ssp:-)
מה דעתכם על הפרק?
השיר kiss you :
http://www.youtube.com/watch?v=XAXE3JANcsU

could yhis be love? פרק 7 (השקעתי אז תגיבו >< )

ssp:-) 09/01/2014 986 צפיות תגובה אחת
מה דעתכם על הפרק?
השיר kiss you :
http://www.youtube.com/watch?v=XAXE3JANcsU

פרק7:
-נקודת מבט של ינון-
"ינון….." היא לחשה שוב נוו באמת מה עכשיו?? איך אני יחזיק מעמד עכשיו??, למה אני אדוניי? מה חטאתי? , "ינון אתה יכול ל-…."
"לא שמעתי את החלק האחרון" אמרתי בלחש ומפחד ממה שהיא עלולה להגיד, "תוריד לי את המכנס חם לי איתו" לא ידעתי מה לעשות או לענות "בבקשה…." היא לחשה בהתחננות.
"אבל אני לא יכול אני…" ,"נוו בבקשה בשבילי" היא אמרה אני לא יכול לעמוד מולה, "לא בבקשה אל תעשי את זה יותר קשה" היא לא אמרה כלום אלא לקחה את הידיים שלי ואמרה לי "בבקשה ינון בבקשה…", היא אמרה בהחננות וקול עייף "טוב יה קרציה…" , "תודה…" היא אמרה במילמול קל הורדתי לה את המכנס והרגשתי את הצמרמורת הקלה שהיתה לי לאט לאט מתגברת ככול שאני מוריד את המכנס, לאט לאט השינה התחלחלה אלי ונרדמתי…..
-נקודת מבט של אפרת-
קמתי בבוקר הרגשתי משהו בגב הסתובבתי וראיתי את ינון, התחלתי לצחוק על מה שאני רואה, ינון קם "בוקר טוב…." מילמל בקול עייף ואני כתגובה רק צחקתי , ,מה מצחיק בא לך לשתף? גם אני רוצה לצחוק אל הבוקר.." והראתי לו עם עיני לכיוון הזקפה הבולטת שהיתה לו , לא הפסקתי לצחוק עד שהוא אמר "מה את צוחקת? את היית צריכה לראות מה עשית אתמול בלילה" הוא הסתכל עליי וחייך.
הסתכלתי ופשוט לא האמנתי "מה???" צעקתי וישר כיסיתי את עצמי בשמיכה "לא למה את מכסה אתמול לא התביישת" הוא אמר וקרץ, "איפה הפיג’מה שלי?" שאלתי אותו "לא למה?בוא נעשה משהו כיף, הסתכלתי אליו בתדהמה הוא באמת אמר את זה עכשיו? הוא קירב אותי עליו כך שהינו ממש ממש צמודים אחד לשני מרגישים אחד לשני את כל גופו {כולל הזקפה שהיתה לו} ,מעדיפה שלא תרגיע את ההורמונים שלך ואז נדבר" חייכתי חיוך מנצח שראיתי אותו קופא ולא אומר שום דבר.
ראיתי את ינון מאוכזב והוא החזיק לי את היד וסיבב אותי ונפלתי אליו באמצע הסיבוב,והרכשתי יותר מובכת כי שנינו הינו בהלבשה תחתונה, הרגשתי את הסומק עולה ללחיי והם נהיות אדומות, "מה אכפת לך פה יותר כי, וממילא…" הוא חייך חיוך ממזרי ואמר "עכשיו 3:30" ,מה??" .
"כן מה את בהלם פעם אחת תהיי זזורמץ ולא קשה כמו בדרך כלל" , "אני? קשה?סבבה תראה שאני ממש ממש לא קשה כמו שאתה חושב" , "כן??" הוא הסתכל עליי בחיוך ממזרי ומבט עוד יותר ממזרי, "כן" אמרתי בנימה מפחדת הוא עלה מעליי ושאל בקול חלוש באוזני "את בטוחה?" ,אתה מדבר יותר מידי" לחשתי ונישקתי אותו פשוט בלענו אחד את השני הוא הסתכל עליי ולחש לי באוזן:"אתמול הופתעתי ממך לא חשבתי שתהיי כזאת, אבל מה שכן שיש לך את הגוף הכי יפה שראיתי בחיים שלי" הוא אמר ואני פשוט הייתי אדומה "תודה?נראה לי?" "יפה לך אדום" הוא אמר ונישק לי את הצוואר וירד לאט לאט עד שהגיע לטבור, מנשק מסביבו ולאט לאט עולה שוב על שפתיי מנשק אותם בפראות יותר ממקודם, התגלגלנו ככה שאני הייתי מעליו ושאלתי אותו :"תגיד אתה לא משתמש בי עדי לבמן עו וי נכון?" "לא למה את חושבת ככה?" לא ידעתי אם להגיד את האמת או משהו של המצאה.
"לא דיברנו על הקטע הזה?" הוא אמר וניזכרתי שהיום ההלוויה של שרון קמתי מיד והלחתי לארון להוציא בגדים "מה קרה?" ינון אמר לי בסמן שיד אחת שלו הקריבה את גופי לגופו והרגשתי את נשימותיו על צווארי "אתה זוכר שעוד 40 דקות ההלוויה של שרון?" , "נכון…." הוא באנחת צער "טוב….נכנסתי להתקלח…." , "בואי נכנס ביחד" הוא אמר פתאום הייתי בשוק!!!!! הוא רציני?!?!? "מה אתה רציני??" שאלתי בהלם "כן למה לא? הרי אנחנו צריכים ללמוד אחד על השני" הוא הסתכל עליי ובחן את גופי "אתמול דווקא בחנו מקרוב אבל עדיין…." יש את הבן אדם הזה ביותר חרמן? "ממש לא מאמי" אמרתי בזילזול "עם הזמן נכיר" אמרתי "טוב.." הוא אמר באכזבה "נשיקה עכשיו אפשר?" שאל בפנים עצובות נישקתי אותו נשיקה קצרה על השפתיים "מה זה? זה לא נקרא נשיקה" הסתכלתי אליו בזילזול הוא קירב אותי אליו ונישק אותי צרפתית עד שנגמר לשנינו האוויר "זה נקרא נשיקה…" הוא אמר , נכנסתי להתקלח עם השיר של D 1 KISS YOU , יצאתי מהמקלחת וינון לא היה שם.
היה פתק על המיטה שרשום עליו : חיים שלי אני הלכתי להתארגן בבית…ו…רגע תסתובבי" הסתובבתי וראיתי את ינון וקפצתי מבהלה , "היי" הוא חייך "השיר לא אומר נשקי אותי" חייכתי ונישקתי אותו הוא חייך חיוך מרוצה ובחן אותי וניזכרתי שאני שאני עם מגבת, "אתה יכול בבקשה לצאת אני רוצה להתלבש" , "טוב אבל שכחת משהו" "מה?" "את זה " הוא אמר ונישק אותי הלכתי על הזמן אחרוה עד שנתקעתי במיטה ונפלנו עליה והוא עלה מעליי וכל זה שאנחנו מתנשקים הוא ליטף את פני, ועבר לידיי והחזיר אותן על פניי ואני זרמתי איתו, הסתובבנו ככה שאני הייתי מעליו נישקתי אותו וירדתי לטבור מנשקת מסביב ועולה כמו שהוא אעשה בבוקר ( החולצה לא הייתה עליו לפני שהוא נכנס לחדר- הערת הכותבת) פתחתי את החגורה ישר ינון הסתובב שוב שהוא מעליי ומהכנס לא היה אליו כבר, הוא נישק אותי ועבר לאט לנשק את הצוואר נישק ומצץ עד שנהיה סימן כחול-סגול חמוד וקטן [מזל שזה היה מתחת לגובהה החולצה } ינון לאט לא הוריד את המגבת ואני הייתי מוכנה לזה עבר שמתי את ידיי על הבוקסר והורדתי אותו לאט ולפני שעשינו את זה , האלפון של ינון התקשר :( .
נו באמת? עד שגם אני רציתי ?? ינון נאנח וענה לטלפון "כן?" הוא שאל בקול תקיף ומאוכזב ,מה אתה רציני?" לא ידעתי למה הוא צועק לקחתי את הבגדים ונכנסתי למקלחת יצאתי {מלובשת כבר} ראיתי את ינון מסתובב בסיבובים עצבני, ,מה קרה?" שאלתי ושמתי את ידי על כתפו הרחבה והשרירית יש לציין, "הבן זונה הזה הולך בשבעה לארץ אחרת" מה?מי? "אתה מוכן להגיד לי מי?" הוא בא לענות אבל הטלפון שלי צילצל ראיתי את ראם מתקשר אלי , "מה קורה ראם?" שאלתי וניסיתי להבין למי ינון מתכוון, "כן….אפרת יש לי משהו להגיד לך את שומעת?" "אהה….כן" הוא לקח נשימה ואמר "תקשיבי אני….לא יהיה בשבעה אני טס" , "מה? לאן?? למה???" "קודם תנשמי" "נשמתי ועכשיו תגיד לאן ולמה אתה נוסע??" הוא נשם והתחיל להגיד "תקשיבי אני נוסכ ליוון יש לי שמה משפחה אני נשאר שמה שבוע כי אני לא יכול להיות ככה עם כל האנשים שבאים ואומרים שהכול יהיה בסדר ואני יעבור את זה , הם לא מבינים שזה לא נכון!! אני מפחד שאני ישתגע ויעשה משהו שאני בסוף יתחרט אליו" הוא אמר בנשימה אחת מוציא את כול הדברים שהוא לא אמר לאיש.
"טוב…הודעת לאילנית?" הוא היה בשקט ואמר "כן היא הבינה אותי והיא אמרה שאני ילך רק לבקר את הקבר לפני שאני הולך" הו אסיים והתחיל לבכות, ואני חושבת שהוא עושה טוב הוא צריך להתגבר אליה כי לכל אחד בעולם יש מטרה ושהם מסיימים אותה הם הולכים למקום יותר טוב וזה מה שקרה לשרון וראם צריך להבין שזה שהוא יבכה יחזיר אותה הוא באמת צריך ללכת ולנקות את הראש, "טוב אז…תהנה שמה ותזכור אתה הולך בשביל לחזור בן אדם חדש" אמרתי והוא רק אמר "כן" קטן ויבש, ינון חזר מהעישון שהוא עשה בשיחה שלי ושל ראם, ואני והוא התחבקנו הייתי צריכה את החיבוק הזה, חיבוק אמיתי, חיבוק דואג, חיבוק אוהב, כל מה שאני מרגישה שאני מתחבקת עם ינון.
-3 וחצי חודשים אחרי-
"נו אז איך אתה" שאלתי את ראם, אנחנו מדברים כל יום הוא עדין היוון המשפחה שלו הכריחה אותו ומחר הוא אמור לחזור, "טוב אני מקווה שלא תכעסי אליי אבל אתמול פגשתי מישהי ואנחנו רוצים להתחיל קשר ואני נשאר פה עוד חודשיים" , "מה פתאום כועסת?? זה מה שהייתה אמור לעשות שם ביוון לשכוח מהבול ולהתחיל התחלה חדשה" חייכתי באמת הייתי שמחה בשבילו זה מה באמת הוא היה צריך לעשות "טוב יאללה נדבר מאמי" , "טוב נסיכה ביי" שמעתי דפיקה בדלת וראיתי את ינון "מה אתה עושה פה?" שאלתי בנימה צינית "באתי לבקר את חברה שלי אסור?" , צחקתי ציחקוק קטן "מותר מותר ואפילו רצוי" , "מה בא לך לעשות?" הוא שאל אותי "בוא נראה סרט" חייבתי "מתאים לי" הוא אמר שמנו סרט ואני נרדמתי על חזהו……..


תגובות (1)

תמשיכי

16/01/2014 09:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך