Complicated 9/*מהסיפור הזה ועד לעוד תקופת זמן יהיה זוג חד מיני./תגובות

Andy jauregui 23/05/2014 747 צפיות אין תגובות

***זאין***סיפרתי ללואי את הכל כולל על הנשיקה ועל כמה שהיא הייתה עוצמתית״אחי,אתה מאוהב..״״בחברה של החבר הכי טוב שלי״המשכתי אותו,״אני לא רוצה לאבד אותו הוא חשוב לי אבל אני לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי,את העניים שלה ואת רוך שפתיה,ו…״״אוקיי חכה זאין״קטע אותי״אל תמשיך אני מבין אותך באמת,אבל הוא החבר הכי טוב שלך,ועד כמה שזה קשה אני מבין אבל הם מאוהבים״״צודק״אמרתי ועליתי לחדר שלי.
***הארי***״אני אוהב אותך כל כך..״אמרתי לאנדי ונישקתי אותה,נכנסנו לאוהל והלכנו לישון.
~בבוקר~ ״הארי,הארי״ שמעתי את אנדי צועקת לי שהתעורר ״מה קרה?״״בוא עכשיו תורי להפתיע אותך״אמרה עם חיוך החלפתי לבגד ים ויצאתי מהאוהל,ראיתי שולחן ערוך לשניים ועליו חביתות וטוסטים ומילקשייק ועוד הרבה דברים״באיזה שעה קמת שעשית את כל זה? ואיך לאעזאזל לא התעוררתי?!״״לפני חצי שעה,וכי אתה דוב גריזליי בלילה״אמרה עם חיוך ״תודה באמת!״תאכל ותשתוק!״ אכלנו עד 9 ואז החלטנו להכנס לשחות״רגע את כבר עם בגד ים?״ שאלתי ״כן״היא ענתה קצרות,נכנסנו לים ולא הצלחנו להתנתק לא משנה כמה ניסינו פשוט עמדנו והתנשקנו…
***ליאם***עליתי לחדר של זאין בוכה וסיפרתי לו: ״ניפרדנו״״אחי אני כל כך מצטער״ הרגשנו שנינו חרא ומדוכאים אז החלטנו כהרגלנו לשתות,שתינו ודיברנו על הצרות שלנו ועל עוד דברים.. היינו כל כך שיכורים שאני אפילו לא בטוח מה קרה שם,אני רק זוכר ש..התנשקנו ועשינו יותר מזה בלי לשים לב,אני זוכר את התחושה המדהימה שאף בת לא סיפקה לי בחיים,אני לא אשקר זה היה מדהים.
***זאין***אחרי זה אני לא הבנתי מה קורה נקרעתי מבפנים אהבתי את אנדי כל כך אבל זה היה מדהים עם ליאם,הרגשתי שלם עם עצמי. ואז שמענו את הדלת של הכניסה נפתחת והארי צועק״חזרנו..״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך