ssp:-)
מקווה שאהבתם ^_^

Crazy 4 U :
http://www.youtube.com/watch?v=AlWUtik1AAA

Could this be love? פרק 9 ( מוקדש לסיפורים על זאי זאי)

ssp:-) 23/01/2014 1242 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם ^_^

Crazy 4 U :
http://www.youtube.com/watch?v=AlWUtik1AAA

פרק 9:
-נקודת מבט של אפרת-
קמתי וראיתי את ינון בוהה בי ״מה?״ שאלתי בביישנות ״כלום,פשוט חושב במה זכיתי שאני אם הילדה הכי יפה בעולם״ הסמקתי והנחתי את ראשי על חזהו.
״אתה יודע…״ אמרתי בשקט ״זה גם מה שאני חושבת״ הוא חייך ונישק את ראשי ו- ״כל הנוסעים להתכונן לנחיתה״ הכריזה קטעה את מחשבותיי.
אני וינון ירדנו באתי להוריד את המזוודה וישר ינון לקח לי אותה מהידיים, ינון הזמין לנו מונית נכנסו אליה והנוף של רומא פשוט עוצר נשימה, האנשים,הצבעים, הכל פשוט כל כך יפה ועדין שם.
נכנסו למלון ע-נ-ק-! פשוט ענק הלובי ארוך בלתי נגמר, הנברשות שרידות מהתקרה עוצרות נשימה ,ינון לקח את המפתח ועלינו במעלית והיה ברקע את השיר crazy 4 U של R5 ינון הסתכל אליי ולחש לי ״השיר בדיוק אלינו".
הסמקתי ,פתחתי את החדר גדול, חמוד, וסטנדרטי, התלבשתי ויצאתי ינון נשאר בחדר, הלכתי לטייל ברומא וכמובן לעשות שופינג, חזרתי לחדר עם אלפי שקיות : אמריקן איגילס , לקוטס, טומי, אדידס, נייק … בקיצור מלא!! .
נכנסתי עם הרי השקיות לחדר וינון לא היה שם, פירקתי חלק שקיות למזוודה והתכוונתי את החלק השני לשים בארון פתחתי את הארון ופתאום ינון קפץ ממנו ״אעאעאע״ צעקתי בקול והוא כתגובה רק מתגלגל מצחוק ״חחחח..איזה….חחחחח״ הוא לא הצליח לדבר מרוב הצחוק ״נוו…תסדיר נשימה ותגיד מה אתה מנסה להגיד״ אמרתי בגיחוך , ״את כל כל חמודה שאת מפוחדת״ הוא אמר עם דמעות צחוק בעיניים, הסמקתי זה מה שתמיד קורא לי איתו שהוא מחמיא לי.
הוא הסתכל אליי בחיוך ״ יפה לך אדום״ הוא נגע בלחיי ואני רק עוד יותר הסמקתי והסתרתי את פניי עם ידיי, ינון לקח את ידיי עם ידיו הגדולות ואמר:״ אין לך ממה להתבייש״ , חייכתי ונישקתי אותו בלחי והוא ב״טעות״ סובב את פניו ויצא שנישקתי אותו בפה , הוא העמיק את הנשיקה בנינו וקירב את גופי על גופו.
הוא התנתק לאט לאט,הסתכל אליי ״את באה לשחייה לילית? ״׳הסתכלתי בחלון וראיתי שחשוך ממש איך כל כל מהר עובר הזמן? .
״ אההה…כן למה לא? ״ עניתי בשאלה הוא הסתכל חייך והלך להתארגן חיפשתי במזוודה איזה מבאס אני והזיכרון הטוב שלי שכחנו להביא בגד ים :( , אבל כיף שאני מריכה לקנות חדש :) .
ינון יצא מוכן ״למה את לא מוכנה?״ , ״אההה… אני שכחתי להביא ובדיוק יצאתי לקנות חדש״
״ אהה טוב אני יבוא רק קודם אני יחליף לג׳ינס״ יצאנו והלכנו לחנות של ויקטוריה סיקריט הקרובה, אני וינון נכנסו ובאה אלינו איזה מוכרת מחומצנת עם שפתיי ברבי ומכנס דפוקאותי שלא הפסיקה לנסות לפלרטט עם ינון.
״שלום״ היא אמרה בזילזול ושוב הסתכלה על ינון, ״שלום״ אמרתי ביובש ״מה את צריכה?״ שאלה אותי בנסיון להשמע נחמדה מתי שהבוס של החנות עבר ״אני צריכה לראות בגדי-ים״ אמרתי בשקט מתביישת מינון ״טוב אוקיי…והמידה שלך?״ הסתכלתי על ינון בבושה ואח״כ על המוכרת ״אהה..C75״ המוכרת התהלכה לבפנים ואני וינון אחריה וינון רק מסתכל על הרצפה , המוכרת הובילה אותנו לבגדי ים במידה שלי ועזבה אחרי שהיא קרצה לינון, לקחתי בגד ים של אמריקה למדוד, שמתי אליי ויצאתי לראות איך הוא עליי ינון בא אלי וחיבק את מותניי, לחש באוזני בקול צרוד סקסי:״מה את עושה לי עם הגוף הזה״ והרגשתי את זיקפתו בגבי הסמקתי והלכתי לתא המדידה להוריד את הבגד ים, הלכתי לקופה אחרי שלקחתי 7 בגדי ים, 3 סטים של הלבשה תחתונה , ומלא קרמים… { אני מתה על ויקטוריה סיקריט;) } , חזרנו למלון נכנסתי למקלחת לבשתי בגד ים של אמריקה שורט וחולצה זרוקה כזאת, כפכפים ויצאנו.
הלכנו למטה לבריכה , ינון קפץ ראש למים ( איך לא קר לו…) אני הכנסתי את רגליי וראיתי את ינון ממשיך לצלול, פתאום הרגשתי ידיים אל רגליי וינון משך אותי למטה למים, ״דייי אתה לא רציני״ צעקתי בזמן שהורדתי את השורט והחולצה כדי שלא יידבקו אליי.
ינון בהה בי והסמקתי קלות, התחלתי לשחות והגעתי לקיר הסתובבתי וקפצתי שראיתי את ינון מולי מתקדם בשחייה לאט לאט, גבי נצמד לקיר הבריכה וינון התחיל לנשק אותי עבר ללסת, לצוואר, לכתף ועשה את דרכו למעלה עד הפה, הכניס את לשונו והעמיק את הנשיקה יידי נחו על עורפו ואצבעותיה משחקות עם שערות ראשו, הוא התקרב עד שלא היה בנינו רחב אפילו לא קטן.
התנתקתי מהנשיקה כי לא היה לי אוויר וינון הסתכל אליי משועשע , ואני רק צחקתי שוב שראיתי את זיקפתו מבעד לבגד הים שלו, הוא הסתכל והמסיק ״יפה לך אדום חחח״ צחקתי ואמרתי לו את זה באותה נימה שאמר לי, הוא חייך ויצא מהבריכה ואני אחריו.
שיצאתי היה קררררר, ינון בא אליי וחיבק אותנ עם המגבת מאליו הסתכלתי אליו במבט שואל ״יש רק מגבת אחת״ הוא ענה והרים את ידיו כחף מפשע צחקתי עלינו ביחד לחדר מחובקים , הגענו לחדר ונכנסתי להתקלח , הורדתי את בגד הים והמים החמים התחילו לזרום על גופי, עשיתי את המקלחת באיטיות ואחרי בערך שעה וחצי סיימתי.
רק שסיימתי שמתי לב שאין מגבת ו..איו פאק שכחתי את הבגדים בחוץ, הוצאתי את ראשי מבעד לדלת וינון ישב כל המיטה באייפון, ״ינון…״ קראתי בקול שקט הוא התקדם אליי ואמר:״כן צריכה משהו?״ איזה נוני שהוא ככה דואג לי.
״כן אתה יכול להביא לי את הפ׳יזמה?״ ,״כן בטח״ , ״ו…״ ״מה לא שמעתי אפרת״ ״וסט של הלבשה תחתונה מהשקית״ , ״אהה טוב אוקיי״ הוא גימגם איזה מתוק! הוא הביא לי הכל התלבשתי ויצאתי לחדר, יינון נכנס אחריי ויצא עם בוקסר בלבד.
הוא שכב על המיטה בזמן שהייתי במחשב שלי, הוא סגר אותו והניח אותו בצד הוא חייך אליי ואמר:״עד ששנינו לבד בואי נלמד אחד על השני״ ״טוב ואיך לומדים אחד על השני?״ , ״שואלים שאלות נגיד…. באיזה גיל היתה האהבה הראשונה שלך?״ ״אהה.. .אני וחבר שלי לשעבר הינו ביחד שנה וחצי עד ש…״ לא יכולתי לעצור את הדמעה הבוגדנית שנפלה מעיניי .
וישר כל הדמעות אחריה זלגו בכמויות, ינון בא חיבק אותי ולחש:״את לא חייבת לספר עם זה קשה לך״ איזה חמוד אבל אני יודעת שאני חייבת להוציא את זה כבר, ״לא סיפרתי את זה לאף אחד..אבל עכשיו איתך אני מרגישה פתוחה , מרגישה שאני סומכת עלייך״ הוא הסתכל אליי חיבק אותי השכיב אותי מהישיבה המזרחית שלי כך שהיינו פנים מול פנים.
״טוב….״ גימגמתי והתחלתי לספר

*פלאשבק*
״ביי אמא הלכתי לעומר״
״ביי ילדה יפה שלי תמסרי לעומר ד״ש״ חייכתי אמא תמיד אהבה את עומר, ואני הרבה יותר אוהבת אותו.
״היי איפה אתה מאמי?״ דיברתי למענה הקולי הוא בדרך כלל עונה , התקשרתי שוב והפעם סוף סוף הוא ענה ״היי מאמי למה לא ענית לי היום?״ לא ענו רק שמעתי גניחה קלה לא יודעת למה אוטומטית עלו דמעות לעיניי את הליכתי העברתי ישר לריצה.
ופשוט התחלתי לרוץ לבית של עומר, הדלת היתה נעולה אבל הוא נתן לי מפתח לבית שלו מתי שחגגנו שנה ואמר לי שכמו שביתו פתוח לי כל הזמן כך גם ליבו, עליתי לחדרו ושוב שמעתי גניחות פתחתי וראיתי את עומר עם מור ( החברה הכי טובה *שהייתה* לי) הם הפסיקו והסתכלו אליי ״כמה זמן זה ככה? ״ שאלתי עם דמעות בעיניים וקול חנוק, הם לא ענו ״שאלתי משהו״ אמרתי יותר בקול ״אנחנו ביחד שנה״ מור אמרה בזילזול ועומר פשוט ישב ושתק, ״אהה אז ככה זה אהבה היום עומר?״ התחלתי להרים את קולי גבוהה ולבכות.
״תענה״ אמרתי ״אני יודע .. נכון יצרתי בן זונה אבל…״ ״אבל מה אין לך מה להגיד אל תצא יותר בן זונה ממה שאתה עכשיו… ואני מטומטמת מאמינה לזה שאתה אומר אני אוהב אותך ובצד מזיין את החברה הכי טובה שהייתי לי״ אמרתי הכל ופשוט יצאתי משם ורציתי לא יודעת לאן רק יודעת שעומר ומור בגדו בי ביחד.
*סוף פלאשבק*

סיפרתי לינון את כל הסיפור והוא היה בשוק , אחרי כמה שניות הוא חיבק אותי חיבוק חזק , חיבוק אוהב , חיבוק שמגן.
הוא התנתק מהחיבוק מסתכל אליי בעיניים ולחש :״ אני מצטער על מה שנגרם ומה שעברת ואם אני ימצא את הבן זונה הזה אני מפרק אותו אבל אני מבטיח לך כל עוד את איתי אני לא ייתן לאף אחד לפגוע ….לאף אחד!!״ חייכתי ופשוט הכל צף ופגשתי את זה אצלו והרגשי לי נכון, והנה זה היה נכון עכשיו ראיתי איזה נשמה טובה הוא , ואני זכיתי בו, לא מישהי אחרת אני!.
נישקתי אותו נשיקה עדינה והוא ליטף את לחיי בעדינות, ינון העמיק את הנשיקה ועלה מעליי, ידעתי שהוא לא ייפגע בי והוא אוהב אותי , עצרתי הכל ולחשתי לו באוזן :״……״


תגובות (1)

יש המשך? יופי תמשיכי
אין המשך? תמשיכי בכל מקרה

16/02/2014 11:31
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך