אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 2

דורינה 11/07/2011 1342 צפיות אין תגובות

אני כמובן הייתי צריכה להסמיק.בעיה רצינית בחיים שלי. אני מלמלתי משהו שכנראה נשמע כמו כן כי התיישב לידי וזה די מוזר כי בדרך כלל אני זורמת איתו ומדברת איתו חופשי אבל כנראה שזאת היה ההפתעה.הסתכלתי אחורה וענבל ושני שכמובן ראו את כל התקרית הרימו לי אגודלים ואני הסתובבתי.טוב אז הוא התיישב לידי והתחיל לדבר.
"היי נועה.מה קורה?"
"אםם.." מילמלתי.
"נועה?"
"כן?"הוצאתי מילה אחת.
"הכל בסדר?"
"ברור." יש!!מילה. "איך עבר עלייך החופש?" יש!!היצור הזה מדבר!!
"הכל בסדר.איך היה שלך?"
"מעולה."
ומישם השיחה כבר זרמה.כעבור כמה זמן הגענו לבית ספר ואני ענבל ושני ונכנסנו לכיתה שלנו תומר להפתעתי לא נכנס איתנו אז חשבתי שהוא כנראה הלך לשירותים או לשתות.כשנכנסנו לכיתה כעמט כל המקומות היו תפוסים אבל לשימחתנו נשארו שני ספסלים מאחורה. התיישבתי בספסל האחורי וענבל כמעט התיישבה לידי אבל אז נכנס תומר ענבל ראתה אותו מביט אלינו ומיהרה להתיישב לפני עם שני.אז תומר התיישב לידי.
"אני אהרוג אותה"מלמלתי.
"אמרת משהו?" שאל תומר.
"לא הכל בסדר."ואז לשמחתי נכנסה המורה לכיתה.עברו להן שעתיים משעממות וכשהגיעה שעת האוכל יצאתי מהכיתה וחיכיתי לענבל ושני בקפטריה.כשהם הגיעו התחלתי לתקוף אותן וככה הלכה לה השיחה בינינו:
"אתן עשיתן את זה בכוונה נכון?"שאלתי.
"את מה?"שתיהן היתממו.
"או אתן יודעות התיישבתן ביחד כדאי שתומר התיישב לידי!!"כמעט צעקתי.
"על מה את מדברת?"שאלה שני.
"ברור שלא.פשוט רציתי לשבת יותר קרוב ללוח כדאי להקשיב יותר טוב בשיעורים ולהשתפר."אמרה ענבל.
אבל אני ידעתי שזה שקר כי ענבל מצטיינת בלימודים ואין לה מה לשפר.אבל התוצאה היא שאני יושבת ליד תומר במשך כל השנה או לפחות עד שיפרידו בינינו שאני מקווה שזה לא ייקח הרבה זמן.
***הסבר***
מאז שענבל ושני שמעו שאני לא מתכוונת לדבר איתו הן כל הזמן מנסות שנבלה ביחד איכשהו.
***חזרה לפרק***
טוב.הבנות הלכו להביא לעצמם אוכל ואני התחלתי לאכול.ואז לפני שהבנות הגיעו הגיע תומר ושאל אם הוא יכול להתיישב לידי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך