ssp:-)
תגיבו אני משקיעה בזה מלא ואין תגובות :(

Could this be love? פרק 3 ( פליז תגיבו אני משקיעה ^_^)

ssp:-) 23/12/2013 1001 צפיות 2 תגובות
תגיבו אני משקיעה בזה מלא ואין תגובות :(

-נקודת מבט של אפרת-
החלטתי שאני לא חושבת על הנשיקה הזאת יותר, ממילא היא הייתה… סתם פשוט סתם….היא…. לא היתה כלום.
אוףףף, אני חייבת להפסיק לחשוב עליו.
קמתי מוקדם בבוקר… בגלל המחשבות ,
התקלחתי שמתי חולצת בית ספר תכלת, אם ג׳ינס תכלת משופשף, התאפרתי בקטנה, בושם תיק וזהו יצאתי .
הגעתי לבית ספר אוף למה הוא הפרצוף הראשון שאני רואה? ,הוא חייך אליי אוףףףף לא חייכתי ישר הלכתי לשרון.

-נקודת מבט של ינון-
קמתי בבוקר שפוך מעייפות, לא היה בא לי ללכת לבית ספר, ואז.. נזכרתי באפרת :).
התקלחתי שמתי חולצת בית ספר אפורה, עם מכנס ג׳ינס משופשף, בושם ,תיק וזהו נעלתי ויצאתי.
הגעתי לבית ספר הלכתי למחששה, ישבתי עישנתי סיגריה, ואז… ראיתי אותה , ומי אני שלא יחייך? חייכתי את החיוך הכי מתוח שלי, :) , ילדה זבל! למה מי היא שאני אחייך אליה והיא תלך?? .

-נקודת מבט של אפרת-
סוף סוף סיימנו את יום הלימודים לקח נצח!!, הגעתי הביתה, כרגיל אף אחד לא היה.
שרון התקשרה חח
׳מה קורה חיים?׳
׳את ואני הולכות למסיבה הכי שווה!!׳ היא צעקה והרסה לי את האוזן :(
׳תירגעי ותינשמי …… עכשיו תסבירי ברור והפעם בלי להרוס את האוזן טוב?׳ אמרתי לה בציניות כי ידעתי שהיא תתעצבן ;)
׳ אוקיי… אני ואת הולכות היום למסיבה הכי שווה׳ היא אמרה בקול ברור מפרידה בין מילה למילה
׳חחח אני לא נכה אבל מה אני ילבש?׳ :(
׳תזרקי אלייך משהו ובגד ים אני וראם נחכה לך ב-8:00 בבית שלך מתאים?׳
׳סבבה יש לי שעה להתארגן הלכתי׳
ניתקתי ונכנסתי להתקלח .

-נקודת מבט של ינון-
אני וראם הינו באמצע שיחה
׳נו אחי היום אתה בא?׳
׳לאן?׳
׳למסיבת הבריכה שיש היום, אתה בכלל שמעת מה שאמרתי עד עכשיו?׳
׳מצטער אחי, אבל לא היתי מרוכז׳
׳נו מי ברת המזל?׳
׳מה?׳
׳אתה תמיד תענה לי בשאלה?׳
׳טוב יאללה עזוב, יש לי שעה להתארגן , ואני צריך להיות חתיך כמו כל הזמן׳
׳טוב יאללה יה כוסית , ביי ותזכור להביא בגד ים׳
הוא ניתק את השיחה ולא האמנתי אם היא תהיה שם אני אראה אותה בבגד ים , טוב יאללה אמרת לעצמך כבר, אתה לא בעניין של מערכות יחסים, יאללה תעיף מהראש שלך את הרעיונות האלה.
סיימתי להתקלח ושמתי ברמודה עם גופית סבא ( לבריכה לא צריכים להשקיע ;) , כסף אייפון וזהו יצאתי .

-נקודת מבט של אפרת-
סיימתי להתקלח ולבשתי בגד ים טורקיז עם שלמת חוף ארוכה בצבע טורקיז ולבן , כפכפי ונס לבנות, שמתי רק אודם וזהו… יצאתי.
שרון היתה לבושה בבגד ים בצבע ורוד שמלת חוף לבנה וכפכפי ונס ורודות, וראם עם ברמודה וגופית סבא.
באנו היה מפוצץ, שתייה בכמויות, ואיך לא.. כולם היו שיכורים, מבין כולם ראיתי אותו.
הוא הלך לשירותים אם איזה בלונדה, ולא יודעת למה זה צבט לי, הרגשתי צביטה קטנה בלב.
והרגשתי שהוא ראה את המבט המאוכזב שהיה לי בעיניים.

-נקודת מבט של ינון-
באתי היה מלא אנשים שיכורים, שתייה טובה, ומוסיקה.. ולא לדבר על הבחורות, ישר שנכנסתי איזה בלונדה נמרחה אלי,נוו ברור חשבתי לעצמי, אם גוף כזה מי לא תימרח ;) , לפני שנכנסו לשירותים ראיתי את אפרת, ראיתי את המבט המאוכזב בעיניים, והרגשתי שאולי היתה לה צביטה קטנה בלב.. יצאתי זבל! .

-נקודת מבט של אפרת-
אחרי שעה של ריקודים הלכתי לשבת באיזה ספא שהיתה שם, ראם ושרון כנראה הלכו לאיזה חדר או משהו ;) , פתאום הרגשתי יד על הכתף שלי, הסתובבתי וראיתי את ינון
׳נו אז.. איך את?׳ הוא שאל והרחתי את האלכוהול מהפה שלו
׳סבבה , ואתה נהנה?׳ לא כזה היה לי מעניין אבל הייתי צריכה להיות מנומסת.
׳הכל תותים׳ הוא אמר וצחק לעצמו… רואים שהוא שתוי ~_~
באה הבלונדה מתחילת המסיבה ושוב פעם נמרחה אליו , הוא חייך חיוך מטומטם והסתכל לה על החזה.
׳אכפת לך??׳ הוא שאל אותי אחרי 5 דקות שהם נמרחים ומסתכלים אחד בשני.
׳כן בטח… אין שום בעיה׳
׳יופי סבבה תהני׳
׳תהנו אתם׳ אמרתי בחיוך מאולץ
הם הלכו לכיוון השירותים , ומי יודע מה הם עושים שם :/
אחרי עשר דקות שישבתי שרון באה, ומשכה אותי לרקוד.
התחלנו לרקוד ושרון וראם התחילו להזרים לי אלכוהול, בדרך כלל אני לא שותה כי .. אני ילדה טובה כזאת, וגם בגלל ששרון וראם שותים ואני צריכה לנהוג :) .
אבל הפעם שתיתי… ובכמויות, פתאום הרגשתי שני ידיים על המותניים.
הסתובבתי וראיתי מישהו בלונדיני עם עיניים כחולות, אחד ה-חתיכים!! .
התחלנו לרקוד ואז היה סלאו היססתי עם לרקוד או לא, ושרון קרצה לי וסימנה לי ללכת על זה, שמתי את שני ידיי על צווארו והוא על מותניי, הסלאו התחיל להתנגן , אחרי כמה שניות הוא התחיל לקחת אותי לכיוון השירותים.
הוא הצמיד אותי לקיר וניסה לנשק אותי, התנגדתי אבל בלי טעם לא הצלחתי, הוא התחיל לשלוח יידים מתחת לשמלת חוף, ושיחק לי עם החוטים של הביקיני, באותו רגע קפאתי הרגשתי מחוללת.
לא ידעתי מה לעשות, ניסיתי לצעוק אבל הוא חסם לי את הפה, הוא הוביל אותי לאחד התאים שהיו וסגר אותם, הוריד את מכנסיו, ואחר כך הוריד את השימלה שלי, אני לא ידעתי מה לעשות, מצד אחד אני לא יכולה לעשות כלום ולהזעיק עזרה, ומצד שני אני פשוט חייבת לצאת מהקיפאון הזה.
הוא בא להוריד לי את הבגד ים, התחלתי לבכות אבל אז פתאום שמעתי רעשים של גניחה בתא לידי, ואם רגלי בעטתי לו למפשעה, ופשוט דפקתי על צד התא שישמעו אותי ויבואו לפתוח.
אחרי כמה שניות דלת התא נפתחה בחוזקה, וראיתי את ינון, הוא ראה את ההוא מתאושש מה בעיטה שלי ופשוט התחיל להרביץ לו, כנראה הוא הבין מה היה כאן.
הוא בא אלי שם לי את השימלה וחיבק אותי, באותו רגע פשוט התפרקתי לו אל הכתף, פשוט הוצאתי את כל מה שהיה לי.
הוא ניגב את הדמעות עם אגודלו, אחרי כמה דקות שעמדנו באמצע השירותים מחובקים, הוא אמר : ׳טוב יאללה תסדרי את האיפור ובואי׳
׳לאן?׳ שאלתי מבולבלת עם קול שבור שאני מקווה שהוא לא שמע.
׳אני מסיע אותך הביתה כי אני מפחד שיקרה לך משהו בדרך׳ הוא אמר אני הייתי בהלם שהוא אמר את זה והיה לי פרצוף כזה :0 וגם יכולתי לשמוע את הדאגה בקולו
׳אוקיי…׳ אמרתי בהיסוס, נכנסתי לתוך האוטו שלו , התחלנו לנסוע… וזהו הדבר האחרון שאני זוכרת זה שנרדמתי…. אל…. הכתף שלו ! .


תגובות (2)

מושלם המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/12/2013 11:02

יאללה תמשיכי

23/12/2013 11:10
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך