my story
איך בנתיים ? שתי תגובות ואני ממשיכה אהובים ♥

bad girl * פרק 2 *

my story 19/06/2015 1965 צפיות 3 תגובות
איך בנתיים ? שתי תגובות ואני ממשיכה אהובים ♥

" להרגיש מה ? " הוא חייך חיוך מסוקרן .
" להתאהב בך . "
הוא הסתכל עלי מאושר ומחויך " מה אמרת עכשיו ? " שאל בחיוך " מה ששמעת " סיננתי .
אני לא אוהבת ששואלים אותי שאלות שיודעים את התשובה .
" למה לא? אמבר תפסיקי לחיות באשליה שכולם יפגעו בך " הוא סינן ודפק אגרוף בקיר ואז שיפשף את ידו .
" אני לא סומכת על אף אחד " אמרתי .
הוא התקרב אלי ואמר " תסמכי עלי אני לא יפגע בך " ונתן לי נשיקה רגועה ועדינה , חייכתי .
" אני לא יודעת גקס אתה לא מכיר אותי " אמרתי .
" תבואי אלי היום ונכיר " וחיוך חיוך משועשע .
" בסדר " אמרתי .
וחזרתי ראיתי את שון עם פיצה וצחקתי , כלכך שמן ישבתי לידו והדלקתי סיגריה , בעודי נושפת את העשן " למה אין לך אודם אמבר ? " שאל ונחנקתי .
" לא יודעת בטח ירד " אמרתי מהססת בתשובה שלי , אני מספרת לשון הכל אנחנו מכירים מכיתה א' .
" ועכשיו באמת ? " הוא צחק ונחנק מחתיכות הפיצה שנתקעו לו בגרון , דפקתי לו כמה מכות לגב והוא אמר תודה .
המשכתי לעשן ושתיתי מבקבוק הקולה שהיה זרוק אצלי בתיק מהבוקר .
" נו אמבר על תתחמקי " הוא אמר .
" התנשקנו " אמרתי כאילו זה כלום אבל זה לא .
" חזרתם לסטוץ הישן שלכם? " הוא אמר משועשע
" אני לא יודעת פאק שון הוא רוצה שנהיה ביחד " אמרתי ומרגישה את הגושים בגרון שלי .
" ואיך את מרגישה עם זה ? " הוא שאל
" אני לא יודעת אני לא מתאהבת שון אני לא אוהבת את הרגשה שנפגעים " לחשתי בשקט .
" די אמבר את חייבת להשתחרר טיפה ועם הוא יעשה לך טוב? את חייבת להפסיק עם כל היציאות למועדונים להשתכר ולבלות לילה עם מישהו אחר כל הזמן אולי הוא ישנה אותך " אמר .
" דיברנו על זה שלא מתערבים לי עם מי אני מבלה את הלילות שלי נכון ? " סיננתי בכעס והדלקתי עוד סיגריה .
" מה שתגידי אני אומר שתלכי על זה " הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי
" טוב בובי הלכתי לכיתה " קמתי .

" כן גברת אמבר איפה היית כל הזמן הזה " שאלה רייצל היא המחנכת שלי מכיתה י לא סבלתי אותה אז ואני לא סובלת אותה גם עכשיו .
" בחוץ " סיננתי והתיישבתי ליד אשלי שהייתה מאושרת שנכנסתי , היא ילדה טובה היא לומדת ומשקיעה אנחנו לגמרי הפכים אבל היא החברה הכי טובה שלי ואני אוהבת אותה.
צלצול הגואל הגיע ויצאנו לכיוון הספסל שאנחנו תמיד מעשנים שם היא הדליקה סיגריה וחיכתה לדין , שון הלך לדבר עם המנהל לגבי החיסורים שיהיו לו בגלל האימונים , ואני שמתי אוזניות וישבתי חושבת .

הרגשתי נשיקה בלחי והרמתי את הראש זה היה דין " היי מותק מה איתך " אמר בעודו מנשק את אשלי " בסדר " אמרתי " בובית אני נוסעת עם דין " נתנה לי נשיקה ואמרה ביי
קמתי סידרתי את החולצה שהתקמטה שישבתי והלכתי לכיוון האוטו .
החלקתי למושב שלי בחמימות והדלקתי שירים שמעתי דפיקות על החלון פתחתי את החלון וזה היה גקס " לא אמרנו שאת באה אלי" אמר בחיוך שחושף את הגומות המהממות שלו .
" כן שכחתי תיסע אני יבוא אחרייך " אמרתי וסגרתי את החלון .. נסענו לבית שלו , כבר הייתי בבית הזה פעם .
נכנסנו לבית והתישבנו סלון " את רוצה בואנו ? " הוא שאל .
בואנו זה החולשה שלי זה הדבר היחידי שאני אוכלת ומרגישה עם עצמי טוב איכשהו .
" כן " חייכתי .
הוא הלך למטבח וחזר אחרי שתי דקות עם שתי בואנו והתיישב לידי .
" נו אז דברי אמבר אמרת שאני לא מכיר אותך " הוא אמר ונשכתי את שפתיי התחתונה מרוב שהוא כלכך יפה .
" ממ לא , חשבתי על משהו אחר " אמרתי ונישקתי אותו .
התחלנו להתנשק בסערה והוא הרים אותי למיטה שלו .


תגובות (3)

נשמע סיפור מעניין תמשיכי

19/06/2015 18:42

עוד פרקקקקקק ❤️❤️

19/06/2015 18:51

תמשיכיי

19/06/2015 18:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך