Complicated 14

Andy jauregui 26/05/2014 730 צפיות אין תגובות

***אנדי***זה.. זה מה שמעצבן אותי כל כך אני אוהבת אותו והוא אותי אבל אני גם אוהבת את הארי והוא גם אוהב את לואי,החלום הזה רק עצבן אותי יותר.עמדתי באמצע חדר לבן עירומה ואני ראיתי בכניסה אליו דמות היא התקרבה ולעניי נגלה זאין עירום כמוני עם הקוביות המושלמות שלו הוא התחיל לנשק אותי בפתאומיות נשיקות מדהימות ואז ראיתי את הארי בקצה החדר עירום מסתכל עליי מתחיל להתקרב אליי,התמונה השתנתה עמדתי בשדה בשמלה לבנה ניראתי שונה הגוונים בשערי נעלמו ושערי היה גלי גולש על הכתפיים העניים שלי נצבעו בצבע כחול כים.בצד אחד ראיתי את הארי עומד בחליפה מחויטת עם פרח כחול תואם לעניי ומצידי השני באותו המרחק עומד זאין באותה החליפה שנהם ניסו להתקרב אבל לא הצליחו.את הארי תפסה בחורה יפייפיה עם שיער שחור[מנדי] ואת זאין תפס ליאם זאין הצליח להתקרב כך שידו תגע בידי אבל הארי,הארי האומלל היו עטוף צללים כאשר הצללים נעלמו הוא עמד משולב ידיים עם הבחורה ושנהם לבשו שחורים היא לבשה שמלה שחורה והוא לבש חליפה שחורה עם פרח אדום כדם.אבל ראיתי בעניו חרטה ושהוא מתגעגע פתאום ליאם נעלם.ושמעתי את זאין קורא לי ״אנדי אנדי״.התעוררתי בבת אחת מוכל הלם עם בהלה ברורה בענייראיתי את זאין יושב לצידי עם מבט מודאג.ואז פשוט התחלתי לבכות.זאין חיבק אותי ונשכבנו אחד מול השני הסתכלנו אחד על השני ואז נישקתי אותו.זה היה מדהים לא רציתי לעצור רציתי לנשק אותו עוד ועוד ועוד לא רציתי לעצור הורדתי את חולצתו כך ששריריו נגלו אליי התחלנו להוריד אחד לשני את הבגדים. כשהוא הוריד את תחתוני נלחצתי אני לא ישקר אבל רציתי את זה רציתי אותו כל כך.״מהר יותר זאין״ ואז.. אז הוא נכנס לתוכי זו הייתה הרגשה מדהימה זה לא היה כמו מה שג׳ייסון עשה לי,כן קצת כאב אבל זה היה מדהים הרגשתי מחוברת הרגשתי את זאין את מעורבות הרגשות שלו שתואמת לשלי פשוט נרגעתי ונהנתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך