זה היה הפרק הראשון של הסיפור. כמו שאפשר לראות זה סיפור מנקודת מבט של בן, גבר. חשבתי שיהיה ממש מגניב לכתוב סיפור מנקודת מבט של גבר, שזה ברור כשמש שהנקודת מבט של גברים הרבה יותר שונה ומגניבה משל בנות. זה רק הפרק הראשון של הסיפור, היכרות עם הדמויות בלי עלילה. מהפרק הבא דברים מתחילים להיות מעניינים יותר ((: מקווה שאהבתם ! אשמח לשמוע ביקורת על הסיפור 3> שבת שלום !

Changed My Life – 1

29/01/2016 683 צפיות אין תגובות
זה היה הפרק הראשון של הסיפור. כמו שאפשר לראות זה סיפור מנקודת מבט של בן, גבר. חשבתי שיהיה ממש מגניב לכתוב סיפור מנקודת מבט של גבר, שזה ברור כשמש שהנקודת מבט של גברים הרבה יותר שונה ומגניבה משל בנות. זה רק הפרק הראשון של הסיפור, היכרות עם הדמויות בלי עלילה. מהפרק הבא דברים מתחילים להיות מעניינים יותר ((: מקווה שאהבתם ! אשמח לשמוע ביקורת על הסיפור 3> שבת שלום !

פרק 1:
בנות, מסיבות, ים … כל מה שאני צריך בחיים. אני נשבע.
שלושת הדברים האהובים עליי, במיוחד ששלושתם ביחד זה שילוב מנצח – מסיבה בים עם בנות.
אני לוקח את החיים בתור מסיבה, כי ככה צריך, לפחות בינתיים כשזה הזמן. זה הגיל, זאת התקופה. אם לא נעשה שטויות עכשיו, מתי נעשה ? בגיל 69 כשאנחנו נשואים בפנסייה ? טוב, אולי המסיבות בגיל הזה הם שונות, אבל השטויות שאפשר לעשות בתקופה הזאת, למה לדחות או להתעלם מהם ?
אבל לפני שאני מתחיל פה בפילוסופיות על החיים, אני אציג את עצמי. נראה לי זורם.
שם: גיל שוהם
גובה: 1.80 מטר
צבע שיער: חום
עיניים: ירוקות
מצב גוף: יחסית שרירי
מצב כללי בתחום הבנות: אלוהי ומדהים.
גיל: 17
אזור מגורים: מרכז, תל אביב.
אחים: 2 אחים, אני האמצעי.

טוב זהו, נראה לי מספיק.
יש לי 2 חברים הכי טובים, אורי ואיתי. מבחינת בנות, אורי נחשב היי לבל. זאת אומרת, אין בת שלא מכירה את אורי רן בבית ספר שלנו, אין אחת שלא מרכלת על כמה שהוא חתיך ומה היא הייתה עושה לו. הוא דיי במצב שלי – זה כיף.
יש לו שיער שחור ועיניים כחולות, הקצה שלהן קצת מלוכסן, גוף שרירי מאוד וצבע עור שזוף.
ואיתי ? אייאייאיי איתי … הוא המכוער. ההורים שלו תמיד מפצים אותו בגלל שהוא מכוער. הוא באמת מכוער, אני אפילו לא אבזבז זמן בלתאר אותו. הבן אדם באמת מכוער. אבל העיקר האופי, הוא טוב. זה קצת בעייתי לו, כי ברושם ראשוני עם בנות לא הולך לו בכלל. אבל אם באמת תהיה מישהי שתתעלם מהחיצוניות, ותסתכל עמוק עמוק פנימה לתוך הנשמה שלו – נשבע היא תזכה. בן אדם זהב עם מראה פח. אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו (?)..
כמובן שיש לי עוד חברים וידידות וכאלה, אבל הם לא משמעותיים או חשובים מספיק בשביל לפנות זמן ולתאר אותם.

1.6.15
" אני מאוהב " הכרזתי בקול רם כשישבנו על החוף אני אורי ואיתי.
" מספיק לזיין תשכל " אורי צחק.
" בקיץ, יגנוב " צחקתי.
" לשנייה נבהלתי יזבל " איתי צחק גם הוא.
" קאם און, (Come on), אני פאקינג גיל שוהם איך אני יכול להתאהב במישהי " צחקתי מהפיגור שהציף את המוח של שניהם.
" בדיוק בגלל זה נבהלתי " צחק איתי.

" טוב, אני הולך לגלוש, מישהו זורם או שנמשיך לשכב פה בשמש כמו כוסיות ? " קמתי מהמגבת.
" אני עוד מעט אבוא " אורי אמר. איתי לא ענה.
" הוא חי הקוף ? " שאלתי בגיחוך את אורי.
" נרדם הכוסית " צחק אורי.
צחקתי חזרה, " זזתי לים " קרצתי לו, מתכופף לגלשן והולך לאזור הגלישה.

תפסתי כמה גלים טובים, השמש חיממה לי את הגב, מלא בנות בבגד ים זעיר – נשבע, אני לא יכול לבקש יותר מזה.
מישהי אחת תפסה לי את העין, בזמן שגלשתי יצא לי להעיף עליה כמה מבטים ובהחלט התרשמתי ממה שראיתי. שיער חום עם קצוות בלונדינים, אני יודע שהבנות קוראות לצבעים האלה משהו… "אמברלה". נראה לי. אה לא, איזה מסטול אני, אמברלה זה מטרייה. קיצור, בלי לשים לב יותר מידיי לפרטים הקצוות של השיער שלה היו בלונדינים והשאר חום כוסאמק.
היא הייתה רזה, חזה מרשים, רזה עם גוף כמו שצריך. על רמה, מבטיח.
קלטתי אותה מסתכלת עליי איזה פעם פעמיים, החלטתי לנצל את ההזדמנות. אחרי שמיציתי את הגלים של הים, החלטתי לעבור לחלק השלישי והאהוב עליי – הבנות.
עברתי לידה וליד החברות שלה בכוונה, קולט את החברות שלה עוד שנייה מזילות עליי ריר. טוב, בלי לעוף, זה ידוע לי שהגוף שלי מתקרב לשאיפה של כל גבר.
עלק בלי לעוף, עפתי אחושרמוטה.
" גלי, את יכולה למרוח לי את השמן על הגב ? " אותה אחת שהסתכלתי עליה שאלה את החברה שלה שהייתה עסוקה בלבהוט בי.
" מוכן להתנדב במקומה " זרקתי לאוויר והמשכתי ללכת.
" היי ! " צעקה לי, הללויה (;
" כן מותק ? " הסתובבתי אליו.
" בוא בוא לפה " גיחכה.
" בשביל ? " הייתי מבולבל לשנייה והתקרבתי אליה.
" הסכמת להתנדב במקומה לא ? " חייכה אליי חיוך פלרטטני במיוחד.
" בשבילך גם את הירח " קרצתי לה והנחתי את הגלשן על החול והתכופפתי מאחוריה.
" קח " הושיטה לי את השמן שיזוף.
הזזתי את השיער שלה, שפכתי קצת שמן על הגב והתחלתי למרוח.
החברות שלה הסתכלו עליה, ואז עליי, ואז שוב עליה, ואז שוב עליי, וככה 5 פעמים במבט המום ומזועזע. העפתי לעברם מבט, לא התלהבתי. כנראה היא מבצעת כאן את חוק "הכוסית והכונפה". לא מהחברות המפרגנות של חוק "הכוסיות". סתם, כאילו אכפת לי.
מרחתי לה את הגב, מרגיש את ההבעה המרוצה על פניה.
" עלמה מסתורית, באה לסיבוב ? " חייכתי אליה את החיוך הפלרטטני שלי שכובש כמעט את כולן.
" זורם " צחקה. הושטתי לה יד ועזרתי לה לקום.

" איך קוראים לך בכלל ? " צחקה כשהתחלנו ללכת קצת על החוף.
" גיל, ואת ? " חייכתי אליה.
" אריאל " חייכה חזרה.
" גלשתי פה קודם, לא יודע אם שמת לב או לא, אבל לא יכולתי להוריד ממך את המבט " חייכתי והיא נעצרה, מחייכת ומסתכלת עליי.
" אתה אומר את המשפט הזה לכל אחת או שאני אמורה להרגיש מיוחדת ? "
פששששש, היא טובה זאת.
" בוא נשאיר את זה בתור סוד " קרצתי לה.
" Got ya babe (הבנתי אותך בייב) " אמרה עם מבטא אמריקאי מושלם, קורצת לי חזרה.
" פשש אמריאקאית, מאיפה בייב ? "
" פילדלפיה " אמרה בחיוך מרוצה.
" אמריקאיות עושות לי את זה לגמרי " אמרתי, דופק לה את אותו חיוך פלרטטני.
" אז כנראה שאני בכיוון הנכון " חייכה.
בואנה זאתי…………… (;


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך