Conplicated 29

Andy jauregui 15/08/2014 749 צפיות אין תגובות

**ג׳ייד**לא רציתי לחשוב עליה, לא רציתי להזכר בעבר שלנו, הבלונדינית עם הכחולות שעכשיו יוצאת עם מישהו אחר. פעם היא הייתה שלי! אני לא צריכה אותה דיי זה נגמר חשבתי לעצמי בזמן שטוני נישק לשפתי והצמיד אותי לקיר חדר השינה שלי. והוריד את חולצתי. את אותו הלילה ביליתי פיזית איתו אבל לא יכלתי להפסיק לחשוב עליה. -פלאשבק- ״אני רוצה שתצעקי את השם שלי״ פרי לחשה באוזניבזמן ששכבה מעליי לאחר שהורידה את בגדיי לגמרי ואני הורדתי את שלה היא נישקה לצווארי ״את יפייפיה״היא אמרה עם חיוך מרוצה על פניה ,״אהה פרי״ גנחתי את שמה ״אהה״ היא ירדה עם פיה לכיוון התחתון של גופי ונישקה את ׳האזור שלי׳ ״אהה״ הוצאתי ולא הצלחתי לשלוט בעצמי,אני רוצה אותה! ״את מוכנה?״ היא שאלה והציצה לפניי ״נולדתי מוכנה״ אמרתי עם חיוך..
**פרי** ״זאיני?״ שאלתי רת הבחור שישב לצידי על הספה בזמן שצפינו בטלוויזיה ״מה קרה בייב?״ חייכתי אליו ראיתי על פני שהוא אוהב אותי גם אני אוהבת אותו לגמרי אבל-אבל אני לא אתגבר עליה לעולם כניראה.יש לי תחושה רעה ״אתה יכול להחזיר אותי הביתה? אני לא מרגישה טוב..״ אמרתי עם חיוך קטן וחלש ״כן בייב״ הוא אמר ונישק למצחי.

״ביי״ אמרתי לזאין בזמן שטיפסתי אל דירתנו שלי ושל הבנות.ניכנסתי דרך הדלת של הדירה ושמעתי משהו שלא רציתי לשמוע. נכנסתי אל חדר השינה,צדקתי זו ג׳ייד והיא-היא עם בחור, הרגשתי את הלב שלי ניתלש. ״פרי?! מה את עושה כאן את לא אצל זאין?!״ היא שאלה שהסתכלה על פניי ״אהמ לא אני לא הרגשתי טוב,מצטערת אני אלך״ מיהרתי לומר ולצאת בזמן שהדמעות מילאו את עניי ״חכי פרי״ שמעתי את קולה של ג׳ייד מאחוריי, היא זרקה על עצמה חולצה ורצה אליי ״אני-״ היא התחילה לומר אבל קטעתי אותה ״אל,זה בסדר,עברנו הלאה לא״ אמרתי שמחיתי את הדמעות מעניי,ג׳ייד התקרבה ומחתה את דמעותי ״אני יאהב אותך תמיד״ היא אמרה ונישקה לשפתי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך