סוואגית סלינטור
אהבתן להמשיך פליז תקראו

סוואגית סלינטור 12/08/2013 867 צפיות 3 תגובות
אהבתן להמשיך פליז תקראו

הקדמה + פרק ראשון :
היי קוראים לי אמה סטיילס (לא קשור לוואן דירקשן) אני גרה בתל אביב אבל בעוד שבוע אני ואח שלי התאום עוברים לפנימייה בניו יורק.
אני בלונדינית עם עיניים אפורות כחולות אני השנה יהיה בת 16 אני עולה לכיתה י'.
יש לי אח תאום שקוראים לו תום יש לו שיער בלונדיני שטני ועיניים ירוקות חומות וקוביות תאמת אח שלי חתיך רצח.
נולדנו שנינו בצרפת בגלל שאמא שלי צרפתייה ואבא שלי טוב הוא אמריקאי .
בואו אני יספר לכם מההתחלה .
אני ואחי הולכים לפנימייה בגלל שאנחנו יתומים  אמא שלי מתה כאשר ילדה אותנו ואבא שלי טוב הזבל הזה עזב אותנו עוד לפני שנולדנו עד לפני כשנה וחצי גרנו עם סבתא שלי אבל היא מתה מזקנה לקח זמן אבל זהו בסוף מצאו לנו פנימייה טובה לאח שלי יש שני חברים טובים משם שהוא הכיר בתוכנית חילופי תלמידים אני גם השתתפתי ככה שהחברים שלו היו שם אני הייתי בלונדון יש להם שתי ידידות טובות אני מקווה הן נחמדות.
זהו עוד שבוע עומד לעבור ואנחנו ניסע.
פרק ראשון :
~בוקר נקודת מבט של אמה~
תום : "בוקר טוב היום זה היום" אמר כאשר העיף לי כרית על הפנים .
אני(אמה) : "מה אתה חושב שאתה עושה "אמרתי כאשר אני מעיפה לו את אותה הכרית על הפרצוף אחר כך התחלנו מלחמת כריות עד שהסתכלנו על השעון וקלטנו שעוד עשרים דקות מגיע האוטובוס שלוקח אותנו לבית הספר.
תום:"טוב אני הולך להתארגן תתארגני מהר עם לא נאחר לאוטובוס"
אני:"טוב יאללה עוף להתארגן" חייך עליי קרץ לי ויצא מהחדר .
הלכתי לשטוף פנים יצאתי והתלבשתי לבשתי חולצה שחורה שכתוב עליה : THE KEY
עם תמונה של מפתח החולצה הייתה על הצד והחלק העליון מאחורה של החולצה היה שקוף שחור לבשתי מכנס לבן גבוה נעלי אולסטר שחורות כובע אדום מצחייה ישרה שכתוב עליו OBEY ויצאתי מהחדר שירדתי למטה תום כבר חיכה לי לבש שורט ומכנס בינוני ג'ינס עם כובע ירוק לבן . יצאנו לכיוון האוטובוס ואז ראינו את …


תגובות (3)

אני מציאה לך לא לכתוב את הדו-שיח שלהם כמו רשימת מכולת
במקום- אני: ____
תום: ____
אני מציאה לך לכתוב ״___״ אמרתי
זה נשמע יותר טוב וגם יוצר נוח לקרוא ככה
הרעיון שלך מאוד נחמד
ושימי לב לפסיקים, נקודות וכו׳…
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגידי את דעתך ❤
בהצלחה בסיפור ותמשיכי ❤

13/08/2013 14:55

את כותבת את אני קוראת כרגע שני סיפורים ואני יודעת שאחד שלך אחד התאהבתי בערס והשני אוקיי איך נושמים מה שלך ?

14/08/2013 00:54

אז ככה, אני מתנצלת מראש, התגובה לא עומדת להיות חביבה במיוחד.
יש לך שגיאות דיבור נוראיות.
"אני ואח שלי התאום"- למה לא אני ואחי התאום?
"תאמת"- אני נמנעת מלדבר ככה, בטח ובטח שלא לכתוב כך.
"השנה אני יהיה בת 16"- השנה אני אהיה בת שש עשרה.
ואני מוכרחה לציין שאיש לא מונה את הבעיות שלא כמו רשימת מכולת.
אני לא עומדת להמשיך לקרוא את הסיפורים שלך,
מצטערת..

06/09/2013 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך