Complaceted 8/תגיבו

Andy jauregui 21/05/2014 791 צפיות 2 תגובות

***אנדי***זה היה מדהים,שחינוו וצללנו והיה פשוט מדהים יצאנו אחרי שעה בערך והתחלנו להרכיב את האוהל לנפח את המזרון ולשים מצעים ולסדר את הכל , בסביבות השעה שש בערב הארי אמר לי שזה חלק בחוף שהוא מבודד מהאחרים ככה שלא יהיו לנו הפרעות.״אהה ואנדי״ אמר הארי ומשך אותי מהמחשבות שלי ״אם תירצי להתקלח נדפקת״ הסתכלתי עליו במבט של אוי ואמרתי בקול ציני ״אוי מה אני יעשה כשאין מקלחת בשטח?״ כשהארי ראה את נימת הדיבור שלי הוא אמר באותה הנימה כמוני ״אהה את צוחקת עליי ?! חוצפנית!״ ונישק אותי ולא הפסיק ״אם את רוצה שאני יפסיק תגידי״ אמר בין הנשימות,אמרתי לו בקול שבור כשדמעות בעיניי ״חכה הארי״ הוא שמע את הנימה שלי וישר הפסיק וחיבק אותי״מה קרה?,את בסדר?הכאבתי לך?״ ״לא זה לא בגללך זה בגללי טוב בעצם זה בגלל האקס שלי״ התיישבנו על החול והתחלתי לספר לו את הסיפור כשהגענו לקטע של האונס התחלתי לבכות היסטרי,כך שאת המשך הסיפור סיפרתי בקול בוכה ״…הרגשתי כל כל רע עם עצמי שהרגשתי שהדרך היחידה לעצור את הכאב הנפשי היא לעשות את זה״ אמרתי והראתי לו את הידיים שנשארו עליהם סימנים של חתכים.״אנדי,אל תדאגי אני לא יכריח אותך כלום לעולם,אני כאן בשבילך,תמיד״ אמר ונישק למצחי***זאין*** אנדי והארי כבר הלכו לדייט שלהם והם יחזרו רק מחר,אני יודע שבכך שאני חושב עליה הופך אותי לחבר רע אבל אני הייתי נותן הכל בשביל להיות שם במקומו,לחבק אותה וסתם להסתכל לתוך העניים שלה ולנסות לפענח אותם,אני עדיין מאמין שהיא מסתירה משהו,אבל אני בטוח שהיא תהיה בסדר כל עוד יש לה את הארי.״אחי אתה בסדר״לואי הגיע מאחורי ולא שמתי לב הייתי שקוע במחשבותיי ״כן,אני סתם אתה יודע חושב..״״מה קרה ?״ ״כלום באמת עזוב זה שטותי״״אני מכיר את הפרצוף הזה זה הפרצוף המאוהב שלך.אתה מאוהב!,שתף פרט ודבר״ ״עזוב אני לא רו-״״אני לא יספר מבטיח״ טוב אז ככה…


תגובות (2)

מושלםםםם תמשיכיייי

21/05/2014 16:40

מושלםםםם תמשיכייייי

21/05/2014 16:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך