noyatar123
או היום או מחר אני יתחיל את הסיפור. אם חסרות דמויות להגיד לי אני יוסיף תודה לכולם :)

אהבה בלי גבולות.. תיאור דמויות :)

noyatar123 30/04/2013 1716 צפיות 3 תגובות
או היום או מחר אני יתחיל את הסיפור. אם חסרות דמויות להגיד לי אני יוסיף תודה לכולם :)

תודה לכל מי שעזר עם הדמויות! ועכשיו זה הקדמה……

אני:

שם: לינוי
גיל:15
תיאור: עניים דבש ושיער חום ארוך גולש.
אופי:חמודה .נחמדה. אוהבת את הים. אוהבת לבלות עם החברות הכי הכי טובות שלה: לירון. שרית. ושחר וגם אם הידידים שלה:ירדן.ניק ודן אבל הידיד הכי הכי טוב שלה הוא דן הם כמו אחים הם מספרים הכלל אחד לשני כמו זה שהיא מאוהבת בירדן אבל לא אומרת לאף אחד חוץ מידן .היא אוהבת ממש את 2 האחים שלה:גייק ואושר וגם את 2 ההורים המדהימים שלה אבל הכי חשוב אוהבת ליהנות….

החברות שלי:

שם: לירון
גיל:15
תיאור: עניים חומות בוהקות. ושיער חום ארוך
אופי: אוהבת לבלות הרבה. אוהבת לקים .לטייל בכל העולם. והכי חשוב לצאת עם חברות לשופינג היא חברה מדהימה. נאמנה. סוד בחיים לא יצא מימנה .אוהבת לצחוק ולחייך ואוהבת את החיים….

שם: שרית
גיל: 15
תיאור: עניים חומות.דבש.ירוקות והיא בלונדינית עם גוונים טבעיים
אופי: היא ביישנית. ורגישה. מצחיקה מאוד ילדה טובה. מנגנת בגיטרה. כשקשה לה היא הולכת לים .והיא לא ממש נפתחת לאנשים אבל היא ילדה מדהימה וכיף להיות אייתה…

שם: שחר
גיל: 15
תיאור: עניים ירוקות .שיער עם לכתפיים בצבע שוקולד.
אופי: היא ילדה אמינה. חברה ממש טובה קצת פחדנית. היא לא מסוגלת לשקר אבל כן מסוגלת להסתיר אבל ישר רואים עלייה היא אוהבת את ניק בהכחשה .אבל רואים עלייה בעניים. היא ילדה מקסימה.

הידידים שלי:

שם: ירדן
גיל: 15.5
תיאור: עניים ירוקות ושיער שחור קוצים.
אופי: ילד רע עושה המון בלאגן. אבל כשזה מגיע לאהבה הוא יכול להיות הכי מדהים בעולם. כל הבנות רוצות אותו אבל הוא לא רוצה אף אחת וזה די מבאס כי אני אחת מהם אבל אני בחיים לא יגיד לו את זה .

שם: ניק
גיל:15
תיאור: עניים כחולות ממש כמו הים. שיער שטני חלק ולא ארוך.
אופי: אכפת לו מאופי הרבה יותר מיופי. הוא די פרוע. אכפתי אוהב לעזור. יש לו 6 קוביות והבנות נמאסות מימנו. אבל לא ניראה לי שאכפת לו כל כך הוא ילד מדהים…

שם :דן
גיל: 15.5
תיאור: עניים חומות ושיער חום מבולגן.
אופי: כובש. ילד טוב. מאוד נדיב ומתחשב. יודע להקשיב. הוא חברותי מאוד אני חושבת שהוא הידיד הכי טוב שלי .אנחנו כמו אחים מספרים אחד לשני הכלל ישנים אחד אצל השני .כי אנחנו שכנים.

האחים שלי:

שם: גייק
גיל: 18
תיאור: עניים דבש שיער שחור קוצים. שרירי מאוד (חתיךךךך)
אופי: מגן על אחותו קצת יותר מידי . קנאי ברמות. הוא מניאק באהבה אבל גלטלמן אמתי. הוא ערס ואוהב את אחותו נורא. אוהב לצאת לבלות עם חברים. בריכה ובנות. ואם מישהו מתקרב לאחותו הוא לא רואה בעניים.

שם: אושר
גיל: 16
תיאור: עניים אפורות שיער שחור קוצים יש לו קוביות (הוא דומה לגייק)
אופי: הוא קנאי לאחותו. הוא סוג של ערס. מלך הכיתה. כשזה מגיע לאחותו הוא לא שולט בעצמו. כל הבנות אוהבות להידבק בו. אכפת לו תמיד מה שיש לאחותו להגיד .ויש לו הרבה מאוד כבוד.


תגובות (3)

ישששששש,הכנסת אותי,תמשיכי

30/04/2013 06:13

חחחחחח לא הכנסת אותי..
.אבל הכנסת את הידידים שאמרתי לך :) תמשיכי ואני ישמח אם תוסיפי אותי גם אם את יוכלה ♥

30/04/2013 13:07

חח ממש רציתי להכניס אותך בתור הדודה שלי ואני יעשה את זה בהמשך אל תידאגי

01/05/2013 08:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך