TheDarkisinEverything
קודם כל רק שתדעו הסיפור הוא עליי רק עשיתי כמה שינויים קטנים . החלטתי לרשום את זה כי כל כך כאבה אותה תקופה ולאחר שהספקתי לכתוב החלטתי לחזור ולרשום את התקופה שהפכה אותי למה שאני היום ... עכשיו הסיפור לא כלכך מעניין אבל מבטיחה שהוא יהיה יש בו המון אקשן ומתח וגם צחוקים .. מקווה שתאהבו ואם כן תגיבו :)

Can't to stay alive

TheDarkisinEverything 11/12/2014 700 צפיות אין תגובות
קודם כל רק שתדעו הסיפור הוא עליי רק עשיתי כמה שינויים קטנים . החלטתי לרשום את זה כי כל כך כאבה אותה תקופה ולאחר שהספקתי לכתוב החלטתי לחזור ולרשום את התקופה שהפכה אותי למה שאני היום ... עכשיו הסיפור לא כלכך מעניין אבל מבטיחה שהוא יהיה יש בו המון אקשן ומתח וגם צחוקים .. מקווה שתאהבו ואם כן תגיבו :)

זו הייתה ילדה רגילה בגיל ההתבגרות שלמדה בתיכון בכיתה י ושמה אמילי .
אמילי הייתה ילדה ביישנית היא לעולם לא שברה את ה"חוקים"
ואז יום אחד זה קרה ..

כמו לכל נערה יש חברה טובה וגם לאמילי הייתה ושמה היה מאי .
מאי הייתה בן אדם רעשני ,צועק ובעל ביטחון אך לאמילי זה לא הפריע זאת אומרת כן הן אכן רבו
אך לא כמו שקרה הפעם .
זה היה יום רביעי כרגיל אמילי ומאי דיברו אך הפעם דיברו על שגיב תמיד מכיתה י"א
זאת אומרת מאי דיברה ואמילי הקשיבה . פעמים רבות מאי סיפרה על שגיב אך אמילי לא התייחסה לזה אך פעם אחת זה קרה . מאי החלה לרדת לגינה כדי להיפגש עם שגיב ועזבה את אמילי לבד . שלא תבינו לא נכון לאמילי היו חברות אבל היא פשוט הרוב הייתה עם מאי וגם היא עברה חרם ביסודי אז לכן היו לה נורא מעט ורוב זמנה הייתה עם מאי .
מאי החלה ללכת לגינות פעמים רבות ואילו מאי נישארה פעמים רבות לבד אז לכן החלה להתחבר לילדה בשם אירנה .
אירנה הייתה ילדה עדינה ושקטה .
הן החלו להיפגש ואז כמובן אמילי התחברה לחברתה הטובה של אירנה ושמה היה נטלי .
נטלי הייתה בעלת ביטחון גבוה ,אגו ושתלטנית .
כך עברו להם חודשיים ואמילי החלה להיות חברתן של אירנה ונטלי ואילו מאי עזבה את אמילי לטובת הנער שגיב .
יום שישי אחד אירנה סיפרה לחברותייה שהיא חברה של הנער גרג הם היו יחד במשך שבוע .
גרג התייחס לאירנה כאל סמרטוט ושיחק ברגשותייה יום אחד אירנה ניפגשה עם גרג ועם חבריו דני ודויד ואמילי ונטלי ישבו רחוק מהם וצפו בהם כי כך רצתה אירנה לאחר חצי שעה אירנה הלכה בעצבים לאמילי ונטלי מכיוון שגרג התייחס אלייה כאל "אחת שנותנת "
הן התייעצו ואמרו לאירנה להיפרד מגרג וכאן הכל החל …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך