אנונימית
תגיבו מה דעתכן :-)

All of me – פרק 3

אנונימית 25/05/2014 643 צפיות 3 תגובות
תגיבו מה דעתכן :-)

פרק 3 :
נקודת מבט מאור –
נכנסתי לבית החולים לראות מה מצבה וראיתי אותה ! ראיתי אותה במיטה מלאת חבלות למה זה מגיע לה ? למה ?!
״מה מצבה?״ שאלתי את הרופא
״זה נס! היא חזרה לחיים אני לא ראיתי מקרים כאלה בכל שנות תפקידי! אתה יכול להיכנס לחדר להיות איתה היא אמורה להתעורר עוד מספר שעות.״ כששמעתי את הבשורה אני צרחתי , קפצתי וחיבקתי את הרופא הודיתי לו רבות ורצתי לחדר של לין ״יפה שלי״ אמרתי בקול חלש וחיבקתי אותה מהצד כשהיא עוד ישנה. לפתע היא התחילה לזוז הרגשתי שהיא מתעוררת ״מאור״ בחיים לא התרגשתי כל כך כששמעתי את שמי. ״לין יפה שלי התעוררת!״ חיבקתי אותה חיבוק דוב של אחים ״הוא הוא אנס אותי״ לין גמגמה והחלה לבכות . ״את רוצה לספר לי מי זה? שישלם על מה שעשה!״ . ״עידן אזולאי״ היא אמרה , לא רציתי להכביד עלייה יותר לא רציתי לשאול אותה איך זה קרה כי אני יודע שהיא תתפרק , היא חלשה מידי בשביל זה. הלכתי הצידה דיברתי עם שוטר בטלפון ווידיתי שהכניסו את עידן לכלא ושלא ייצא ממנו לעולם! ״היי מתוקה זה נגמר זה עבר, אין לך ממה לדאוג הוא עכשיו בכלא אני ווידיתי את זה ומה שבטוח הוא ירקב שם!״ אמרתי לה כשראיתי אותה מתחילה לבכות. ״אתה גרמת לי לחיות״ לין אמרה לאחר שתיקה של כמה דקות . ״מה?״ שאלתי באי הבנה ואז היא סיפרה לי על החלום שלה. ״אני תמיד כאן בשבילך אני לא הולך לשום מקום! יש משהו שאת רוצה תגידי אותו!״ אמרתי לה ״אני רוצה לעבור לתל אביב.״ אוקיי זה לא בעיה ״בסדר לא בקשה מוגזמת את תשתחררי מבית החולים ונעבור לתל אביב . אני אתחיל לסדר עיניינים ונעבור לשם״. ״ תודה אח יקר אני לא הייתי עושה כלום בלעדייך!״ לין לחשה לי באוזן ולאחר מכן שנינו נרדמנו לשינה עמוקה בבית החולים.


תגובות (3)

תמשיכי

25/05/2014 15:08

וואי מושלםםם!
תמשיכייי! <3

25/05/2014 15:23

תמשיכי מענייין !♥♥

25/05/2014 15:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך