אלינור :)
סיפור חדש, מקווה שתאהבו:)
תגיבו אם תרצו המשך...
חמש תגובות ממשיכה 3>

אהבה מתחת לאף – פרק 1

אלינור :) 22/06/2013 1903 צפיות 6 תגובות
סיפור חדש, מקווה שתאהבו:)
תגיבו אם תרצו המשך...
חמש תגובות ממשיכה 3>

'את יודעת, לפעמים אני משתגע בגללך'
'בגללי?'
'כןןן!'
'למה בגללי?' כתבתי לו וצחקתי קצת לעצמי, כבר ידעתי את התשובה שלו..הוא תמיד כותב לי את זה.
'כי..בחיים אף אחד לא הבין אותי כמו שאת מבינה'
'כנל לגביי, לפעמים אני חושבת על זה ו…אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך'
"אווץ'" אמרתי כשנתקלתי במישהו. הפלאפון נשמט מידי ונפל על הרצפה.
הרמתי את ראשי וראיתי את שון, שון הנער הכי מקובל, הכי חתיך והכי מוכשר בבצפר שלנו. אני אישית…לא סובלת אותו, לדעתי הוא סתם שוויצר .
"תסתכלי לאן שאת הולכת" אמר והמשיך לשחק באייפון 5 החדיש שלו. אהה כן, שכחתי לציין שכסף-לא חסר לו! לא חסר לו בכלל..הוא עשיר..מאוד.
הרמתי את הפלאפון שלי מהרצפה וראיתי שהוא שלח הודעה.
'את לא מבינה אפילו עד כמה אני שמח לשמוע את זה' החזיר לי הודעה.
חייכתי לעצמי, הוא היחיד שמשאיר אותי שפויה בעולם המסריח הזה.
הכרתי אותו מלפני בערך שנה…חברה טובה שלי הכירה לי אתר שבו אפשר להתכתב עם ילדים מכל ארצות הברית, בהתחלה חשבתי שזה סתם שטויות אבל שבוע לאחר מכן, אחרי מיליוני התכתבויות עם ילדים חסרי תוכן , דיברתי איתו.. לא חילקתי יותר מידי פרטים על עצמי. אבל הוא שיתף אותי וסיפר לי כל מיני דברים עליו. קוראים לו ברונו, הוא בן 18 והוא גר בכלל בטקסס, התחלנו לדבר, עברנו להודעות בפלאפון, ואז לווטסאפ, הוא תיאר לי את עצמו , הוא אמר לי שהוא רזה ולא כלכך גבוהה, אבל למי אכפת איך הוא נראה?? אני אוהבת אותו, הוא היחיד שמבין אותי.. וזה מה שהכי חשוב לי.

"אמה, קומי!!" צעקה לי אימי .
"אני קמה!" צעקתי לה בחזרה וקיפצתי מהמיטה , רצתי ישר אל הפלאפון כדי לראות אם ברונו שלח לי הודעה.
'בוקר טוב אהובתי' כתב לי
'תפסיק להיות כזה קיטשי' כתבתי לו בחזרה וציחקקתי לעצמי. התארגנתי בזריזות .
פיזרתי את שיערי הבלונדיני שבקצוות היו צבועים בוורוד , שחור מתחת לעיניים שורט ג'ינס קצרצר וחולצה נופלת שעלייה סימן של פיס, נעלתי במהירות את האולסטר השחורות והגבוהות שלי וירדתי למטה.
"בוקר טוב" אמרתי לכולם, אימי חייכה אליי ושמה את כוס הנס מולי , חייכתי אליה והתיישבתי בשולחן.
מייק הביט בי בעיניו הירוקות כמו שלי..לשני הוריי יש עיניים ירוקות כך שאין לנו סיכוי לצאת עם עיניים כחולות או משהו כזה.
"למה אתה מסתכל עליי ככה?" שאלתי ולגמתי מכוס הנס שלי.
"את צריכה טרמפ לבצפר?" שאל .
קווצתי את גבותיי "תגיד אתה חולה ?? אתם גם שמעתם את זה או שאני מדמיינת ?" שאלתי את אימי ואבי שהיו במטבח.
הם צחקו "את צריכה?" שאל שוב.
"כן, בטח ,למה לא" עניתי לו.
אוקיי..מייק הוא אחי הגדול ,הוא בן 18 בכיתה י"ב ,בכיתה של שון …{ובואו לא נזכיר את זה שהוא ושון BFF}
"טוב את באה?" שאל מייק וקם ממקומו.
"כן, שנייה אני אודיע לטס שלא תעבור לקחת אותי." אמרתי לו. אני בת 16..אז תכנית אני יכולה להתחיל ללמוד נהיגה, הבעיה שאני יותר מידי עצלנית כדי להתחיל ללמוד וחוץ מזה-אין לי אוטו!! ככה שנדפקתי.
הודעתי לטס החברה הכי טובה שלי ,שלא תעבור לקחת אותי.
נכנסתי לתוך רכבו של מייק.
"לא לא תשבי מאחורה, אנחנו עוברים לקחת את כריסטינה" אמר, כריסטינה זאת חברה שלו ..היא מהממת וכזאת חמודה.
"אוקיי" אמרתי ועברתי למושב האחורי.
"מה אתה עושה?" שאלת אותו כשראיתי שהוא פונה לביתו של שון.
"אני לוקח את שון"
"אמרת את כריסטינה"
"גם את כריסטינה"
"לשון יש מכונית"
"הוא קונה חדשה, הוא עשה תאונה עם הרכב שלו"
"אבל אתמול ראיתי אותו"
"אתמול זה קרה"
"הוא בסדר?"
"כן, הוא בסדר עכשיו"
"התכוונתי למכונית"
"חה חה , מצחיק מאוד"
"אני יודעת" אמרתי ואז שון נכנס לרכב והתיישב לידי.
"תראה את מי הבאתי" אמר מייק לשון בחיוך.
"אני רואה" אמר לו בחיוך.
"ידעתי שמשהו פה מסריח" אמרתי להם, לא סתם מייק היה נחמד אליי.


תגובות (6)

אהבתי מאוד זה מהממם!
תמשיכיי!

22/06/2013 06:14

מאוד אהבתי תמשיכי…!

~סנדי~

22/06/2013 06:39

מהמממם תמישיכי!!!!!

22/06/2013 07:26

חעחעח תמשיכיי

22/06/2013 07:38

יפה תמשיכייי!!
דגובה חמישית (:

22/06/2013 09:24

תמשיכייי יאאוו מ-ע-ל-ף מתה על זה

24/06/2013 03:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך