סורי שאני מעלה רק עכשיו הייתה לי בעיה בטלפון אל דאגה אני ממשיכה את הסיפור! תהינו❤️

Because of you-פרק 5

17/11/2016 618 צפיות תגובה אחת
סורי שאני מעלה רק עכשיו הייתה לי בעיה בטלפון אל דאגה אני ממשיכה את הסיפור! תהינו❤️

״שון?!? על מה לעזאזל אתה מדבר??״ ״את לא מבינה, אבא שלך לא במצב טוב!! הוא שבור!״ ״אני יודעת אבל…״ ״לא את לא יודעת לין!״ ״דיברתי איתו קודם הוא מתכנן לעזוב… אן, הוא מרגיש שאין לו מה לעשות כאן בלעדיה, לכן הוא רוצה אותך מוגנת בפנימיה וכך גם את דניאל… בזמן שהוא יחזור לעבודה שלו בחו״ל.״ ״מה? שון! תסתכל עליי! שון! תסתכל לי בעיניים״ ״מה?״ שאל בקול קלוש… ״תן לי לטפל בזה טוב?״ ״בסדר… לא, לא יודע נוו… את מבטיחה שלא תעזבי אותי???!״ ״אני מקווה!״.

מאוחר יותר בערב ישבתי עם אבא ודניאל בסלון, ״אבא, מה נעשה עכשיו?? כשאנחנו בלי אמא?״ שאל דניאל ״אני, אני לא יודע… אני חושב שכדאי שאתם תעברו לפנימיה ואני אחזור לעבודה וכך נוכל לחזור לשגרה״ ענה לו ״אבל, אבא יש לנו כאן חברים, משפחה, כיתה ובית ספר. איך אתה חושב שנוכל להשאיר פשוט הכל מאחור?! איך אתה חושב שנסתדר בלי אבא ואמא??!״ שאלתי עם דמעות בעיניים "נראה שנצטרך להסתדר…״ ״אבל, אבל אני רוצה להישאר כאן עם שון ועם קיילי ועם כל שאר החברים שלי!! איך אני יכולה להשאיר אותם מאחור?!״ ״אני מצטער לין אבל הנושא הזה כבר סגור!״ ״אבל אבא…״ אמר דניאל ״אני מצטער, לילה טוב חמודים שלי יום ראשון הזה אתם עוברים לפנימיה.״ הביט בנו במבט עצוב ועלה לחדרו.


תגובות (1)

מעולה
אני מחכה להמשך

18/11/2016 13:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך