוק אלכוהול…אין מצב שיכולתי להתנגד.. "בואי בואי לפה…איתי עדיין לא עשית כלום" הוא חייך חיוך ממזרי ותלש ממני את בגדיי ואני צחקתי ועשינו את זה. חברים שלו נגעו בי באותו הזמן ונהנו מהמראה.. יותר מאוחר אחד מחבריו נתן לי שמיכה כי הייתי ערומה "אנחנו צריכים תמונה אתה יודע?" שאלתי בצחוק והוא הסתכל עליי לקח שאחטה מהסיגריה והנהן "בואי" הוא לקח אותי לספסל הקרוב ולקח בקבוק וודקה "תחזיקי" לקחתי את הבקבוק לידיי "עכשיו תנשקי אותו" נתתי לו נשיקה ואז גם הוא וחבר שלו צילם אותנו לאחר מכן דניאל זרק הצידה את הבקבוק והוא נישבר לרסיסים ואז אמא שלי היתקשרה אליי.
~מציאות~
סגרתי את האלבום במהירות, אני לא רוצה להיתקרב אליו.. מה שהוא עשה לי היה נוראי, מזויע מגעיל דוחה והוא אפילו לא היצטער הוא פשוט המשיך הלאה… אולי גם לי כדאי?


תגובות (1)

תמשיכייייי זה ממש יפה:)

02/03/2014 09:58