valerie1212
אנחנו מצטערות שלא המשכנו כמה ימים, אנחנו שתי בנות וכל אחת כותבת פרק אחרת, הילדה שהייתה צריכה לכתוב את הפרק כתבה כמה פעמים והוא נמחק לה,לבסוף אני כתבתי את הפרק. זה בעצם פרק שמסכם בתוכו את כל הדמויות המרכזיות שיהיו איתנו לכל אורך הסיפור . -אירנה

Dont wake me up פרק חמישי

valerie1212 03/05/2014 912 צפיות 3 תגובות
אנחנו מצטערות שלא המשכנו כמה ימים, אנחנו שתי בנות וכל אחת כותבת פרק אחרת, הילדה שהייתה צריכה לכתוב את הפרק כתבה כמה פעמים והוא נמחק לה,לבסוף אני כתבתי את הפרק. זה בעצם פרק שמסכם בתוכו את כל הדמויות המרכזיות שיהיו איתנו לכל אורך הסיפור . -אירנה

"וזאת האוניברסיטה הכי טובה לרפואה, מה אני עושה פה לעזאזל.." אמרתי לעצמי בזמן שבחנתי את האוניברסיטה בדרכי למזכירות, על מנת למלא את הטפסים. כולם נעצו בי מבטים, בחנו אותי מכף רגל ועד הראש.. טוב גרייס, תנשמי, את חייבת להתחבר אליהם בכל מקרה, ואולי בסופו של דבר הם בכלל אחלה של אנשים.

-"כן יקירה, במה לעזור לך ?" שאלה המזכירה, שנראתה יחסית נחמדה למקום הזה. -"אני גרייס , גרייס גרנדה" אמרתי בחיוך מאולץ, "נכון, נכון, הנה הטפסים שאת צריכה למלא" אמרה המזכירה והגישה לי את הטפסים, ישבתי בצד ומלאתי אותם ולאחר מכן קבלתי את המפתח לחדר. חפשתי את החדר שלי בין כל החדרים, וכשמצאתי אותו נכנסתי, וראיתי נערה יושבת ובוכה.הייתי בספק אם להגיד בכלל משהו, או ללכת, אבל בסוף החלטתי לשאול. "קרה משהו ? " שאלתי, אוף, לא יכולתי לחשוב על משהו טוב יותר? "כן , זאת אומרת לא, אני אדלייה, תקראי לי אדל. את השותפה החדשה שלי נכון ? גרייס אם אני לא טועה.." אמרה וניסתה לחייך, "לא טעית, תקשיבי אולי את מרגישה לא בנוח אבל תצטרכי לסבול אותי עוד לפחות שנה, אז אם קרה משהו את יכולה לשפוך ואני כולי אוזן" חייכתי והתיישבתי לידה, "אני רואה שאנחנו ההפך הגמור" היא קמה מהמיטה וצחקה צחוק ציני, "מה זאת אומרת?" שאלתי מתוך חוסר הבנה,"אני סגורה, את לא,את מתחברת מהר לאנשים,אני לא." אמרה אדל והלכה לאמבטיה, "תשמעי, זה לא שאני איזה אחת שבאה משום מקום ועכשיו שמנסה להתחבר לכל העולם ואישתו. אם את היית רואה מישהי בוכה, לא היית מנסה לעזור?" אמרתי בטון מזלזל, "לא" ענתה בחיקוי צורת הדיבור שלי וטרקה את דלת האמבטיה.
———————————————————————
-"ולא פחדת?" אמרתי ולקחתי שלוק מהסטארבקס, -"איזה? את חייבת לנדור שבחיים לא קפצת ממטוס" אמר דילן ושילב את ידיו, "בחיים לא, נראה לך אני אשתלב עם קפיצה ממקום כל שהוא ? זה רק בסרטים ככה" צחקתי והתחלתי להתעסק בציפורניים, לא היה לי שמץ לאן אפשר לתקוע את היידים. -"טוב שאת אומרת שיצאתי מסרט, ועכשיו לחיים" אמר והרים את הכוס סטארבקס שלו ועשינו לחיים וצחקנו.
בזמן שדילן שילם עלינו, דלת המסעדה נפתחה וראיתי את קים באה אלינו, היא הופתעה לראות אותי פה. "שלום לך" אמר דילן ונישק רכות את קים בשפתיים, "בחרת כבר סרט להיום?" שאל דילן את קים בזמן שהתעסק עם האייפון שלו, "סרט הא?" אמרתי ושלבתי את ידיי ועל פניי עלה חיוך ממזרי, "לא אמרת שאת לומדת? טוב סבבה, נדבר אח"כ" אמרתי ויצאתי מהמסעדה לכיוון הבית, לא ניסיתי לריב עכשיו עם קים, אבל היא הייתה יכולה להגיד שהיא נשארת בשביל להיות עם דילן, כאילו, הייתי מבינה..

——————————————————————
"מייקל ג'ונסון" אמרתי ורצתי לכיוונו על מנת לקפוץ עליו,אחרי כמה שנים טובות שלא שמעתי ממנו. "רובי סאמרס, אני לא מאמין איך השתנת" אמר ונישק אותי בלחי ארוכות ולאחר מכן שם את ידו סביב צווארי והלכנו לכיוון המזכירות.

-"צמד חמד אתם הא? רק את הטפסים תמלאו בנפרד" אמרה המזכירה בקריצה קטנה והושיטה לנו את הטפסים, "לא צמד חמד ולא כלום" אמר מייק, "היא בת דודה, לא ראיתי אותה שנים" הוסיף ונתן לי עוד נשיקה קטנה על הלחי. יצאנו מהמזכירות אחרי שמלאנו את הטפסים, "אז, עם מי נדפקת בחדר?" שאל, "עלמה הייסטר" השבתי, "דילן ניילס" אמר, "שנהנה" אמרנו ביחד וצחקנו, ולבסוף כל אחד הלך לחדר שלו.

—————————————————————–

שם: גרייס גרנדה
תיאור חיצוני: לא גבוהה מידי ולא נמוכה מידי. שיער חום בהיר ועיניים כחולות עם גוון סגול.
גיל: 19
רקע: גרייס , אביה חלה בסרטן ומת אחריי כשנה. גרייס מחליטה להיות בעקבות מחלת הסרטן ורוצה למצוא תרופה למחלה הזו. וכך מגיעה לקורס רפואה.
אופי: גרייס אוהבת גם לקרוא ספרים, מסודרת, ואוהבת להתעורר בשעות מוקדמות כמו 5 בבוקר ולהנות מהשקט של הבוקר. היא אוהבת את הקור של הבוקר גם.
מתיידדת מהר עם אנשים, ונהנת לצאת למסיבות.

רובי סאמרס- בת 20.
רובי בעלת שיער שחור חלק המגיע לה עד הכתפיים, שבמקור היה בלונדיני. היא לובשת בעיקר שחור ובמקרים מיוחדים כחול כהה. לרובי יש פירסינג בלשון ומעל הגבה, והיא שמה צלליות שחורות.
היא נולדה בבית טוב, ואביה הוא מרצה בהארוורד, כך היא התקבלה.
למרות המראה החיצוני שלה, רובי מאוד נבונה ומקבלת ציונים גבוהים והיא אחת מהתלמידים המצטיינים בכיתת המשפטים, אך היא מסתירה זאת מחבריה, כי היא חוששת שהמוניטין שהיא בנתה לעצמה ייהרס.
היא סרקסטית, צינית וקשה להתחבר איתה, היא לא מדברת על הרגשות שלה כי היא גם אף פעם לא נפגעת או נעלבת, ולא חסר לה משהו משמעותי בחיים. חוץ מאהבה, אבל זה כבר סיפור אחר.
למרות האופי הציני שלה, היא חברה טובה, וכיף לבלות איתה, בעיקר בגלל שהיא עושה מה שהיא רוצה, שותה מה שהיא רוצה, ועוברת על כל חוק שמציק לה, אלא אם כן זה קשור ללימודים, כי היא לא רוצה שיסלקו אותה מהארוורד.
היא ספונטנית ומאתגרת.

שם: עלמה הייסטר
גיל: מה שצריך
מראה: שיער שטני מאוד בהיר קצר וחלק, רזה מאוד (לא שלד) (רוב העולם חושב שהיא אנורקסית) ונמוכה לגילה. עיינים ירוקות בוהקות ועמוקות.
היא באה מישראל , היא תלמידה מצטיינת ולומדת לתואר שני במתמטיקה.
היא ממש לא חנונית אבל עברה התעללות מצד הוריה וחבריה לכיתה ובגלל זה היא מאוד ביישנית

מייק ( שמו המלא הוא מייקל , חלק קוראים לו כך או כך) ג׳ונסון
גיל : מה שצריך
לילמוד : אדריכלות , הוא רצה מכמה סיבות
1. שהפעם משהוא אחד ישאר לדורי דורות , משהוא קבוע .
2. אחיו הגדול רצה להיות אדריכל , אבל הוא מת בצבא כך שלא יצא לו
3. הוא רצה שיזכרו אותו
4. כי אבא שלי היה אדריכל , הוא בנה את הביניין הכי גבוהה בארץ , ולעולם לא זכיתי ליראות אותו ( הוא מת לפני שנולדתי)
מראה: בלונדיני , עם שורשים חומים לסוף , בכושר מעולה , חתיך , עניים כחולות שנוצצות בעת הצץ לו רעיון , חיוך ממזרי .
רקע: אביו , הוא מנהל חברת בנייה מאוד מפורסמת , אימו , שחקנית קולנוע גם כן רצינית מאוד , אבל הם גרושים .
אופי: עקשן , מעצבן קצת , לא מוותר , נחמד מטוב , קשה לדעת מה יעשה , חכם .


תגובות (3)

תודה שצירפת אותי! (עלמה) אז תמשיכי!! וממש אשמח עם תקראי את סיפורי ובמיוחד את החדש (החיים שלי על 1Dׂ)

03/05/2014 20:51

יש! הכנסת את הדמות שלי!
אה, וכשאת עוברת מנקודת מבט אחת לאחרת, את יכולה לכתוב את זה? קראתי את הפרק כמה פעמים בשביל להבין מאיזה נקודת מבט זה מסופר.
למרות זאת, פרק יפה, ואני מחכה שתמשיכי.
שתדעי שאת גם מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי, אם את רוצה.

03/05/2014 22:28

    כמובן שבהמשך אני אכתוב, זה היה בכוונה בשביל הפרק, שתבינו לבד איזה נקודת מבט זו כי זו היכרות, מצטערת שזה יצר בלבול גדול.

    אני בשמחה אקרא את הסיפורים של שתיכן, ופרק שש יצא כאשר הבת השניה תכתוב אותו, לילה טוב (;

    03/05/2014 22:50
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך