סוריי שלא כתבתי הרבה הרבה זמן :(( פשוווט הייתה לי תקופה עם המוון מבחניים :(( אבל אני אנסה לכתווב הרבהה :))

המוזיקה שלי זה הכל פרק 9

01/01/2014 866 צפיות אין תגובות
סוריי שלא כתבתי הרבה הרבה זמן :(( פשוווט הייתה לי תקופה עם המוון מבחניים :(( אבל אני אנסה לכתווב הרבהה :))

מה קרה ?! שאלתי אותה .
עידו …
מה איתו ?! אני נלחצת, מה היה כל כך דחוף ?!
ממממ…. אני ועידוו …
את מרגישה אליו משו ? ניסיתי להראות כאילו שבאמת אכפת לי
לא, אבל הוא מרגייש אליי…
מזה אומר ?! שאלתי אותה. מה הוא בגד בי ?! ועוד איתה ?! אני יודעת שאני לא אוהבת אותו אבל לאמשנה מה לא בוגדים בחברה שלווו !!
זה אומר שהוא מנצל אותך …. היא אמרה.
מנצל אותי ? שאלתי. אני לא מבינה מה היא רוצה, זה שהוא "מאוהב בה" (כמו שהיא אומרת) לא קשור לניצול …
אז עידוו…. היא אמרה ועצרה.
תספריי את הכל. מה ההתחלה. אמרתי. פתאום זה באמת חשוב לייי !!
טוב אז, לפני שנתיים, אני ועידו היינו חברים, החזקנו יחד שנה, היינו ביחד ש-נ-ה !!… ואז הוא היה במועדון עם חברים שלו, לאמא שלי היה יומהולדת ויצאנו כל המשפחה ולא יכולתי לבוא … ואז הוא … היא הפסיקה לרגע ועשיתי לה מבט של נווו נוו תמשיכיייייי … ואז הוא בגד ביי… היא אמרה ובלעה רוק.
מ.ה ? שאלתי מופתעת. עידו שאני מכירה, לא יבגוד באף אחת.
הוא אמר לי "אני מצטער אני מאוד אוהב אותך הייתי שיכור". היא חיקתה אותו.
טוב אבל זה שהוא בגד בך בגלל שפעם אחת הוא היה שיכור לא אומר שהוא יעשה אתזה גמלי. אמרתי לה, בנסיון לעודד את עצמי, גם אם אני לא אוהבת אותו, אפעם לא נעים לחשוב שבגדו בך.
זה לא העניין… היא אמרה.
נווווו אמרתי. אינלי כבר כוח לשמוע כל מינינ דברים רעים על "החבר" שליי !!
אז, בגלל שהיה לנו קשר ממש יפה הוא עדיין אוהב אותי, והוא יעשה ה-כ-ל כדי לחזור אליי….
הסתכלי עליה במבט מין מפותע כועס כזה, ואחר כך אמרתי לה: נוו תמשיייכי
אז, היו לו כבר איזה 4 חברות מאז שהייתי איתו, ואת כולן הוא ניצל, הוא חושב שכך הוא יצליח לגרום לי לקנא..
מה ?! אמרתי בעצבים. קצת מזוייפים, אבל כן, עצבים.
מצטערת…. היא אמרה לי, נראה לי שהיא הרגישה לא נעים ..
זה בסדר, לא אשמתך שהוא כזה. אמרתי לה.
איך את ? היא שאלה אותי.
בסדר, אבל אני הולכת, אני קצת עייפה. אמרתי והלכתי.
ווהווו ! מצאתי דרך סופסווף להפרד ממנוו !! אוקיי אני רעה… שנייה אבל אני הרעה ?! הוא זה שניצל אותי, אני הייתי חברה שלו רק כי לא יכולתי לומר לו: "זה סתם שטויות של הדר" והוא, היה חבר שלי רק כדי לגרום לנעמה לקנא, וברגע שהוא היה חושב שהיא רוצה לחזור אליו- הוא היה זורק אותיי !!
נשמע צלצול מאייפון שליי.
יפה שלי, איפו את ? זה היה מעידו…
סתם, אני הלכתי הבייתה אני עייפה, אבל אני צריכה לדבר איתך .. מחר ? שלחתי.
מחר אני לא יכול, בואי עכשיו.
טוב נוו בסדר אני בדרךך כתבתי לו.
יפה שליייי מה קרה ? הוא התקרב.
תתרחק. אמרתי לו.
מה קרה ??
נצלןןן !!! צעקתי עליו. לנצל אותייי בשביל לגרום לנעמה לקנא, אתה מנצל אותייי בשביל לגרום לחברה הכייי טובה שלייי לקנא ?! אתה כזה מגעיייל, אני לא מאמינה שהייתיי איתך !!
מה ?! מה אני עשיתי ?! הוא שאל, והוא עוד משחק אותו תמים.
אתה עשית את מה שאמרתי, ואתה יודע טוב מאוד מה עשית ואתה גם יודע יותר טוב ממני. אז תפסיייק לשקר!!! צעקתי, לא יודעת למה, הוא עצבן אותייי.
תסביריי לי מה קרה ?!
מילא עוד נצלתי אותי, אבל תפסייק כבר להכחייש. אנחנו אפעם לא נחזור להיות ביחד, ואני גם לא מדברת עם שקרנייים !! אמרתי.
טוב, אז בואי לא נדבר, הוא אמר ותפס אותי במותניים.
דפווק !!! צעקתי, נתתי לו סטירה, והלכתי.

מנקודת המבט של עידו:
לא אכפת לי שעכשיו מאוחר, אני חייב לדבר עם דן. (דן זה החבר הכי טווב שלי)
דןןן !! נכנסתי לחדרר שלו, הוא זרק עלי כרית.
מה ?! הוא שאל בעצבים.
קום כבררר !! צעקתי עליו.
נוווו אני ישןןן !! הוא צעק חזרה.
אבל אני חייבת את העזרה שלך דחווףףף !! צעקתי.
תחכה למחר. הוא אמר וחזר לישון.
אלה ואני, נפרדנו.
מה ?! הוא קפץ.
כן, נעמה עשתה אתזה שוב.
אני לא מאמיןןן !! הוא אמר.
גמאני לא ! ואתה לא עוזר ליי !! אני אומר לו את האמת.
הפעם היא לקחה לי את אהבת חיי, אני לא מאמיין שזה קרהה לייי !!
תלך לדבר עם נעמה במקום להתבכיין אצלייי !! הוא אמר לי, ושם את הכרית על הראש שלו.
צודק, אמרתי ונתקעתי בפינה של השולחן, נפל קמה עטים ומחברת.
תרייים הוא צעק.
לא יכול חייב לדבר עם נעמה !! אמרתי לו ויצאתי משם.
רצתי אל נעמה, דפקתי לה בדלת ואף אחד לא ענה.
דפקתי שוב, ואף אחד לא פתח.
דפקתי פעם שלישית, יותר חזק, ולא פתחו. לא אכפת לי אם היא ישנה, אני חייב לשים לזה סוףף !!
דפקתי פעם רביעית, בעצבים ויותר חזק וצעקתי: נעמה כדאי לך לפתוח ליי עכשיוו !
הדלך נפתחה, זו הייתה נעמה.
ע…עידו ? היא שאלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך