Complicated 17/תגיבווו!!!

Andy jauregui 03/06/2014 1243 צפיות תגובה אחת

***הארי*** ״אוו אנדי!״ אמרתי לה בין נשיקות כמעט הייתי בפנים היא לא נתנה לי היא לא הייתה בטוחה שהיא מוכנה לזה.״האריי אני עם זאין״ היא אמרה בין נשיקות סוחפות ״אבל את עדיין אוהבת אותי אחרת..,אחרת לא היית מנשקת אותי בחזרה״ ״הארי-״ ״אנדייי אני פאקינג אוהב אותך ואני יודע שגם את אוהבת אותי אני יודע שאת אוהבת גם את זאין אבל את יודעת שאותי יותר!״ נישקתי לצווארה,הנשיקות שלי התחזקו וירדו לכיוון מטה ״הארי,אני אוהבת אותך גם אבל..״היא התחילה לומר ״בלי אבל ! אם לא הייתי משתכר באותו היום זה לא היה קורה ועדיין היינו יחד! הייתה לנו המערכת יחסים המושלמת בעולם!״ היא השתתקה היא באה להגיד משהו ואז קטעתי אותה בנשיקה.
***אנדי***לא יכולתי לעצור את הגניחות שלי, הוא היה פשוט מדהים הוא נישק במורד צווארי עד שהגיע לבטני ושם נכנס לאטרף של נשיקות רטובות שאיתן ירד עוד ועוד וועוד ו..״אהה״ גנחתי כשלשונו הגיע לנקודה שחיפש כאחוז דיבוק,הוא שיחק בעזרת לשונו ואז צירף גם את אצבעותיו אל המשחק ״את רטובה,את רוצה אותי בתוכך״ אמר בזמן שהחזיר את פיו אל צווארי ואז הוא נכנס ״אוו הארי,אהה״ גנחתי בלי שליטה הוא היה מדהים ״מהר יותר!״ אני אוהבת אותוו כל כך באותו הרגע הכל ברח מזכרוני הבגידה,מנדי וזאין גם זאין.״אנדיי אני אוהב אותך כל כך״ אמר בין הנשיקות ״אל תעצור בבקשה!״ צעקתי עליו ״את אוהבת אותי?!״ ״אני אוהבת אותך״ אבל גם את זאין ביטתי במחשבותיי,שקעתי במחשבות ואז הוא קטע אותי ממחשבותיי ״אאאני עומד לגמור״ ״אהה לאא עוד לאא,האריי שלא תעז!״ אמרתי לו,הוא יצא ממני ולפני שהוא הספיק לשחרר הורדתי את פי אל הזין שלו וליקקתי אותו ״אהה״ הארי גנח בעונג והנוזל הלבן יצא אחוצה…
*במי אנדי צריכה לבחור? בזאין או בהארי.
*מה קורה עם ליאם?
*תגובות בהקדם!


תגובות (1)

היא צריכה להיות עם הארי!!
ותמשיכייי

03/06/2014 16:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך