Because of you-פרק 2

09/11/2016 631 צפיות 4 תגובות

ישבתי בחוץ וחיכיתי למורה… בטח שאלתם את עצמכם מה הקטע שלי עם רומי ומאי טוב אז ככה: אני רומי ומאי היינו סוג של שלישיה היינו החברות הכי טובות עד כיתה ז׳ בכיתה ז׳ אני התאהבתי בבן שהיה הילד הכי חתיך בכיתה (הוא סולק מבית הספר לפנימיה) הבעיה היא שאחרי חודש שהייתי מאוהבת בו גיליתי שרומי גם מאוהבת בו בקיצור הוא והיא התחילו להתקרב ובסוף הם נהיו חברים אבל לה זה לא הספיק כשהם נהיו חברים היא סיפרה לו ולכולם שאני מאוהבת בו וכולם צחקו עליי ומאז אני שונאת אותה למרות שאל תראו אותי ככה היו לי חברים אתם יודעים זה לא היה בקטע של ״בדד אלך״ אבל זה היה חרא!! ומאי מאי פשוט לקחה את הצד של רומי וזהו הכל נגמר בנינו…

״ליאנה זה לא מקובל עליי!! ההתנהגות הזאת היא מתחת לכל ביקורת!!!״ ״לא נורא״ ״חבל שכך את עונה לי, אאלץ להזמין את הורייך לשיחה!״ ״אחלה, סיימנו??״ ״ליאנה אני לא חושבת שאני צריכה להזכיר לך שאת על תנאי ואזהרה לסילוק מבית הספר, אני לא מוכנה לבעיות שאת עושה לי!״ ״חבל מאוד!, עכשיו אני יכולה לצאת כבר להפסקה?!״ ״צאי ואל תשכחי לדבר עם הורייך לגבי פגישה דחופה! הסיפור הזה עוד לא נגמר!!!״ ״טוב יאאלה ביי!!״.

בצהריים נכנסתי הביתה, והתפעלתי לגלות שאין שם אף אחד. החלטתי להתקשר לאמא…
״הלו, לין??״ ״היי אימוש!״ ״שלום מתוקה, את צריכה משהו?? אני באמצע נסיעה״ ״כן תגידי רגעע״ לפתע שמעתי רעש התנגשות והשיחה נעצרה…
~❤️~


תגובות (4)

המשך! המשך!
זה ממש מעניין אם זה היה ספר הייתה קונה
בבקשה תמשיכי זה מעניין

09/11/2016 19:14

    תודה רבה!! אני שמחה שאת מתעניינת????

    09/11/2016 22:04

ברור, אם זה מעניין אז אני מתעניינת, חח
מתי ההמשך

10/11/2016 14:32

כבר עולה…

10/11/2016 22:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך