CHAPTER 3 – The begining of love ?

12/03/2016 677 צפיות אין תגובות

בפרק הקודם:
" למה כל כך הרבה שאלות ? " דפקה לי משפט כל כך לא ברור, אבל כל כך ברור.
חייכתי אליה בפלרטטנות, ובמאית השנייה שפתיי פגשו את שפתיה.

פרק שלוש:
אני משחיל את ידי בין שערותיה והיא מניחה את ידיה על בטני התחתונה. כל השעות בחדר כושר כל כך השתלמו ……….
בחיים לא התנשקתי ככה. זה היה מדהים. היא לא כמו חלק מהבנות שיצא לי להתנשק איתן שפשוט רואות שהן מתאמצות, היא פשוט זרמה איתי בנשיקה – וזה היה כל כך כיף.
התנשקנו כמה דקות, לא צוחק, אשכרה. ואחרי שכבר הרגשתי שהיא לגמרי חסרת אוויר, התנתקתי ממנה בחיוך ונצמדתי אליה – מנשק את צווארה במהירות מחרמנת.
" פאק " היא לחשה לי באוזן. אני לא אשקר, אחרי ה"פאק" הזה באוזן חיוך גדול התפרס על שפתיי.
" בואי לאוטו שלי " לחשתי לה באוזן, מחזיק את ידה ומושך אותה אחרי במהירות.

כשהתקרבנו לג'יפ שלי, לא יכולתי להתאפק יותר ופשוט תפסתי בפניה, נצמד אליה ומצמיד את שנינו לדלת האוטו שלי, מנשק אותה כאילו השפתיים שלה, הנשיקה הזאת היא הדבר היחיד שמחזיק אותי בחיים. אולי זה היה האלכוהול, אולי החרמנות, אולי היא עצמה – לא יכולתי לעצור את עצמי.

בסופו של דבר נכנסנו לאוטו שלי, אני מתיישב והיא מיד עולה אחרי ומתיישבת עליי, רוכנת לעברי ומנשקת אותי. לא היו לה שפתיים בשרניות מידיי, או מלאות, הן היו עדינות ודיי קטנות. אבל זה לא הפריע לי, בכלל, נהפוכו. היא נישקה כל כך מדהים שלא שמתי לב לזה אפילו, לא הרגשתי שום חיסרון.

" האודם שלי מרוח עלייך " גיחכה מתנשמת כשהבטתי בעינייה לשנייה, מחייך ומתנשף מחוסר האוויר. " לא אכפת לי " קרצתי לה ושפתיי ישר מצאו את מקומם על צווארה.
מהצוואר, לקו הלסת, לעצם הבריח, משם לחלק העליון של שדייה – למרות שהיא לא נתנה לי להשתהות שם זמן רב והעלתה את פניי מעלה, משם ללחייה וישר שפתיי צללו לשלה.
ידיי לא נשארו אדישות, חוקרות את גופה. מהמותניים יורדות לישבן, משם עולות לבטנה, רפרוף מהיר על שדייה, מה שלבסוף נהפך לקצת יותר מרפרוף מהיר, היה טוב.

' I kissed a girl and I liked it,
the taste of her cherry chapstick.
I kissed a girl just to try it,
I hope my boyfriend don't mind it. ' פתאום נשמע ברחבי הג'יפ שלי. טוב, זה בכלל לא הצלצול שלי, זה בטוח.
התרוממתי קצת, חצי ישן, אריאל הייתה מעליי, ראשה נח על שקע צווארי, היא חיבקה את מותניי, והחלק היפה היה שהיא גם הייתה בלי חולצה, רק עם חזייה והחצאית מיני הלבנה והסקסית הזאת שלה. הקטע המצחיק היה שידיי היו על הישבן שלה, טחח ככה נרדמנו ? מסתבר ..
למזלי, לא הייתי שיכור מידיי במסיבה, וכן זכרתי כל אירוע ומאורע שקרה. לכן חייכתי לעצמי חיוך מבסוט כל כך כשהתעוררתי באוטו, עם בחורה שווה מעליי, וידעתי בדיוק איך הגעתי לכאן וזכרתי כל זיכרון קטן שנלווה לזה.
' I kissed a girl and i liked it…. ' הצלצול של הטלפון שלה קטע את מחשבותיי.
" אריאל, בייב, הטלפון שלך " הערתי אותה קצת.
" אוי " מלמלה, מושיטה את ידה לאוויר, מחכה שאביא לה את האייפון. גיחכתי, מושיט את ידי ומביא לה את הטלפון.
" מרסי בוקו " מלמלה.
" מה ? " התבלבלתי.
" זה אומר תודה בצרפתית " צחקה וענתה לטלפון. " מהממ ? " המהמה (יש מילה כזאת? XD) לטלפון בישנוניות.
" אני בסדר " אמרה עייפה.
" איפה את ? " שאלה.
" אה .. אני .. בג'יפ " גיחכה.
" איזה ג'יפ … ? אמ.. סיפור ארוך " צחקה.
" כןכן מה שאת חושבת " אמרה.
" לא, כאילו לא מה שאת חושבת " ישר אמרה.
" אוי נו יהל אין לי כוח להסביר אני חצי ישנה " התלוננה.
" כן אני אספר לך " צחקה.
" מקווה שעשית את זה עם קונדום " גיחכה, לא התאפקתי וצחקתי, היא הסתכלה עליי בחיוך שובב.
" יופי בייב, אז נדבר בבוקר " צחקה.
" בייוש "

" מה השעה בכלל ? " שאלתי.
" אמ … " אריאל הדליקה שוב את האייפון, מכווצת את עיניה כשהאייפון סינוור אותה, זה היה דווקא מראה ממש חמוד – "7 בבוקר" גיחכה.
" פאק " צחקתי.
היא חייכה בישנוניות והתחככה בי עם ראשה על החזה שלי, מתכרבלת.
"טוב, חוזרים לישון " הכרזתי בשמחה ונרדמנו.

אני עומד מול המראה, לבוש רק בבוקסר, מסריח מאלכוהול. לא יודע אפילו איזה סוג. אני מחכה שהמים יתחממו במקלחת, מסתכל על השרירים שלי במראה – כמו בן זונה אמיתי.
שרבוט שחור על החזה שלי תופס את עיניי. אני מתקרב למראה ומגחך כשאני רואה מספר טלפון ולב קטן לסיום.

*פלאשבק *
" מממ " היא המהמה באוזני כשנישקתי אותה בצווארה, מטריף אותה לחלוטין.
" את כל כך לא הולכת להיעלם ולא לתת לי את המספר שלך " אמרתי וישר נישקתי את שפתיה.
תוך כדי הנשיקה היא שרטה בעדינות את החזה והבטן שלי, ואז היא חייכה על שפתיי, "אתה יכול להוריד את זה מרשימת הדאגות שלך".
היא לקחה איזה עיפרון כזה, נראה לי הוא אמור להיות לאיפור. או שזה עיפרון רגיל ומשום מה היא מסתובבת איתו בתיק. היא חייכה חיוך ממזרי במיוחד, " אל תלבש חזרה את החולצה עד שאתה שומר את המספר בפלאפון ". צחקתי, בלי שום מושג לגבי כוונותיה.
היא לקחה את העיפרון וכתבה על הציצ הימני שלי את המספר טלפון שלה.
" בואנה את משהו " צחקתי, תופס את פניה ומנשק אותה.
* סוף הפלאשבק *

' לא יודע מה איתך אבל אני יותר מידיי נהניתי אתמול … ' מצאתי את עצמי שולח לה אחרי ששמרתי את המספר שלה ונכנסתי להתקלח.
פעם ראשונה מזה 4 שנים ששלחתי ראשון הודעה לבחורה.
וואו, מה הולך אצלי פתאום ? O:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך