Complicated 20/תגיבו

Andy jauregui 04/06/2014 693 צפיות אין תגובות

***הארי*** אנדי יצאה בריצה מהחדר,רציתי לרוץ אחריה לעצור אותה אבל לא הצלחתי לזוז,״רוץ אחריה יא חתיכת מטומטם!״ שמעתי קול צועק עליי זה היה זאין ״אני יאהב אותה תמיד אבל מקומה איתך,אני לא יעצור אותך רוץ אחריה כבר!״ התחלתי לרוץ כמו משוגע אני לא רואה אותה יצאתי לרחוב היא כבר לא הייתה שם !! איבדתי את אהבת חיי! ״אנדיי!!!״ צעקתי לא היה קול נפלתי על הריצפה והתחלתי לבכות ״א-אני אוהב אותך..״ לחשתי.
***אנדי***(אחריי שבועיים) הארי ממשיך להתקשר אני לא עונה אף פעם אני פשוט שוכבת במיטה שלי ולא זזה לא מדברת עם אף אחד חוץ מטוני אחי הבכור ״אנדי יש לי הפתעה בשבילך״ ״לא באלי הפתעות!״ צעקתי לאימי שהייתה ליד דלתי ״אני יודעת שקשה לך אבל זה רק בחור-״ קטעתי אותה ״שתי בחורים״ אמרתי לה ״לא משנה,זה לא העיניין הבאתי לך הפתעה שתאהבי״ היא הוציאה מכיסה זוג כרטיסים להופעה של…. אבריל לאבין וההופעה היא היום בערב ! העניים שלי התרחבו בהפתעה והתחלתי לצרוח בכל הבית ״אנדי זה לא הכל!״ הסתכלתי עליה במבט חשוד בזמן שהוציאה מכיסה כרטיסים למאחורי הקלעים ״את תמיד רצית לפגוש אותה? לא?״… -בסוף ההופעה מאחוריי הקלעים-אני וטוני נכנסנו למאחורי הקלעים נעצרתי בשניה שראיתי את אבריל עומדת ומדברת עם מישהו,ברגע שהיא ראתה אותנו עם התג על הבגדים היא הבינה שאנחנו מעריצים ׳וי אי פי׳ ״היי אני אנדי״ ניגשתי אליה ״היי אנדי אני אבריל לאבין״ חייכתי עליה חיוך ביישני ״רגעע את הבחורה ששברה להארי סטיילס את הלב? או הבחורה ששברה לזאין מאליק את הלב??״ ״האמת שאני הבחורה ששברה לשניהם את הלב..,או ליתר דיוק הבחורה ששנהם שברו לה את הלב״ היא הסתכלה עליי במבט מופתע ״בואי יש לנו הרבה על מה לדבר,אני באמת לא מבינה תסיפור ואת ניראת חמודה אז דברי,ואתה״ היא הסתכלה על טוני אחי הגדול וחייכה ״תבוא איתנו,״טוני לא יכל אלה לחייך בחזרה…*על מה יש לאבריל וטוני לדבר? *מה אבריל מצאה באנדי שמשך את תשומת ליבה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך