אנונימית
פרק כפול ❤️

All of me פרק 4+5

אנונימית 27/05/2014 874 צפיות תגובה אחת
פרק כפול ❤️

פרק 4 :
– לאחר חודשיים –
נקודת מבט כללית –
לין ומאור עברו לתל אביב מלפני כחודש כשלין השתחררה מבית החולים. הם מחרו את דירתם הישנה באילת וקנו דירה גדולה בתל אביב מול הים בנוסף לכך יש להם כלב מסוג פודל ששמו במבי.
נקודת מבט לין –
״לא די בבקשה בבקשה , אל תעשה לי כלום אני מתכננת״ צרחתי מתוך שנתי כמו כל לילה. חשבתי שהמעבר לתל אביב יעזור לי אך לא , עדיין קרה מה שקרה ושום דבר לא יוכל להשכיח לי את זה. מאז מה שקרה אני לובשת סוודרים באמצע הקיץ, אני לובשת רק מכנסיים ארוכים ועדיין לא יצאתי מהבית כל החודש הזה! נמאס לי אני חייבת להיות מי שהייתי פעם להיות שמחה לשכוח ממה שהיה . ״מאור״ , ״אתה יכול לקחת אותי לקניון?" כשמאור שמע את זה ראיתי את החיוך על פניו זאת פעם ראשונה שאני יוצאת מהבית כל החודש הזה. ״אני רוצה לקנות לי מלתחה חדשה , לחזור להיות מי שהייתי פעם.״ אחרי שאמרתי את זה הוא חיבק אותי ״כמה אני אוהב אותך״ הוא אמר לי .
לאחר חצי שעה התלבשתי ויצאנו לקניון. אני חושבת שעברתי על כל חנות אפשרית שיש בתל אביב , קנינו לי ולמאור אייפון 5s ומלא מגנים וקניתי כל כך הרבה בגדים אני הייתי מאושרת דבר שהיה חסר לי הרבה זמן, לא הייתי מאושרת בגלל הבגדים הייתי מאושרת בגלל השינוי שלי והחזרה להיות מי שאני.
אחרי שש שעות של קניות מאור התייאש וחזרנו חזרה הבייתה. אירגנתי את כל הבגדים במקומות המתאימים , העברתי לתרומה את כל הבגדים הישנים שלי ואז הלכתי לישון.
-יום חדש-
זה היום הראשון שלא התעוררתי מפלאשבייק הלילה הייתי כל כך שמחה .
״מאור״ אמרתי כשהתיישבתי על הספה.
״מממ?״ הוא ענה בעייפות
״בוא נלך לים״ אמרתי והתחלתי לקפוץ עליו.
הוא הנהן בראשו בשלילה. ״בבקשה בבקשה בבקשה בשבילי״ ועשיתי לו פאפי פייס .
״נו טוב , רק בגלל שאת אחותי״ אמר מיואש
״יש!!!!״ אמרתי לו ועליתי להתארגן.
לבשתי בגד ים סטרפלז הצבע של החזייה היה ורוד זוהר והתחתון לבן, מעל זה לבשתי שורט לבן וחולצת בטן כחול רויאל ואוויאנס מנומרות.
ירדתי למאור ראיתי אותו עצבני עליי
״אוחחח אחותי כמה זמן להתארגן עברה שעה״ הוא התרגז
״אופסי?״ אמרתי/שאלתי אותו
״טוב טוב נסלח לך עכשיו בואי״.
איך שהתגעגעתי לים , באילת היה פחות שקט בים כי היו הרבה אנשים אבל פה אני יכולתי לשמוע את הגלים נהנתי נורא מהצליל הזה.
כשהסתובבתי לראות איפה מאור, ראיתי אותו מדבר עם מישהו לא ראיתי אותו ראיתי את הגב שלו , נו טוב אני לא ידחף . הלכתי למיטת שיזוף נשכבתי והייתי קצת באייפון.
נקודת מבט נתנאל-
הלכתי קצת בים להירגע מהכל , מכל הבחורות , מכולם ואז ראיתי את מאור.
״היי מאור מה קורה אחי?״
״הכל טוב , ברוך השם את האמת הכל מצוין״ הוא אמר וראיתי את השמחה בעיניו.
״אתה פה לבד?״ שאלתי
״לא , אני פה עם אחותי״
״אחותך ??? יש לך אחות?״ שאלתי באי ידיעה.
״כן יש לי אחות היא בת 16 שכבה מתחתינו״ וואו יפה לו, מעניין אם היא כוסית. העברתי את עיניי איפה שכיסאות השיזוף ומבטי נקלט על איזה אחת , היא הייתה כל כל יפה , שיערה חום יש לה עיניים ירוקות אפורות עיניים פשוט מהפנטות והיא הייתה שזופה היא הייתה באייפון שלה.
״שמע אחי תכף אני חוזר״ אמרתי למאור ועדיין המשכתי להסתכל עליה.
״ביי״ אמר
הלכתי לכיוון הילדה הזאת היא הייתה מושלמת ״היי פרח מה את עושה כאן לבד״ שאלתי אותה , היא לא ענתה היא המשיכה להיות באייפון. נגעתי לה בזרוע ולאחר מכן ראיתי שהחלו לרדת לה דמעות.
״היי אתה מכיר את אחותי?״ פתאום מאור בא
״זאת אחותך?״ שאלתי בתהייה
הוא הנהן
״רגע למה היא בוכה?״ הוא שאל
״לא יודע אמרתי לה שלום ואז נגעתי לה ביד ואז היא התחילה לבכות , אוחח בנות״ אמרתי
״מה אתה מטומטם?? מה אתה נוגע בה?״ לקחתי את מאור שנייה לצד
״תקשיב אתה מטומטם , היא נאנסה לפני חודשיים מה אתה נוגע בה? רק היום היא יצאה מהבית!!״ הוא אמר בכעס
רגע היא מה ?? היא נאנסה ? כשבאתי עם מאור לבדוק מה איתה היא כבר לא הייתה שם .


תגובות (1)

תמשיכייי נשמע מעניין אבל כל הסיפור עובר מהר מידי וגם שהפרקים מאוד קצרים תשני לשנות את זה (: (;

27/05/2014 14:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך