Andy jauregui
*בסיפור אבריל לא נשואה.

Complicated 21/תגיבו

Andy jauregui 05/06/2014 643 צפיות 3 תגובות
*בסיפור אבריל לא נשואה.

***אנדי*** נכנסנו לחדר הלבשה גדול יחסית שלאורך קירו האחורי תלויות ׳תלבושות׳,החדר היה יפייפה הוא היה ניראה כמו דירת סטודנטים, בצידו הימני של החדר היו כורסאות וספות מפוזרות. ״שבו״ אבריל התיישבה ואמרה לנו.התיישבנו ״טוב אז אנדי מה קרה בינך לבן הארי וזאין?..״ סיפרתי לה הכל,טוני הסתכל עליי במבט כועס ״שכבת איתם ?!״״ טוניי אני לא ילדה יותר״ אמרתי בקול כועס ״כן טוני היא לא ילדה יותר!״ אבריל חזרה על המשפט שלי עם חיוך ממזרי ״אוף אבריל את לא אמורה לצדד בי?״טוני שאל ״לא,אני לא מאלו אני מיוחדת אני שונה״ טוני הסתכל על אבריל במבט חקרני ״ואת בת 29? ואוו״ ״מה ואוו מר?..״ ״צ׳ייס,אבל תקראי לי טוני אני לא אבא שלי ואני בן 26..״ הוא אמר עם חיוך ואבריל הסמיקה ״טוב נחזור לעניין״ אבריל מיהרה להגיד ״אז מה את מתכוונת לעשות?״ ״כלום״ עניתי בפשטות ״פשוט עזבתי״ ״תקשיבי אני מבינה אותך באמת שכן אבל תתני את ההזדמנות לאחד שאת אוהבת.. יותר בכל אופן..״״אהמ אני שניה מגיע״ טוני מיהר להגיד ויצא מהחדר-״אבריל,את האיידול שלי ואני עדיים בהלם שאני יודבת ופאקינג מדברת עם אבריל לאבין על חיי האהבה העלובים שלי.אבל עברתי כל כך הרבה,החבר הראשון שלי אנס אותי החבר השני שלי בגד בי והחבר השלישי של היה גיי ובגדתי בו״ התחלתי לבכות.. ״תקשיבי אני לא נוהגת להציע את זה לכל אחד כי..טוב אהי לא בנאדם נחמד,אבל תקשיבי היום אני ישנה במלון פה בקנדה לא רחוק מכאן ואני רוצה שתבואי איתי..״ ״באמת?״ ״כן,אח שלך אמר שאת מוזיקאית,אולי תוכלי לעזור לי לאלבום החדש שלי.״ היא אמרה עם חיוך אברילי כזה ,אבריל התחילה לומר משהו ואז התפרץ מישהו לחדר ״אבריל עוד חמש דק׳ את עולה לבמה שוב״ הוא אמר ויצא ואז אבריל מיהרה להגיד ״אז אנדי את יודעת לנגן ולשיר נכון בואי נברר אתזה את עולה איתי לבמה״..
*האם אנדי תפשל או תצליח?
*הפרק הבא יהיה כבר יותר מעניין אני מבטיחה! אל תנטשו !


תגובות (3)

כמה טעויות:
סטודנטים ולא סתודנטים
עדיין ולא עדיים
להציע ולא להציעה
כדאי לך לעבור שוב על הסיפור, יש בו הרבה טעויות קטנות ולא הגיוניות. הכתיבה לא מעולה. אין סימני פיסוק במקומות שצריכים להיות כאלה…
אבל אהבתי את העלילה, היא מסקרנת ומותחת.
תמשיכי.

05/06/2014 17:59

    טוב תודה רבה על חוות הדעת אני יבדוק איות והכל תודה רבה .

    05/06/2014 18:07

תמשיכיי
לא הגבתי כי החרימו לי את הפאלפון….

06/06/2014 11:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך