ssp:-)
פרק שהשקעתי בו הרבה זמן ;) תגובות יתקבלו בברכה XD

Could this be love? פרק 4

ssp:-) 24/12/2013 1125 צפיות 9 תגובות
פרק שהשקעתי בו הרבה זמן ;) תגובות יתקבלו בברכה XD

-נקודת מבט של ינון-
אני לא מאמין לבן זונה הזה!! , הוא אשכרה אנס אותה בשירותים.
פוצצתי לו את האמאמא שלו, שילמד לא לגעת בה יותר!! .
ראיתי אותה בוכה לא יכולתי לא לעשות כלום, באתי וחיבקתי אותה , היא התפרקה לי על הכתף, טוב אפשר להבין אותה אחרי מה שקרה….
זהו היא לא הולכת לבד הביתה התהפך העולם, אחרי כמה דקות שהיינו מחובקים בשירותים ניגבתי לה את הדמעות ואמרתי לה : ׳טוב יאללה תסדרי את האיפור ובואי׳
׳לאן?׳ היא שאלה ושמעו את הקול השבור שהיה לה והיא ניסתה להסתיר אותו בלי מאמץ.
׳אני מסיע אותך הביתה כי אני מפחד שיקרה לך משהו בדרך׳ אמרתי לה את האמת במצב כזה לא רוצה לעשות את ההצגות שכלום לא משפיע אלי.
׳אוקיי…..׳ היא אמרה בהיסוס, הובלתי אותה לאוטו היא נכנסה התחלתי לנסוע.
באתי לשאול אותה איפה היא גרה אבל ראיתי שהיא נרדמה , טוב לא יהיה לי ברירה אני חייב שהיא תישן אצלי, טוב האמת הנהנתי מהרעיון :) .
החנית את האוטו והרמתי אותה בסגנון כלה, הורדתי לה את הנעליים והשכבתי אותה במיטה, ואני נכנסתי למקלחת.
יצאתי עם טרנינג אני אף פעם לא יושן עם חולצה, נכנסתי למתחת לשמכה וניסיתי לישון.
לא הצלחתי אחרי כמה דקות הרגשתי תנודה, ראיתי את אפרת מתהפכת מצד לצד, אחרי הרבה תנודות הגיע מצב שישנו כפיות, לא הרגיש לי בנוח מזה שהיא ישנה אז ניסיתי להזיז את עצמי, אבל בין רגע היא תפסה את ידי וגרמה לי להיצמד יותר לגבה, הסתכלתי אליה ואחרי כמה דקות נרדמתי עם חיוך :) .

-נקודת מבט של אפרת-
קמתי בבוקר ראיתי שאני לא בחדר שלי, את האמת שזה נראה חדר של ערס, הרגשתי מישהו מאוחרי ושמעו את החיוך.
הסתובבתי וראיתי את ינון, מה ??, מה אני עושה פה?? , לפני ששאלתי אותו משהו הוא ישר אמר: ׳לפני שאת שואלת אחרי אתמול נרדמת ולא ידעתי איפה את גרה אז הבאתי אותך לפה וזהו … ואל תדאגי לא עשינו כלום׳ הוא אמר וקרץ לי , אני עדיין לא מאמינה, כל העצבים שיהיו לי עליו חזרו… ובגדול!! .
׳איך הגענו למצב שאנחנו וישנים כפיות?׳ אמרתי וקמתי למצב ישיבה
׳אההה זה… את לא מצאתי תנוחה מתאימה עד שהגענו למצב שישנו כפיות׳ הוא אמר מגחך.
טוב נו באמת יש לי בעיה עם התנוחה בשינה.. אחרי שהוא גיחך התחלתי גם והגיע מצב ששנינו צוחקים כמו מפגרים :)
קמתי ושאלתי אותו עם הוא יכול לקחת אותי לבית כי אני צריכה להתארגן , הוא הסכים והלך להתארגן בעצמו.
הוא יצא לקח אותי לבית שלי , ונכנסנו ( אני לא יכולה להשאיר אותו בחוץ נכון?) למה? דווקא עכשיו הם פה? , כל יום אחר ההורים שלי בעבודה דווקא היום הם לא?.
שמתי לב למבט המעוצבן של אבא שלי, ולמבט דווקא המרוצה של אמא שלי.
עלינו לחדר שלי ינון התיישב על המיטה, ונכנסתי להתקלח, יצאתי ולא ראיתי את ינון.
הורדתי את המגבת ושמתי חזיה ותחתון, לפני שהספקתי לשים חולצה שמעתי את הדלת נפתחת, וראיתי את ינון בוהה בי .
ורק המילה ׳ואוו׳ מצליחה לצאת לו מהפה , הסמקתי אני ישקר אם אגיד שלא, וישר נזכרתי שאני עומדת מולו בחזיה ותחתון ישר שמתי את המגבת אלי ורצה על הדלת לסגור אותה.
אבל הוא החליט שהרגל שלו דווקא עכשיו תחסום את הדלת.
׳מה הקטע שלך?׳ שאלתי אותו מעוצבנת
׳כלום למה יש בעיה?׳ הוא ניסה להיראות רגוע.
׳כן יש בעיה!!׳ צעקתי אליו
׳מה הבעיה?׳ יואוו שיפסיק לשחק אותה ראש קטן!!
׳הבעיה היא שאני צריכה לסגור את הדלת ואתה מפריע לי׳ שוב פעם צעקתי.
׳אין בעיה׳ הוא אמר יופי סוף סוף, הוא נכנס לחדר וסגר את הדלת יש את הילד הזה ביותר דפוק?.
׳הכוונה היא שאתה תצא אחרת שנינו נאחר לבית ספר׳ למרות שידעתי שהלימודים לא יעניינו אותו.
׳טוב אבל בתנאי….׳ הוא אמר ואני כבר התחלתי לחשוב מה יכול להיות??.
מה ה…׳ נקטעתי בידי השפתיים האלה שלו, וזה היה פשוט וואו….שיכרון חושים, לא היה כלום שכחתי שאני עומדת לידו עם הלבשה תחתונה , שכחתי מזה שאני והוא צריכים ללכת לבית ספר.
הוא הצמיד אותי אליו יותר עם ידו הגדולה, אוטומטית הידיים שלי נכרכו מסביב צווארו, הלשון שלו מצאה דרך להיכנס לפי, והלשונות שלנו מצאו דרך ״לרקוד״ ביחד.
בינתיים הוא שלח את ידו הפנויה לסגור את החדר, והתקדמנו לכיוון המיטה.
הוא הפיל אותי מעלייה ועלה מעליי, ואז ניזכרתי שהוא לא בשבילי הוא רק רוצה לשכב איתי כדי לסמן עוד וי, קטעתי את הנשיקה והוא הסתכל עליי במבט מבולבל.
׳אתה יכול לצאת מהחדר אני צריכה להתלבש׳ אמרתי בשקט מפחדת שהוא יתעצבן יותר מידי.
׳למה … מה קרה?׳ הוא שאל בקול קצת מעוצבן.
׳לא קרה כלום אני רוצה להתלבש׳ אמרתי בשקט, ראיתי את העצבים שלו עולים והוא עזב את החדר טורק אחריו את הדלת.
התלבשתי ירדתי למטה ינון כבר לא היה , התאכזבתי :( .

-נקודת מבט של ינון-
׳טוב בתנאי׳ יואו כמה בא לי לנשק אותה עכשיו.
׳מה ה….׳. קטעתי אותה ונישקתי אותה , הצמדתי אותה עליי , והלשונות שלנו ״רקדו״ בזכותי ;) , נעלתי את הדלת והשכבתי אותה על המיטה, ועליתי מעלייה.
היא נעצרה וקמה, ׳אתה יכול לצאת מהחדר אני צריכה להתלבש׳ אמרה כאילו היא מפחדת ממני.
׳למה… מה קרה?׳ אמרתי בעצבים מבין למה היא פחדה, ׳לא קרה כלום אני צריכה להתלבש׳ כסעאמק העלתה לי את העצבים הלכתי משמה וטרקתי את הדלת.
בת זונה.. הורידה לי מהאגו ו….. נו לעזאזל למה אני לא מצליח לכעוס עלייה? וממתי נהייתי כוסית שחושבת על דברים כאלה? , קיבלתי שיחת טלפון מראם אחי היקר שיגיד לו שיש מסיבה היום בערב, או שהולכים למועדון .
׳אהההה אחי מה קורה?׳
׳אתה ליד אפרת?׳
׳לא בבית למה אתה שואל?׳
׳תלך אליה ותביא אותה ל#*#*%׳
׳למה מה קרה?׳
׳פשוט תסתום ותעשה את זה!! בשביל שרון…׳ הוא צעק בעצבים … חחח מצא אם מי להתעסק
הלכתי לאפרת ואמרתי לה ׳תגידי את יודעת מה יש ברחוב %*#*#^?׳
׳ כן בית חולים למה?׳
׳ מה?? תתלבשי מהר שרון בבית חולים׳

-נקודת מבט של אפרת-
דפקו בדלת הלכתי לפתוח ו״להפתעתי״ ראיתי את ינון , והוא שאל אותי ׳תגידי את יודעת מה יש ברחוב #^%*% ?׳
חשבתי לעצמי עד כמה הבן אדם יכול להיות נכה הרי יש שמה את הבית חולים היחידי בעיר .
׳כן בית חולים למה? ׳ שאלתי מתוך סקרנות, ׳מה??? תתלבשי מהר שרון בבית חולים׳ .
מה??? 0_0


תגובות (9)

שם השיר, מזכיר לי שיר של בוב מארלי ><
מצטערת, אם הפחתי בך תקוות שווא..

24/12/2013 10:37

חחחח זה בסדר אבל את האמת קראתי את הסיפור על שם השיר של דה וונטד (חחח כן ידוע שיש מלא ששונאים אותם אבל יש להם שירים יפים :) )

24/12/2013 10:40

כיאלו את ממשיכה
אבל עככשיו

24/12/2013 11:11

תמשיכייייי
אבל משהו פה לא הגיוני לי … בהקדמה רשמת שחן גדול מינון בחצי שנה … אבל הריון לוקח תשע חודשים ? ._.

24/12/2013 12:12

חחחחח את האמת לא חשבתי על זה!! חחחחחחח אני יתקן

24/12/2013 12:50

קוראת חדשה (:
תמשיכי (:
ותאיר – חחחח גם אני חשבתי על זה !!

24/12/2013 12:51

חחחחח אני את האמת לא שמתי לב ואני עם דמעות בעיניים מרוב הצחוק חחחחחחחחחח :)

24/12/2013 12:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא נורא קורה (; ♥

25/12/2013 06:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא נורא קורה (; ♥

25/12/2013 06:54
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך