Andy jauregui
תגיבו כי אני לא יודעת אם להמשיך ואני רוצה שתגידו לי אם להמשיך.

Complicated 15/תגיבו

Andy jauregui 28/05/2014 645 צפיות 2 תגובות
תגיבו כי אני לא יודעת אם להמשיך ואני רוצה שתגידו לי אם להמשיך.

***אנדי*** ~אחרי חודש~עבר כל כך הרבה בחודש האחרון קייט ונייל טסו לקנדה להורים שלי כדאי לבקר,הם קנו דירה קטנה וחמודה רק לשניהם, ליאם עבר לגור עם וונסה ואני נשארתי לגור עם זאין הארי ולואי.זה היה ברור שהארי לא היה נשאר על הקרשים להרבה זמן הוא התחיל לצאת עם הבחורה מהבר ואני וזאין יוצאים כבר חודש אני החלטתי אני אוהבת את זאין,אבל גם את הארי,אני לא ישקר אני כן מרגישה אליו משהו אבל אני לא מקדישה לזה צומת לב אוף אני משתגעת! בקיצור אז איפה עצרתי אהה כן אני וזאין יוצאים כבר חודש אבל כל פעם אני חושבת על הארי ועל מה שהוא עשה לי ומפחדת שזה יקרה לי עם זאין.בגלל שאני גרה עם זאין ועם הארי אני רואה את המבט מלא החרטה של הארי שאומר שהוא מצטער.
התעוררתי בבוקר מצלצול הטלפון של זאין.|״הלו,כן מדבר..|״זאין מה קרה?״ שאלתי בקול לחוץ כששמעתי את הנימה של זאין|״מה?! איך?! טוב א-אני יוצא!״ הסתכלתי עליו במבט מודאג ״זאין מה קורה?״ ״זה ליאם הוא עבר תאונת דרכים אני חייב לנסוע אליו״ ״אני יבוא איתך״ מיהרתי להגיד ״תי-תישארי כאן בשבילי,אני כבר יודיע לך מה קורה״״טוב״ אמרתי עם מבט מעוצבן והוא נישק למצחי ואמר ״אני אוהב אותך כל כך״ והלך. הדבר היחיד שהבנתי מכל העניין הוא שאני לבד בבית וירדתי להכין לי ארוחת בוקר.״את מוזמנת להכין גם לי״ שמעתי את הרי אומר בזמן שהוא יורד במדרגות.״חשבתי שאני לבד״״למען האמת גם אני״ הוא ענה לי. רבע שעה אחרי הפנקייקים כבר היו מוכנים עם הסירופ והגלידה ״ואו,ממש כמו לפני חודש״ הוא אמר והסתכל עליי עם מבט מתריס ״לחשוב שעברנו כל כך הרבה בחודש הזה״ הוא המשיך לומר ״מעניין למה?״ מלמלתי לעצמי ״מה?״ הוא שאל והסתכל אליי במבט תמים שפעם היה ממיס אותי ״כלום״ אמרתי "בתאבון״…
מצטערת שהפרק קצר ולא ממש מעניים הפרק הבא כבר יהיה יותר מעניין.


תגובות (2)

זה ברור לא?!
תמשיכי!!!

28/05/2014 18:46

תמשיכי

28/05/2014 19:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך