Chapter 2: ברונטית עם שמן שיזוף

27/02/2016 793 צפיות תגובה אחת

פרק 2:
” מזה איפה היית יזיין על ? ” צחק איתי כשחזרתי אחרי 45 דקות שפשוט נעלמתי להם מבלי להגיד כלום.
” בטח זיין את השווה ההיא עם השמן שיזוף ” צחק אורי.
” לאלא ידפוקים ” גיחכתי ” לא עשינו כלום ” עניתי ונשכבתי לידם.
” אז מה עשיתם ? ” שאל איתי.
” דיברנו ” עניתי בפשטות. שניהם פשוט הסתכלו עליי במבט המום.

יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק זמן (;
יומולדת לחבר, רועי שמו. אחלה גבר. הוא חוגג בפאב פה באזור, הזמין חצי תל אביב – נשבע.
" אחי אתה מסיע אותי ? " שאלתי את איתי.
" לא אחי נראה לך, כל אחד יקח את האוטו שלו וישנים שם. אני בן זונה אם אני שוב נהג תורן " אמר.
" טוב יאללה זורם " נאלצתי לזרום.

ים בנות, ים מוזיקה, והכי – ים אלכוהול.
" פששש חתיכת מסיבה הוא ארגן פה " אורי חייך מבסוט, מסתכל על הישבנים של חצי מהבנות שעברו "במקרה" סביבו.
הזמן עובר, הבנות באות, והאלכוהול כבר נכנס עמוק – מטמטם את השכל בצורה הכי טובה שיש.
סתם בשביל לתאר את הסיטואציה – אורי הלך עם איזה אחת לשירותים, איתי מנסה להתחיל כאן עם בנות ללא הצלחה ו..אני..? אני רוקד לי עם בנות שונות. כרגע בלונדינית נמוכה מזיזה את התחת שלה צמוד וסקסי על החלק הקדמי של גופי. כיף פה. על זה אני לגמרי מסכים.

" תביאי לי … תביאי לי תביאי לי אמממ…אמאמאמאמ תביאי לי ותביאי לי אמאמאמ בע, לא יודע תביאי לי….. " התחלתי למלמל ולשיר לברמנית.
" זה יקח עוד הרבה זמן ? " שאלה הברמנית.
" את המשקה הכי טוב שלך " קרצתי לה.
" וודקה אננס הולך ? " שאלה.
" נקי מידיי, הכבד שלי עדיין לא חזק מספיק כמו של רוסי אמיתי " צחקתי.
" כן אה " גיחכה, " אני אפתיע אותך, בוא נסכם את זה ככה " חייכה.
" מה שתגידי אהובתייייייי " צעקתי שיכור.
היא צחקה ומזגה לי את המשקה.

בינתיים ישבתי על הבר, עושה עיניים ומסתכל על השדיים של בנות שעוברות לידי. הסתכלתי על הבר, בודק אם יש מישהי שווה. בדיוק כשבאתי להתייאש, עיניי נתפסו על חצאית מיני לבנה. יותר נכון, על הישבן של אותה חצאית לבנה. פאק .. יש איכות, נשבע.
החצאית הלבנה הסתובבה, ומבטי עלה לחולצה הקצרצרה הסגולה – או אם להודות באמת, לשדיים של אותה חולצה סגורה.
שיכור, חרמן ולא מסופק כרגע – מצאתי את עצמי בוהה. יותר נכון עד שהחולצה הסגולה בעלת חצאית המיני הלבנה התקרבה אליי יותר מידיי. ואז הבנתי, או שאני הוזה, או שהיא מולי.
" משהו מעניין שם ? " צחקה.
העיניים שלי עדיין היו עמוק בתוך השדיים שלה, עד שהתאפסתי על עצמי.
" אממ … ? " העליתי את המבט במבוכה ובצחוק לעינייה.
" יש איכות דווקא, זה המעניין " אמרתי, מביט בעינייה.
" אני לא מכירה אותך מאיפשהו ? " הביטה בי במבט מבולבל לשנייה.
" את לא בלונדינית ולא הזזת עליי את התחת, את לא ג'ינג'ית שלא רציתי … אמ… ? " גיחכתי.
" אה .. צודק. אני רק ברונטית עם שמן שיזוף עם חזה איכותי " קרצה לי והתחילה ללכת.
נפל לי האסימון ! פאק איזה גורל אלוהים.

לפני שהיא הספיקה להתרחק, תפסתי בידה ומשכתי אותה אליי.
" אריאל אריאל אריאל, איך אפשר לשכוח אותך ? " קרצתי לה.
" חנפן " גיחכה.
" מה את אומרת..? " חייכתי חיוך פלרטטני, ידיי על העגן שלה – מצמיד אותה אליי קרוב.
היא בדיוק באה לענות כש- " וודקה רד בול בשבילך " חייכה אליי בפלרטטנות הברמנית, מביאה לי את הכוס.
" אל תגיד לי שזאת הבלונדינית שהזיזה עלייך את התחת " צחקה אריאל.
" לאלא, מה פתאום " צחקתי.
" היי, ברמנית ! תביאי עוד שוט " קראתי לה.
" יש לך שוט מלא ממש כאן מולך, עד כמה אתה שיכור ? " צחקה אריאל.
" לא עד כדי כך, אבל רציתי להיות ג'נטלמן ולהזמין לך אחד על חשבוני " חייכתי בפלרטטנות.
" וואלה ? "
" איכות זה איכות " קרצתי לה, היא צחקה.

בפעם האחרונה שבדקתי, השעה הייתה 2:16, אם להיות ממש מדויק. מהשוט שאני ואריאל חלקנו, נהינו בלתי נפרדים בשעה האחרונה.
אחרי עוד כמה שוטים, היא תפסה ראש, אני תפסתי ראש++, משהו בין תופס ראש לשיכור. עדיין פיקח, אבל שיכור. בכל מקרה, היא משכה אותי לכיוון רחבת הריקודים = הדבר הכי טוב שקרה לי כאן הערב.
אז ב100 אחוז אני יכול להגיד – הבלונדינית הנמוכה לא משתווה לה בכלל. היא מזיזה עליי את התחת שלה, בצורה הכי סקסית ומדהימה שראיתי בחיים שלי. היא לא עושה את זה בבירור (זאת אומרת בדרך שאני מבין שהיא לגמרי רוצה לחרמן אותי בלי שום ספק), אלא היא פשוט עושה את זאת בדרך שובבה, סקסית ומתגרה. מעלה את סף החרמנות שלי פי מיליון.
היא זזה עליי, אני מנשק את צווארה, מנסה להחזיר לה באותו המטבע. אם יש משהו שבחיים לא קיבלתי עליו תלונות, ושמעתי רק מחמאות, ובלי לעוף על עצמי – זה איך שאני מנשק.
אז אולי לה יש גוף שבר רפאלי מתה אליו, אבל לי יש שפתיים שכל אחת באזור כאן מנסה לחוות. כן, עפתי על עצמי ברמות. אבל, בשביל מה יש לי ביטחון עצמי ? בשביל להצטנע בו ?

סובבתי אותה אליי, הפנים שלה קרובות לשלי – "מתי אפשר כבר לנשק אותך ? " אמרתי לה באוזן, מתגבר על המוזיקה הרועשת מסביב.
החיוך שהופיע על פנייה, היה מדהים. וכנראה שאני אנצור את הרגע הזה כל החיים שלי – כאילו, מבלי להישמע כוסית. אבל .. What can i do ?
" למה כל כך הרבה שאלות ? " דפקה לי משפט כל כך לא ברור, אבל כל כך ברור.
חייכתי אליה בפלרטטנות, ובמאית השנייה שפתיי פגשו את שפתיה.


תגובות (1)

תמשיכיי

27/02/2016 20:24
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך