Complicated 27

Andy jauregui 26/06/2014 677 צפיות אין תגובות

***טוני*** לא הצלחתי להסתיר חיוך.. ״אני אוהבת את החיוך שלך״ ג׳ייד אמרה,שמעתי את ההיסוס בקולה ״כן הוא נחמד,אבל אם היה לי את החיוך שלך הייתי הרבה יותר שמח״ קינטרתי אותה ״אהמ.. אולי אבל לא ראיתה את החיוך שלי״ היא אמרה ואז היא באמת חייכה חיוך יפייפה ״עכשיו ראיתי״ אמרתי. ואז היא באמת לא הצליחה להוריד את החיוך מפניה.
״אז ג׳ייד מה את עושה בחיים?״ שאלתי בין לגימות המשקה החריף שבכוסי ״אתה באמת לא מזהה?״ היא שאלה ושמעתי את ההקלה בקולה ״לא, מצטער..״ אמרתי והסתכלתי לענייה, עניים חומות,וגדולות. הזזתי את שערה בצבע החום-שוקולד למאחורי אוזנה הימנית ואמרתי ״אני מחכה״ ואז היא הסתכלה עליי במבט כאילו הערתי אותה מטרנס ״אהה כן, אני בלהקת בנות, אולי אתה מכיר? ליטל מיקס?״ ואז ירד לי האסימון הבנתי למה היא הייתה מוכרת לי ״אהה ידעתי שאת מוכרת לי״ מיהרתי להגיד, ״על מה חשבת? את יודעת כשקטעתי אותך מהמחשבות שלך״ ראיתי אותה מחייכת חיוך בישני ״עזוב זה מטופש״ היא אמרה ובאה להוציא את ארנקה ״חכי!״ עצרתי אותה והוצאתי מכיסי את הארנק ״על חשבוני״ אמרתי לברמן ״נוו על מה חשבת?״ התעקשתי ״אווף נווו!״ היא אמרה עם חיוך ונישקה את שפתיי, נשיקה חמה ונעימה, ואו הרגשתי שאני יכול ורוצה להתמכר לנשיקות של הבחורה הזו. הכרתי אותה שעות ספורות, אבל הרגשתי איתה שלם, ועוד משהו שאני לא בטוח מה הוא אני רק יודע שגם עם אבריל לא הרגשתי טוב כל כך.. ״אזז..״ אמרתי כשהתנתקנו ״אז..״ היא ענתה לי והסמיקה ״את מנשקת כל בחור שאת פוגשת בבר או שרק את החמודים?״ אמרתי וקרצתי לה ״אוי סתום״ היא אמרה וחייכה. ״אז.. עכשיו אני יכול את המספר שלך?״שאלתי עם חיוך..
״אתה שיכור אהה?״ היא שאלה כשיצאנו לכיוון הרכב שלי ״מאוד! איך את חוזרת הביתה?״ שאלתי אותה מסוכרן ״מונית״ היא ענתה קצרות ״את רוצה טרמפ?״ שאלתי ונישקתי לפיה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך