המוזיקה שלי זה הכל פרק 10

01/01/2014 703 צפיות אין תגובות

ע..עידו ?היא שאלה אותיי
מה עידו עכשיו ?! נעמה באמת נמאס לי, אני לא יכוול יותר שכל מערכת יחסיים שהייתה לי את הורסת לי ..

נקודת המבט של נעמה:
ומה איתי ?! אתה חושב שאותי לא הרסת ?! עד עכשיו כואב לי לראות אותו עם משהי אחרת, אז לא אני לא אתן שזה יקרה !
אני כבר ביקשתי סליחה… הוא אמר.
ואתה חושב שסליחה היא מה שישנה את הכל ?! שאלתי.
את עדיין מרגישה אליי משהו ? הוא שאל. פשוט תגידי לא, זה רק לא.
לא. אמרתי, נראה לי שלא נשמעתי מהוססת בכלל.
תסתכלי לי בעניים ותגידי לי שאת לא מרגישה אליי כלום. הוא אמר לי.
אניי לא מרגיישה אליך כלום !! אמרתי לו, שיחקתי את עצמי עצבנית, לא נראה לי שהצלחתי.
אז למה את הורסת לי ?! הוא שאל, כנראה שהוא לא הביין שאני כן מחבבת אותו.
למה הרסת אותיי ?! שאלתי אותו.
זה היה בטעות כבר אמרתי לך, זו את שלא הסכמת לסלוח
זו אני שלא הסכמתי לסלוח ?! עכשיו אתה מאשים אותי ?! אתה יודע מה ? זה אתה שלא הסכמת לסלוח על המקרה, עכשיו.
תסביריי לי כבר למהה !! הוא אמר, ונשמע עצבניי.
קודם תסבייר לי אתה- למה ???
כיי זה היה בטעוות אמרתיי לך כבר אלף פעםם !! עכשיו תורך, תסבירי לי למה.
טוב אז כן, אני עדיין מרגישה אליך משהו, אחרי כל המערכת יחסים הארוכה שהייתה לנו, אבל אתה היית חייב להרוס, הרסת את כל הקשר שלנו, הפכנו מאוהבים אוייבים, הרסת אותי, ועל כזה דבר לעולם לא אוכל לסלוח לך.
נעמה, אני יודע שמה שעשיתי לא היה בסדר, אבל את לא יכולה לשנוא אותי כל החיים.
אני יכולה להמשייך כך, לתמיד. עניתי, שיבין שאין לו טעם מצוא חברה כי אני לא אפסייק !!
אולי במקום לנסות להרוס ליי, תנסיי למצוא לך משהוו אחר, שיואהב אותך ?! הוא שאל.
סליחה ..?! שאלתי אותו, אז החברוות שלך היו בשביל להשכיח אותיי ?! שאלתי.
לאא !! לא אמרתי אתזה אפעם !!
כן ?!! תגיייד כבר שאתהה רוצה לחזווור אליי וזהוו !!! אמרתי לו, מאז כבר עברה שנה, אני נורא רוווצה לחזוור להיות איתוו !!! אבל הוא צריך לווומר !!
לא נעמה !! היינו בייחד ובלי קשר למה שהיה- שנינו הבנוו שזה טעוות !! הגיעהה הזמןן שתמצאיי לך כבר חבר, ועכשייו אני אגיד לך משהו שאת תפגעי ממנו, אבל את חייבת לשמוע אותו: אינמצב שאני חוזר להיות איתך !! אני מאוהב באלה, טוב לי איתה וכך אני מאושר !! הוא אמר ויצא.

מנקודת המבט של אלה:

אמא ?! אבא ?! לאן אתם הולכים בשעהה כזאת ?!
שחכת ?! אמא שאלה אותי
מה שחכתי….?! שאלתי אותה.
אני ואבא נוסעים היום לחול לשבוע, בגלל היום הולדת שלו … אם תצתרכי משהו תתקשרי לסבתא.
אהה נכוווון !! טוב טיסה נעימההה. אמרתי.
את בטוחה שאת לא רוצה לישון אצל סבתא ? אמא שאלה אותי.
לא, אני אסתדר פה לבד. אמרתי.
טוב ביי אמא ואבא אמרו והלכו.
אני אנסה לישוון ולא לחשוב שעווד פעם, היה ליי בגיידה

מנקודת המבט של עידו:

אני שונא לפגוע באנשים, ובעיקר באלה שחשובים לי, אבל נעמה חייבת להפסיק, כי בכל זאת, היא כל הזמן פוגעת בייי … אני חייב לדבר עם אלה, אני לא יכול לאבד אותה רק בגלל נעמה…

מנקודת המבט של אלה:

אוווףף נווו אנייי לא מצליייחה לייישווון !! חשבתי וירדתי למטה לשתות כוס מיים בעצביים.
שמעתי רעש. דווקא שאמא ואבא נוסעים אני שומעת רעשייים ?!
מי זה … ?! שאלתי מפוחדת.
מי זה ?! שאלתי שוב פעם מפוחדת.
מי זה |?! כבר שאלתי בעצבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך